LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] raad gevraagd

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
wilger
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 okt 2006 17:50

raad gevraagd

Ongelezen bericht door wilger »

Ik wilde gewoon eens kwijt dat de doktoren in Nederland , wel heel erg kortzichtig zijn.
8 jaar geleden werd ik chronisch ziek, en vanaf die tijd heb ik al heel veel artsen gezien.
Maar telkens als ik weer bij een arts kom om uitslagen van bloed te krijgen, beginnen zij allemaal telkens weer over wat ik wel niet zou drinken.
Want alcoholisten ontkennen nu eenmaal , altijd dat zij drinken.
Maar ik heb minimaal al 6 jaat droog gestaan, ook ervoor dronk ik erg weinig ( nog geen 15 pijpjes per jaar )
Nu heb ik dit jaar 1 flesje bier gedronken.
Maar vandaag werd ik weer geconfronteerd , dat mijn lever door mijn alcohol gebruik zou zijn geprikkeld.
Hoe breng je een dokter nu eindelijk eens aan het verstand dat ik niet drink.
Want het begint mij zo langzamerhand te irriteren, ik ben bang dat ik een volgende keer weleens heel naar kan gaan doen.
En zo ben ik eigenlijk niet .
Wie weet er raad voor mij

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: raad gevraagd

Ongelezen bericht door eeliane »

Bent u bij de internist geweest? En zo ja hoeveel! artsen heeft u gezien dan?
En welke uitlasgen waren er dan zo hoog?
Evt de gGT en de Alat?
Die worden inderdaad veel hoger als er alcohol in het spel is maar ook bij medicijngebruik.
Bent u daar al eens op doorgevraagd.
Verder ik wil wel opmerken dat als deze lab uitslagen erg te hoog zijn u zo ongeveer zou moeten worden opgenomen, dus hoe hoog zijn ze eigenlijk? Ietsjes te hoog maar je hoeft er nog niets aan te doen of erg hoog?

Gesloten