LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] roy martina

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
Gast

Re: roy martina

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 23 Oct 2004 16:37 door Gast

--------------------------------------------------------------------------------

Hey Janssen en Janssen,

Keep to the subject please : ROY MARTINA

Telephatie = telepathie
Dat had ik nou ook net willen zeggen.

Als dat geen telepathie is............

janssen

Ongelezen bericht door janssen »

Gast:

Nu weet je dus wat telephatie is.

Maar ik geloof niet in de telephatie van deze mijnheer.
En wel om de volgende redenen, hij schrijft niet gewoon janssen maar
janssen en janssen, terwijl er maar1is, denkt deze mijnheer dat het er twee zijn.
Ik neem ook niet het subsectieve, maar het positieve.

Dat is meer en vorm van dronkenschap die zien ookalles dubbel zelf drink ik geen alcohol dus ik zie het nog wel helder :lol: :lol:

Willem nij.

Ongelezen bericht door Willem nij. »

geen alcohol misschien. wel LSD dan?

Gast

Hallo Janssen,

Deze "mijnheer" is een mevrouw! :o

Jij hebt dus kennelijk geen aanleg voor telepathie,uhh sorry, telephatie.
Probeer contact te leggen met Roy Martina, misschien dat hij je daarmee kan helpen. :idea:

janssen

Gast:

Bedankt voor de tip.

Zo zie je maar mijn telephatie is op afstand dus eingelijk

nul kom ma nul :lol: :lol:

Gast

Geplaatst op 23 Oct 2004 22:10 door janssen

--------------------------------------------------------------------------------

Gast:

Nu weet je dus wat telephatie is.

En wel om de volgende redenen, hij schrijft niet gewoon janssen maar
janssen en janssen, terwijl er maar1is, denkt deze mijnheer dat het er twee zijn.
Ik neem ook niet het subsectieve, maar het positieve.

Dat is meer en vorm van dronkenschap die zien ookalles dubbel zelf drink ik geen alcohol dus ik zie het nog wel helder
Mijn telepathische gave zegt mij dat je niet erg humoristich ingesteld bent.
Komop Janssen, pak eens een borrel en zak 'ns lekker door. Dan kom je misschien "los". :lol:

janssen

Gast:

Ik ben een geboren humorist, en ga graag in tegen andere stellingen, vind discussie gewoon leuk. :roll: :lol: :lol:

Ik zit nog niet zolang op dit forum, meestal op tweevandaag, maar hoe kun je hiet Quote??????[/quote]
Laatst gewijzigd door janssen op 24 okt 2004 18:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast

Aanhalingstekens plaatsen: De tekst plaatsen en aanhalingstekens sluiten.

janssen

Gast:

Aanhalingstekens plaatsen> maar waar vind ik die.

Bij tweevandaagforum staat achter elke topic twee aanhalings tekens, klik je die aan, dan hebt je meteen het verhaal te pakken, en kun je daarop reageren, of op een deel ervan door te knippen waar je niet op wilt reageren.
Dus gewoom blauw maken en met de delete weg werken.
Dus zal wel aan mijn leeftijd liggen maar ik zie het nog niet.

In ieder geval bedankt voor je hulp.

Gast

Jeuk in schoenen.

Madeleine

Ongelezen bericht door Madeleine »

Madeleine,
kan me er soms ook boos over maken, met name omdat het vaak over de rug van zwakkeren in de maatschappij gaat. Wie denk je dat die druppeltjes, biostabils en cd's kopen?
Beste Willem,

Dat is nu ook precies waarom ik zo'n weerzin tegen dit soort "producten" heb. Mijn ouders wonen in Spanje en zijn een blauwe maandag lid geweest van het senioren-netwerk. En ja hoor, daar werd het verhaal geplaatst van Roy in Venezuela en zijn oogoperatie! Prompt daarop reageert iemand dat het een charlatan is en doet een boekje open over Roy Martina. Helaas, de volgende berichtjes waren van mensen dat ze het zoooo interessant vonden en of ze op de lijst geplaatst konden worden voor de nieuwsbrief van Roy. Dan ben je uitgepraat.

