Micare revalidatie Heerlen

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
Draxter
Berichten: 31
Lid geworden op: 15 feb 2012 12:10

Micare revalidatie Heerlen

Ongelezen bericht door Draxter »

Na een intake gesprek bij Micare in Heerlen zou er samen met mijn gekeken worden naar een revalidatie traject, echter is deze er nooit gekomen en ben ik zoals eigenlijk wel beloofd niet goed door verwezen. Zit nu nog met de klachten. Heb uit de aanvullende verzekering 5 fysio behandelingen gehad, die ik tevens makkelijk thuis had kunnen uitvoeren. Ben hierin heel slecht en snel begeleid. Te weinig tijd gekregen om echt aan mijn klachten te werken.

Helaas na een paar weken na dit alles word het geld wolven circus in gang gezet, na 3 gesprekken, ergo therapeut ggz psycholoog, en de revalidatie arts, word mijn maar liefst 1100 euro in kaart gebracht, terwijl er al 70 euro gedeclareerd was bij de verzekeraar door de ergo therapeut. Er is mijn zelfs tot 2x belooft dat ik verzekerd zou zijn uit de basis verzekering, uitvoerig door 2 collega's toegezegd dus tot aan het eigen risico uiteraard! Helaas is is nu niets gedaan geen revalidatie geen ergo therapie enkel een praatje pot om de zakken te vullen. Totaal geen revalidatie traject gestart!

Mensen pas op met deze kliniek! Ze liegen eigenlijk ook nog eens over je zorg verzekering, dat alles gedekt zou zijn en dat waar je bij zit. En het ergste van dit alles is dat ze een factuur opstellen dat ik blijkbaar al meer dan 6 behandelingen zou hebben gehad door een revalidatie traject. Uiteindelijk sta je dus gewoon in de kou en moet ik het elders zoeken.

J. Deltoer
Berichten: 3366
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Micare revalidatie Heerlen

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Die rekening gaat u dan toch niet betalen?

Draxter
Berichten: 31
Lid geworden op: 15 feb 2012 12:10

Re: Micare revalidatie Heerlen

Ongelezen bericht door Draxter »

Nu maken ze het nog mooier er word dus gerekend per 5 minuten, dus zou een gesprek van een uur al snel oplopen tot 100 euro het uur of meer. Riekt naar maffia praktijken.

riddert
Berichten: 2186
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Micare revalidatie Heerlen

Ongelezen bericht door riddert »

U heeft groot gelijk.

Draxter
Berichten: 31
Lid geworden op: 15 feb 2012 12:10

Re: Micare revalidatie Heerlen

Ongelezen bericht door Draxter »

Probleem is inmiddels van tafel. Na enige onduidelijkheid en verschil betreft het hier een eigen bijdrage die door de zorgverzekeraar verkeerd doorgezet is. Deze word door Micare volledig vergoed.

Thijs124
Berichten: 1299
Lid geworden op: 29 aug 2023 21:02

Re: Micare revalidatie Heerlen

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Na 1 dag opgelost. Complimenten voor Micare. Of had je de forum druk er voor nodig?

Plaats reactie