LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] roy martina
roy martina
Wie is er bekend met de trainingen van roy Martina? een vriendin is erg enthousiast maar wat ik van hem gezien heb is toch wel rg glad en commercieel. Ze vraagt of ik ook een training wil volgen of workshop maar ik weet het nie zo goed... wie heeft er ervaringen.
Re: roy martina
ik zou het vergelijken met de NLP trainingen van Emiel Ratelband.
En nadat je hem zijn onzinverhalen hebt horen vertelllen dagelijks bij de Tell Sell spotjes over de Biostabil moet je toch genoeg weten.
En nadat je hem zijn onzinverhalen hebt horen vertelllen dagelijks bij de Tell Sell spotjes over de Biostabil moet je toch genoeg weten.
Eerst vond ik het wel een aardige gozer, ik heb ook wel wat boeken van hem gelezen. Waren aardige dingen om over na te denken.
MAAR sinds zijn medewerking aan biostabil pffff ja dat gaat me toch een brug te ver hoor, hij is bij mij laag gezakt.
Ach je kunt er best eens naartoe, maar je moet dat soort dingen even in je achterhoofd houden.
Groetjes, Lida
MAAR sinds zijn medewerking aan biostabil pffff ja dat gaat me toch een brug te ver hoor, hij is bij mij laag gezakt.
Ach je kunt er best eens naartoe, maar je moet dat soort dingen even in je achterhoofd houden.
Groetjes, Lida
Beste Carin T,
Als ik jou was zou ik er zeker geen geld aan uitgeven.
Roy Martina is niets anders dan een charlatan en kwakzalver pur sang.
De onzin die hij uitkraamt in de reclamespot van TelSell zegt al meer dan genoeg. Alles draait om geld.
Zo'n persoon verdient de titel van arts niet.
Wat mij betreft komt hij volgend jaar in aanmerking voor de Kackadorisprijs.
Als ik jou was zou ik er zeker geen geld aan uitgeven.
Roy Martina is niets anders dan een charlatan en kwakzalver pur sang.
De onzin die hij uitkraamt in de reclamespot van TelSell zegt al meer dan genoeg. Alles draait om geld.
Zo'n persoon verdient de titel van arts niet.
Wat mij betreft komt hij volgend jaar in aanmerking voor de Kackadorisprijs.
Hmm, ik vind dit toch wel een vreemd verhaal. Wat ik over hem lees is het iemand die spiritueel ontwikkeld is en bezig is met innerlijke groei en streven naar vrede en harmonie op deze wereld. Dit lijkt toch allemaal heel nobel..maar inderdaad die biostabil is een hele domme zet. ik ben nu wel terughoudend.
wat is die kakadorisprijs???
wat is die kakadorisprijs???
Hallo Carin T.
met Roy martina is niks mis mee. Heb hem zelf een paar keer gesproken, ben zelf bevriend met mensen die met hem samenwerken.
Wil je een oordeel vellen of Roy of zijn Broer Rene wat voor jou kunnen betekenen moet je eens naar een workshop, lezing of cursus die hij geeft gaan. Ik persoonlijk vind Roy een verdomd goede arts, cursusleider en persoonlijkheid. Dat hij geld wil verdienen is niet meer als normaal. Dat wil jij ook.
Eventjes iets Rechtzetten mbt, de Biostabil:
Roy vertelt in deze Reclame dat MAGNEETTHERAPIE een goede invloed kan hebben op je gezondheid. Hij heeft het woord Biostabil niet genoemd. Luister maar eens goed!!
En Roy Martina vergelijken met Emiel Rattelband, is het zelfde als appels met peren vergelijken. Het klopt dat ze beiden iets met NLP doen, maar Roy is niet zo'n spring in het veld als Emiel. Hij is ook nog niet Failliet gegaan.
Verder doet Roy meerdere dingen, Hij heeft NEI ontwikkeld - Te vergelijken met NLP alleenop Emotioneel Vlak, Zo heeft hij meerdere dingen ontwikkeld. Kijk maar eens op zijn website, hier kun je lezen wat hij allemaal doet en bij hem en zijn instituut kan leren.
