Kanik schreef: Het is typisch hoe de arrogante artsen, gesubsidieerde gezondheidszorg, er mee omgaat. Liegen, bedriegen, bedreigen, frauderen, doofpot. Onprofessioneel. Een normaal bedrijf zou allang failliet zijn gegaan van al die slechte reclame.
En paar dagen later.......
Kanik schreef:
Het was mijn reguliere huisarts, die vertrouwd iedereen toch? Ik mag helaas geen namen vermelden.
Kanik schreef:Het was mijn reguliere huisarts, die vertrouwd iedereen toch?
Zolang ik het hem niet zelf hoor zeggen geloof ik er niks van.
Kanik schreef:Mijn huisarts zei dat hij geen tijd heeft om op dit forum te reageren.
Kanik schreef:Maar mijn huisarts zegt dat ik vooral met het forum moet doorgaan.
Zie bovenstaand. Zolang hij het zelf niet zegt geloof ik er niks van. En dus een post van een nieuwe gebruiker die claimt jouw huisarts te zijn geloof ik dus ook niks.
Kanik schreef:Het zijn wel serieuze onderwerpen hoor. Ga anders naar andere topics.
Nee, het is pure kletskoek. Jij onderbouw en bewijs helemaal niks en daarmee is het niks meer dan pure kletskoek. Serieuze onderwerpen worden onderbouwd.
kuklos schreef:
Nee, het is pure kletskoek. Jij onderbouw en bewijs helemaal niks en daarmee is het niks meer dan pure kletskoek. Serieuze onderwerpen worden onderbouwd.
Dat begrijpt hij niet Kuklos !
Hij kan dit verhaal niet onderbouwen dat Palladium een sluipmoordenaar is.
Mijn huisarts zegt dat veel andere mensen een palladiumallergie kunnen hebben. Er gaat veel mis bij de tandarts zegt ie en die fouten worden begrijpelijk niet bij hem gemeld. Artsen dekken elkaar zegt hij. patienten die zoiets overkomt worden opzettelijk niet geholpen omdat men dan achter de medische misser komt.
Kanik schreef:Mijn huisarts zegt dat veel andere mensen een palladiumallergie kunnen hebben. Er gaat veel mis bij de tandarts zegt ie en die fouten worden begrijpelijk niet bij hem gemeld. Artsen dekken elkaar zegt hij. patienten die zoiets overkomt worden opzettelijk niet geholpen omdat men dan achter de medische misser komt.
Jou huisarts kan ook zeggen, het kan zijn dat veel mensen een hooikoorts allergie hebben, dat kan maar of het zo is ?
De tandarts moet een fout melden bij de huisarts, welke fout, hij heeft geen fout gemaakt.
Artsen dekken elkaar zegt je huisarts......is jou huisarts geen arts dan ?
En dat mensen opzettelijk niet geholpen worden hier in Nederland is ONZIN !
Mijn huisarts zegt dat ik gelijk heb en dat we vooral moeten doorgaan op forums, er zijn altijd wel figuren die feiten ontkennen als het hun slecht uitkomt.
Laatst gewijzigd door Kanik op 02 okt 2012 22:20, 2 keer totaal gewijzigd.
Kanik schreef:Mijn huisarts zegt dat ik gelijk heb, Hij zegt
Ben blij voor je dat je huisarts dat tegen je zegt, maar begrijpen doe ik het niet dat je hem/haar
vertrouwd wat tenslotte zijn toch alle artsen leugenaars volgens jou.
Kanik schreef:Mijn huisarts zegt dat artsen, verzekeringsmaatschapijen Medirisk en VVAA en hun advocaten vaak vuile spelletjes en trucs uithalen om aan hun aansprakelijkheid te ontkomen.
En daar moet je dan mee leren leven.
Durf je ook je naam van je huisarts hier openbaar te maken want die heeft
100% niet dat gezegd wat jij hier durft te schrijven.
IK denk dat we deze forumtrol eens moeten gaan negeren en niet meer reageren op zijn spam en andere onzin die hij hier neerplempt.
Volgens mij kickt hij gewoon op alle aandacht die hij hier krijgt.
puma73 schreef:IK denk dat we deze forumtrol eens moeten gaan negeren en niet meer reageren op zijn spam en andere onzin die hij hier neerplempt.
Volgens mij kickt hij gewoon op alle aandacht die hij hier krijgt.
Laat ik eens heel koud de woorden op hun inhoud beoordelen. TS geeft dit topic de titel dat palladium een sluipmoordenaar is. Dat is dus niet correct, want TS leeft nog.
Wil je nu serieus dat we terugkaatsen dat jouw posts typisch die van een aluhoedje zijn? Overal spoken zijn, iedereen beschuldigen en belasteren, maar nooit eens bewijs leveren.