ikke
ik heb ook een heel medisch traject achter de rug wat een bureaucratie zeg.
Ik heb Autisme en had dat destijds niet op een papiertje staan ( kortom er was niks bekend ergens ).
Ik was zo ontzettend stom om een aantekening erop te laten zetten van mijn autisme terwijl er geen papieren van zijn.
En vanaf dan ben je gewoon DE *** want dan zit je in het medische traject waar je je rest van je leven zolang je kan rijden niet meer uitkomt ( je mag iedere 5 jaar zon 120 - 180 euro extra aftikken bij de verlenging van je rijbewijs + het duurt zon 3 ! maanden dus je moet optijd beginnen anders is je rijbewijs verlopen ).
Ik had 4 verschillende rijscholen die alle 4 zeiden wat een onzin dat je gekeurd moest worden en OOK NOG EENS EEN AANTEKENING GEKREGEN HEBT VOOR AUTOMAAT ik mag dus geen handgeschakelde auto's rijden IVM problemen met dubbeltaken ( das de reinste ONZIN want auto rijden is of je nou automaat rijd of schakel constand schakelen ik rijd dan ook al bijna 2 jaar schade vrij ).
Nu ga ik bij mijn aankomende keuring ( mei 2011 ) een bezwaar indienen tegen de keuring om te kijken of ik eronderuit kan komen of door een psychiater een rapport op laten sturen waarin staat dat ik NIET MEER GEKEURD HOEFT TE WORDEN !.
dan nog een vraagje aan Cornel40
hoe is je bezwaar traject afgelopen ? want ik wil ook die kant opgaan als dat positief is afgelopen kun je me dan je info van je advocaat sturen dan kan ik hem ook inzetten voor mijn bezwaar traject en verder weet ik dat er in het verleden een uitspraak is geweest dat het CBR mensen met autisme / add/ adhd zelfs niet MAG afkeuren voor rijbewijs A-B-EB en ook de rijbewijzen C en D.
dus ik denk dat je die rechtzaak wel heb moeten winnen omdat ze dat al eens eerder verloren hebben er staat ook niks in de regeltjes van hun over autisme trouwens dus dat is in mijn inzien ook NIET RELEVANT voor het rijden tenzij je echt achterlijk bent en ook 24 uur per dag zorg nodig hebt die mensen kunnen en horen niet op de weg thuis.