LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] rijksvaccinatieprogramma voor ouderen
rijksvaccinatieprogramma voor ouderen
onze viroloog Ab Osterhaus heeft bedacht dat de ouderen moeten worden gevaccineerd net als de kinderen
hij weet alleen nog niet tegen welke ziektes
maar hij zal waarschijnlijk nog wel iets duurs bedenken in samenwerking met de pharmaceutische bedrijven
maar hij zal waarschijnlijk nog wel iets duurs bedenken in samenwerking met de pharmaceutische bedrijven
Re: rijksvaccinatieprogramma voor ouderen
Let wel: Je mag gevaccineerd worden, maar het hoeft niet !!!!
Als je leest in de krant waar die injecties geproduceerd worden (Oost Europa)dan durf ik zeker geen vaccinatie te laten doen.
Dan kunnen er ook nog verkeerde E-nummers in verwerkt worden (dat betekend: kankerverwekkend)
maar dat ontkennen ze altijd. Kijk maar in het boekje: 'wat zit er in uw eten'
Als je leest in de krant waar die injecties geproduceerd worden (Oost Europa)dan durf ik zeker geen vaccinatie te laten doen.
Dan kunnen er ook nog verkeerde E-nummers in verwerkt worden (dat betekend: kankerverwekkend)
Ik neem aan dat u deze stelling kunt onderbouwen met links naar wetenschappelijk onderzoek waaruit blijkt dat uw bewering juist is. Anders bent u net als TS een paniekzaaier.kejo schreef:Let wel: Je mag gevaccineerd worden, maar het hoeft niet !!!!
-
Tijd voor een goed gesprek met Rick Santorum, zou ik zo zeggen.ruud_a schreef:onze viroloog Ab Osterhaus heeft bedacht dat de ouderen moeten worden gevaccineerd net als de kinderen
Dat vaccineren voordelen heeft dat zien we wel, kijk maar eens naar de 3e wereld landen waar niet gevaccineerd wordt en de polio gevallen bij mensen die dat om allerlei (vaak religieuze) redenenen niet hebben laten doen. Dus dat we er uiteindelijk beter uitkomen dan bij niet vaccineren ben ik wel van ovetuigd, maar.. overvaccineer niet... het inenten van meisjes tegen de bof heeft namelijk absoluut geen zin, jongens echter zijn er wel degelijk bij gebaat omdat de bof op latere leeftijd onvruchtbaarheid kan veroorzaken. Rode hond is voor vrouwen (en zeker bij zwangerschap) weer "niet handig" en voor jongens weer minder erg. De hoofdreden dat zowel jongens als meisjes één en de zelfde (BMR) prik krijgen is wel een commerciele (1 vaccin maken).
het was een nieuwsberichtpuma73 schreef:Ik neem aan dat u deze stelling kunt onderbouwen met links naar wetenschappelijk onderzoek waaruit blijkt dat uw bewering juist is. Anders bent u net als TS een paniekzaaier.kejo schreef:Let wel: Je mag gevaccineerd worden, maar het hoeft niet !!!!
wat dit met paniekzaaien te maken heeft weet ik niet
het is wel bekend dat deze viroloog banden heeft met de pharmaceutische industrie
hij is ook de man van dat beruchte mexicaanse griepvirus
Het beruchte mexicaanse griepvirus kwam uit mexico en was geen uitvinding van dhr Osterhaus. Hij was de man die in Nederland bezig was met het vaccinatieprogramma en half Nederland valt over deze man omdat het allemaal meeviel (gelukkig). U schrijft halve waarheden en doet insinuaties die helemaal niet zo netjes zijn want u kunt die uitlatingen niet staven.ruud_a schreef:het was een nieuwsberichtpuma73 schreef:Ik neem aan dat u deze stelling kunt onderbouwen met links naar wetenschappelijk onderzoek waaruit blijkt dat uw bewering juist is. Anders bent u net als TS een paniekzaaier.kejo schreef:Let wel: Je mag gevaccineerd worden, maar het hoeft niet !!!!
wat dit met paniekzaaien te maken heeft weet ik niet
het is wel bekend dat deze viroloog banden heeft met de pharmaceutische industrie
hij is ook de man van dat beruchte mexicaanse griepvirus
als iemand met banden met de pharmaceutische industrie een voorstel doet om ouderen te vaccineren en er niet eens bij kan vertellen waartegen ze dan zo nodig moeten worden gevaccineerd, dan heb je goede redenen om aan zijn motieven te twijfelen