Dit is er aan de hand .... kan lastig door de knieën gaan .....tja dat klinkt niet als spoed..... echt niet.gezondheid schreef:Kan lastig door de knieën gaan ............ Alleen voor spoedgevallen kan ik daar terecht
Alles heb ik nog eens gelezen en herlezen.
Uit niets blijkt dat er een plotseling trauma is ontstaan en ook nergens lees ik iets over pijn.
En nogmaals......er is een vervanger , deze neemt de praktijk waar voor dringende gevallen , plus zijn eigen patiënten en hij heeft gemeend dat dit geen dringende medische zorg behoeft. En als TS het er niet mee eens is kan hij opnieuw aandringen om wel gezien te worden, maar ik hoor hem/ haar daar niet over , dus ook ik neem dan aan dat het allemaal wellicht meevalt. Sterker nog, misschien is de klacht inmiddels wel praktisch verdwenen
doordat hij wat heeft gewandeld, wat heeft gekoeld en wat extra rust heeft genomen ...misschien waren ze wat stram geworden na bv intensief onkruid gewied te hebben ?
Dus zou ik nu graag wel eens willen horen hoe het nu met zijn/ haar knieën gaat na 1 week.. Plus , hoe lang hij/ zij hier al mee liep en/ of wat er aan vooraf is gegaan....en wat is zijn/haar leeftijd ? ( niet onbelangrijk ) .