Ik denk persoonlijk, dat mensen die bepaalde klachten hebben en in de reguliere geneeskunde geen gehoor meer krijgen of geen resultaat hebben gehad, juist voor dit soort verhalen gevoelig zijn. Maar het gaat in dit soort zaken vaak om psychische problemen, ongelukkig zijn met een bepaalde (persoonlijke) situatie wat zich uit in bepaalde somatische klachten. En dit zijn potentiële gebruikers, het publiek waar Roy zich op richt.

Ik kan mij voorstellen dat als ik altijd hoofdpijn heb, hier niet persé een lichamelijke oorzaak voor hoeft te zijn en ik ben ook vatbaar voor het argument van een dokter het te zoeken in psychische problemen. Veel mensen kunnen hier niets mee, en kopen vervolgens de Bio Stabiel.

Gast

Geplaatst op 24 Oct 2004 14:39 door janssen

Gast:

Bedankt voor de tip.

Zo zie je maar mijn telephatie is op afstand dus eingelijk

nul kom ma nul

Volgens mij is Janssen, Ronnie van Hees!!

hans(1)

Ongelezen bericht door hans(1) »

Toch is het zo...hoe je het ook went of keert....niemand is verplicht iets via een commercial te bestellen c.q. te kopen.
Wat onze vriend Roy ook orakelt, het is je eigen keus om tot bestellen over te gaan.
Berichtjes die ik wel eens lees om die man van het scherm te weren snap ik ook niet helemaal, laat hem lekker zijn best doen.
Het zelfde voor zijn maatje Bruno.....of je gelooft het of je ziet er de humor van in.
Dat is toch allebei prima? :wink:
Als we de zwakkeren in de samenleving moeten beschermen heb ik toch echt een andere doelgroep voor ogen dan iemand die minimaal EUR 119 uitgeeft aan een truttig hangertje.

Willem nij.

natuurlijk is het vrijwel onmogelijk om dergelijke reclame van het scherm te weren maar feit blijft dat ik het een smerige manier van geld verdienen vindt.
Via mijn werk ken ik een zwakbegaafde vrouw met bijkomend diverse lichamelijke handicaps. Onder de indruk van de biostabil televisiereclame heeft zij zo'n kermisketting aangeschaft. Hielp niets natuurlijk...
Dit is dus typisch zo'n vrouw waar misbruik van gemaakt wordt. En velen met haar vermoed ik. Ik vind dat medische claims bij een dergelijk product niet gemaakt mogen worden. En zeker niet door een ARTS!
maar ja, Roy Martina zal wel net binnen de regeltjes van de wet blijven.

Gast

Toch is het zo...hoe je het ook went of keert....niemand is verplicht iets via een commercial te bestellen c.q. te kopen.
Wat onze vriend Roy ook orakelt, het is je eigen keus om tot bestellen over te gaan.
Berichtjes die ik wel eens lees om die man van het scherm te weren snap ik ook niet helemaal, laat hem lekker zijn best doen.
Tuurlijk, laat hun vooral hun gang gaan.
Deze mensen lichten met hun leugens mensen op.
Moet dat ook kunnen hans(1)?

hans(1)

Nou gast, dat over oplichting is een boute uitspraak die je doet.
Ik ben geen jurist, ik kan er niet over oordelen of het oplichting is.
Wat ik wel weet is dat je talloze reclames ziet van artikelen, die als je ze thuis gebruikt na 1 keer in de kast verdwijnen omdat ze niet tot nauwelijks voldoen.
Daar plaats ik die ketting ook onder.
Je krijgt toch wat je besteld?
Een ketting van een beetje goud met een paar magneetjes.
Anders wordt het als het je niet opgestuurd wordt.
Als je aan de staatsloterij meedoet wordt je ook wijsgemaakt dat je kans maakt op een grote prijs.
Voel je je dan ook opgelicht als je niks krijgt?
Ik blijf er bij je besteld het zelf. :shock:
Of liever..je kan het beter niet bestellen. :wink:

