kijk daar ben ik het nu eens geheel mee eens!Het wortelkanaal afvullen met calciumhydroxide lijkt mij verder niet aan te raden.
Iemand die dat doet werkt ook niet bepaald state of art! Dat gebeurt in Nl dus ook niet.
Ik vraag mij trouwens af hoe u er op komt dit op deze wijze hier te plaatsen?
Voor de rest kom ik weer terug op laser, die ook in wortelkanaalbehandelingen met wetenschappelijk onderzoek aangetoond in ieder geval de werking heeft wat u aan ozon toedicht, alleen zonder wetenschappelijk bewijs. En zeker bij zoiets als een wortelkanaalbehandeling gaan de ontwikkelingen in de reguliere tandheelkunde heel snel.
weer zo`n denigrerende onhoudbare stelling.. Vind u het gek als ik emotioneel wordt bij dit soort onzin die een hele beroepsgroep naar beneden haalt?Tandheelkundig Nederland, als W. representatief is, probeert toekomst tegen te houden.
Nogmaals: ik ben NIET tegen ozon!! Zie graag alleen een correcte toepassing ervan! Ook mbt de medische ethiek!! En dat doet u nog steeds niet, met nota bene financiele argumenten!! Als er iets medisch-ethisch onjuist is, is het dat wel!!
Ik ga niet in de verdediging maar in de aanval! ALs u dit soort stellingen poneert die stelselmatig onjuist zijn, waarvan dit al is aangetoond nota bene doe ik dat ja!Als W. emotioneel in de verdediging gaat betekent dit iets
De kritische lezer dient het gehel topic door te lezen, en zal zien dat dhr Brandsma zijn stellingen en bewereingen NIET kan aantonen.
In mijn ogen doet hij maar wat, met mooie praatjes richting zijn patienten. Die niet beseffen dat Dhr Brandsma noch de opleiding en gezien het ontbreken van antwoorden op vragen en de aard van de antwoorden die wel gegeven zijn ook niet de kennis heeft om zijn stokpaardje nl het uitbannen van de reguliere tandheelkunde ten uitvoer te brengen. (Tenminste niet over de rug van zijn eigen patienten, die hier pas op termijn de rekening voor gepresenteerd zullen krijgen.) Overigens geeft hij regelmatig aan de reguliere tandheelkunde niet te kunnen missen..(het openen van wortelkanalen is een voorbehouden handeling b.v. Op de website staan opmerkingen over optioneel vullen.. Ook daar zal hij tandartsen voor nodig hebben!)
In die zin hoop ik dat de wetgeving mbt BIG en WGBO en de huidige regels aangaande medisch tuchtrecht snel aangepast worden zodat o.a. de heer Brandsma zich niet meer kan verschuilen achter mazen in de wet en regelgeving zoals hij nu doet.