Ik heb maar een advies: GA eens KIJKEN, BELEEF dat moment een gaf dan pas een OORDEEL!
Veel succes in je verdere leven,
Osiris
* Iedere idioot kan kritiek leveren, veroordelen en klagen - en de meeste doen dat dan ook. *
met Roy martina is niks mis mee. Heb hem zelf een paar keer gesproken, ben zelf bevriend met mensen die met hem samenwerken.
Wil je een oordeel vellen of Roy of zijn Broer Rene wat voor jou kunnen betekenen moet je eens naar een workshop, lezing of cursus die hij geeft gaan. Ik persoonlijk vind Roy een verdomd goede arts, cursusleider en persoonlijkheid. Dat hij geld wil verdienen is niet meer als normaal. Dat wil jij ook.
Eventjes iets Rechtzetten mbt, de Biostabil:
Roy vertelt in deze Reclame dat MAGNEETTHERAPIE een goede invloed kan hebben op je gezondheid. Hij heeft het woord Biostabil niet genoemd. Luister maar eens goed!!
En Roy Martina vergelijken met Emiel Rattelband, is het zelfde als appels met peren vergelijken. Het klopt dat ze beiden iets met NLP doen, maar Roy is niet zo'n spring in het veld als Emiel. Hij is ook nog niet Failliet gegaan.
Verder doet Roy meerdere dingen, Hij heeft NEI ontwikkeld - Te vergelijken met NLP alleenop Emotioneel Vlak, Zo heeft hij meerdere dingen ontwikkeld. Kijk maar eens op zijn website, hier kun je lezen wat hij allemaal doet en bij hem en zijn instituut kan leren.
Ik heb maar een advies: GA eens KIJKEN, BELEEF dat moment een gaf dan pas een OORDEEL!
Veel succes in je verdere leven,
Osiris
* Iedere idioot kan kritiek leveren, veroordelen en klagen - en de meeste doen dat dan ook. *
En wat doet die, slimmere uitvoering van een type zoals Emiel Ratelband, dan in dat spotje van de Biostabil als hij als zgn serieuse arts daar niet mee geassocieerd zou willen worden? Toch op zijn minst de indruk, zo je wilt misleiden, dat dat prul van een Biostabil het wonderprodukt is.Eventjes iets Rechtzetten mbt, de Biostabil
Zou die wel willen, dat ik meehelp zijn zakken nog verder te vullen!!Ik heb maar een advies: GA eens KIJKEN, BELEEF dat moment een gaf dan pas een OORDEEL!
Hij antwoord op zgn vragen/opmerkingen van de aanwezigen, waardoor toch duidelijk de misleidende link wordt gelegd!!!Roy vertelt in deze Reclame dat MAGNEETTHERAPIE een goede invloed kan hebben op je gezondheid. Hij heeft het woord Biostabil niet genoemd. Luister maar eens goed!!
Zojuist tijdens zappen nog eens een deel van die onzin aangehoord, en jawel hoor: Hij gebruikt wel het woord Biostabil, zodat de link zowel direkt als indirekt is gelegd.Hij heeft het woord Biostabil niet genoemd. Luister maar eens goed!!
Hallo Carin T,
Alles over de Kackedorisprijs kun je lezen op de volgende site:
[url]http://www.%20kwakzalverij.nl[/url]
Alles over de Kackedorisprijs kun je lezen op de volgende site:
[url]http://www.%20kwakzalverij.nl[/url]
Als ik Osiris lees denk ik meteen aan Reiki-achtige dingen.
Dat zegt al genoeg!
Mensen die zich daarmee bezighouden hangen over het algemeen aan de lippen van Roy Martina. Vind die niet erg, brengt ook veel geld in het laatje.
Dat zegt al genoeg!
Mensen die zich daarmee bezighouden hangen over het algemeen aan de lippen van Roy Martina. Vind die niet erg, brengt ook veel geld in het laatje.