Gast

Nou Hans ik vind je erg naief als je je het ermee eens bent dat er geen sprake is van misleiding c.q. oplichterij.
Die uitspraak durf ik wel te doen!!!!!!
En dat behoeft geen betoog

Groet,
Magnetico

hans(1)

Beste Magnetico,
Als jij (en anderen) van mening bent dat er sprake is van oplichting, dan is dat een strafbaar feit, dat zal je met me eens zijn.
Ik zou dan zeggen wissel dan niet alleen hier info. uit maar wees dan consequent ga naar de politie en doe aangifte.
Dan onderneem je tenminste aktie.
Als je gelijk hebt is duo B&R zo van de buis.
Hier maar volhouden dat het schandalig is wat er gebeurd en verder niets doen schiet niet hard op toch?

Gast

Wat ik wel weet is dat je talloze reclames ziet van artikelen, die als je ze thuis gebruikt na 1 keer in de kast verdwijnen omdat ze niet tot nauwelijks voldoen.
Daar plaats ik die ketting ook onder.
Je krijgt toch wat je besteld?
Een ketting van een beetje goud met een paar magneetjes.
Er wordt mij voorgespiegeld dat ik een geneesmiddel bestel wat me helpt tegen allerlei kwalen. Maar dat blijkt niet te kloppen, of althans, bewijs daarvoor ontbreekt.
Het woord geneesmiddel ontbreekt in de reclame, maar verder...

Willem nij.

ook al is het natuurlijk wel oplichting..Martina zal wel binnen de regeltjes van de wet blijven zoals ik al eerder schreef...
wat ik echt kwalijk vind is dat hij zijn titel als arts aan dit product verbindt, maar goed..dat mag dan blijkbaar.

schijnt trouwens dat hij ook al door engelen beschermd wordt. zie onderstaand bericht van zijn website :D

Je hebt vast wel gehoord over de vier orkanen die onder andere Florida hebben geteisterd. Ik woon in een gebied dat al twee keer is ‘bezocht’ door Jeanne en Charlie. Jeanne volgde in een tijdsbestek van een paar weken in Charles’ voetsporen. Dat is vrij ongekend in de geschiedenis van orkanen. Florida was nog niet eens klaar met het puinruimen, toen Jeanne al een bezoekje kwam brengen en nog eens het dunnetjes overdeed. Als je gelooft in karma, dan zijn er veel mensen in Florida die een zwaar karma hebben. Of ze hadden gewoon pech natuurlijk. Tot voor kort waren de supermarkten nog niet bijgevuld van de schade die een gevolg was van elektriciteitsuitval. Wat mijn huis betreft, ik heb heel veel geluk gehad of mijn geloof in engelen werkt echt. Ik was beide keren in het buitenland en was dus beide keren niet in staat om de aluminium luiken tegen de ramen te bevestigen. Wat nodig is om de ramen te beschermen tegen rondvliegend puin. Ik was de enige in de straat wiens huis er onbeschermd bij lag. Het verbazingwekkende was dat juist ik de minste schade had, vergeleken met de buren. Er was slechts een boom omgewaaid die ook nog eens op wonderbaarlijke wijze naast mijn huis was terechtgekomen in plaats van erop. De manier waarop die boom was gevallen, is niet op logische wijze te verklaren. Mijn buurman had veel meer schade. Ik ben opnieuw gesterkt in mijn geloof dat er echt engelen bestaan en dat wij daar gebruik van kunnen maken. Mijn buren vragen zich af waarom ik zoveel geluk heb. Meerdere mensen stellen mij die vraag en ik denk dat het komt door mijn rotsvaste geloof dat engelen ons bijstaan wanneer we daarom verzoeken.

Hoe krijgt hij het verzonnen??
...ik ben altijd benieuwd hoe mensen die geloven in dit soort dingen nare gebeurtenissen in hun leven verklaren.

Gesloten