LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Map bacterie in melk

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
janfreak
Contacteer:

Map bacterie in melk

Ongelezen bericht door janfreak »

Heb met belangstelling naar het verhaal van die engelse prof en de andere deskundigen geluisterd.
Ik verschil echter in zoverre met deze heren van mening dat ik vind dat een mens alleen in zijn eerste levensjaren melk hoort te drinken en daarna niet meer. Dat je anders een gebrek aan calcium in je lichaam zou krijgen is gewoon onzin, ik drink nooit melk en heb daar tot nog toe geen enkel nadeel van ondervonden.
Kijk maar naar de dieren, die krijgen ook alleen maar in hun eerste levensfase melk te drinken, daarna moeten ze het ook met water doen.
Ook al is wetenschappelijk dan nog niet aangetoond dat de ziekte van Crohn zijn oorsprong vindt in de Map bacterie in melk, neem het zekere voor het onzekere en schuif de melk aan de kant. Ook al zullen de zuivelproducenten dat niet met me eens zijn.

eeliane

Re: Map bacterie in melk

Ongelezen bericht door eeliane »

Ja jan dat is het hele eier-eten, met het toegeven van problemen met de zuivel, is half holland zijn baan kwijt. Tel uit je winst dus... denken ze daar.

Gesloten