Het verhaal van Roy in de commercial van Goudsmid Bruno is nog niet zo slecht vind ik.
Inhoudelijk is er niet veel tegen in te brengen, los van het feit of je hem sympathiek of niet vindt overkomen.
Hij staat achter magnetisme...z'n goed recht, maar hij wekt de illusie dat de bio stabil werkt en dat kan hij niet hard maken.
Ik vind wel dat hij zich niet voor het karretje had moeten laten spannen.
Hij maakt zich ongeloofwaardig....ik kan me tenminste niet voorstellen dat nog maar een weldenkend mens al de artsen gelooft die opdraven in die Amerikaanse commercials, om maar vooral aan te tonen dat het aangeboden produkt fantastisch werkt.
Die fitness app. is net op de markt en je krijgt mensen met fantastische lichamen in beeld die hun figuur aan het gebodene te danken hebben...rara hoe kan dat.
Dan moet je echt wel iets langer dan 10 miuten per dag aan een veer trekken om er zo uit te zien.
Inhoudelijk is er niet veel tegen in te brengen, los van het feit of je hem sympathiek of niet vindt overkomen.
Hij staat achter magnetisme...z'n goed recht, maar hij wekt de illusie dat de bio stabil werkt en dat kan hij niet hard maken.
Ik vind wel dat hij zich niet voor het karretje had moeten laten spannen.
Hij maakt zich ongeloofwaardig....ik kan me tenminste niet voorstellen dat nog maar een weldenkend mens al de artsen gelooft die opdraven in die Amerikaanse commercials, om maar vooral aan te tonen dat het aangeboden produkt fantastisch werkt.
Die fitness app. is net op de markt en je krijgt mensen met fantastische lichamen in beeld die hun figuur aan het gebodene te danken hebben...rara hoe kan dat.
Dan moet je echt wel iets langer dan 10 miuten per dag aan een veer trekken om er zo uit te zien.
Onderstaand bericht is te lezen op de site www.kwakzalverij.nl
Tineke de Nooij is dus genomineerd voor de Kackadorisprijs.
Prachtig en wat mij betreft gaat ze die winnen.
[quote]Tineke de Nooij
Voormalig discjockey en televisiepresentatrice. In haar televisieprogramma ‘Tineke en de paranormale wereld’ liet zij binnen- en buitenlandse mediums en paragnosten opdraven. Aan haar dankt Jomanda, het ‘genezend medium’ uit Tiel, haar beroemdheid. Recentelijk heeft deze propagandiste van kwakzalverijen haar naam verbonden aan de Biostabil 2000 van Bruno Santanera, een hangertje dat èn helend èn preventief zou werken. De arts (Roy Martina) die ook in dit programma optreedt doet alsof de medische wetenschap achter deze kwakzalverij staat. De Reclame Code Commissie heeft Tineke de Nooij om deze onzin reeds op de vingers getikt. Maar zij trekt zich er niets van aan en gaat rustig door met haar boerenbedrog. [/quote]
Naar boven
Tineke de Nooij is dus genomineerd voor de Kackadorisprijs.
Prachtig en wat mij betreft gaat ze die winnen.
[quote]Tineke de Nooij
Voormalig discjockey en televisiepresentatrice. In haar televisieprogramma ‘Tineke en de paranormale wereld’ liet zij binnen- en buitenlandse mediums en paragnosten opdraven. Aan haar dankt Jomanda, het ‘genezend medium’ uit Tiel, haar beroemdheid. Recentelijk heeft deze propagandiste van kwakzalverijen haar naam verbonden aan de Biostabil 2000 van Bruno Santanera, een hangertje dat èn helend èn preventief zou werken. De arts (Roy Martina) die ook in dit programma optreedt doet alsof de medische wetenschap achter deze kwakzalverij staat. De Reclame Code Commissie heeft Tineke de Nooij om deze onzin reeds op de vingers getikt. Maar zij trekt zich er niets van aan en gaat rustig door met haar boerenbedrog. [/quote]
Naar boven
Oh nee?Inhoudelijk is er niet veel tegen in te brengen, los van het feit of je hem sympathiek of niet vindt overkomen.
Wat dacht je van zijn uitleg (in de commercial) van wat wetenschap is?
Wat dacht van het verschil tussen magnetisme en elektriciteit? Spanning en lading?
Tenzij alle natuurkundigen sinds Franklin en Faraday het fout hebben.
Bruno en Roy hebben ontdekt hoe het werkelijk zit.
Geloof je het zelf?
In die commercial heeft hij het over wetenschappelijk onderzoek, waarbij grote aantallen gevallen dienen te woren betrokken.
Vraag dan maar eens aan die Roy naar het wetenschappelijk onderzoek van de bewuste Biostabiel, dat het ding werkt zoals wordt beweerd.
Zo'n positief onderzoek is er niet! Schaakmat, zou ik zeggen.
Vraag dan maar eens aan die Roy naar het wetenschappelijk onderzoek van de bewuste Biostabiel, dat het ding werkt zoals wordt beweerd.
Zo'n positief onderzoek is er niet! Schaakmat, zou ik zeggen.
Oh nee?
Wat dacht van het verschil tussen magnetisme en elektriciteit? Spanning en lading.
Beste Gast,
je hoeft me niet uit te leggen wat ik zie op de televisie, dat lukt me zelf redelijk.
en ik ben ook niet geinteresseerd in je mening zodra die persoonlijk wordt.
En wat ik denk over het verschil tussen magnetisme en electriciteit..?
Ik hoop niet dat je me dat uit gaat leggen.
1 Roy Martina vind ik al meer dan genoeg.
Als ik het echt precies wil weten zoek ik het wel op.
Wat dacht van het verschil tussen magnetisme en elektriciteit? Spanning en lading.
Beste Gast,
je hoeft me niet uit te leggen wat ik zie op de televisie, dat lukt me zelf redelijk.
en ik ben ook niet geinteresseerd in je mening zodra die persoonlijk wordt.
En wat ik denk over het verschil tussen magnetisme en electriciteit..?
Ik hoop niet dat je me dat uit gaat leggen.
1 Roy Martina vind ik al meer dan genoeg.
Als ik het echt precies wil weten zoek ik het wel op.
Hans1, jij stelt dat er inhoudelijk weinig tegen in te brengen is.
Ik geef geen uitleg, maar ik laat je zien waar er iets tegen in te brengen is.
Waarom heb je daar problemen mee?
Ik geef geen uitleg, maar ik laat je zien waar er iets tegen in te brengen is.
Waarom heb je daar problemen mee?
Hallo Gast,
Volgens mij kan je juist beter iets uitleggen, nu stel je vragen.
Althans, ik zie achter je zinnen vraagtekens, ik neem dan aan dat je een antwoord verwacht.
En om hier nu een discussie te gaan houden over electriciteit en magnetische, het zal me een worst zijn.
Als je echt je gelijk wilt halen en je kennis wilt gaan spuien bel die Roy eens op dan ben je bij het juiste adres.
Ik lach me dood om Bruno's hangertje...en dat wil ik ik graag zo houden..
Volgens mij kan je juist beter iets uitleggen, nu stel je vragen.
Althans, ik zie achter je zinnen vraagtekens, ik neem dan aan dat je een antwoord verwacht.
En om hier nu een discussie te gaan houden over electriciteit en magnetische, het zal me een worst zijn.
Als je echt je gelijk wilt halen en je kennis wilt gaan spuien bel die Roy eens op dan ben je bij het juiste adres.
Ik lach me dood om Bruno's hangertje...en dat wil ik ik graag zo houden..
En die Roy heeft ook nog een verklaring dat het hangertje niet werkt:
"Er is dan namelijk sprake van een blokkade".
Aldus is recht gepraat, wat krom is.
"Er is dan namelijk sprake van een blokkade".
Aldus is recht gepraat, wat krom is.