Goedendag,
In Oktober 2012 heb ik een herbehandeling voor een ooglaserbehandeling gehad in de dunya hospital in Istanbul. Dit was allemaal georganiseerd door Eye correct, gevestigd aan Nijenburg in Amsterdam. Ik heb hele slechte ervaring met eye correct. Ik heb nu een herbehandeling, omdat ik nog een restwaarde heb overgehouden. Ik was 2,5 jaar geleden voor het eerst gelaserd en heb toen een contract ondertekend dat ik binnen 5 jaar recht heb op een herbehandeling voor €250. Nu kost een herbehandeling bij eye correct €390 en eye correct wilt dat ik het verhoogde bedrag ga betalen. Hier ben ik niet mee akkoord gegaan. Na meerdere dagen telefonisch contact met Eye correct en een hoop stress heb ik utieindelijk toch gewoon de €250 betaald. (Ik moest wel weer € 100 voor een vooronderzoek betalen. Ik had een jaar eerder vooronderzoek gedaan en daaruit bleek dat ik mijn ogen nog een keer mocht laseren. Volgens eyecorrect moest het nog een keer gecontroleerd worden, wellicht dat mijn ogen verbeterd zijn. Alsof ik dat niet zou merken met mijn ogen. Om weer een discussie en hoop stress te besparen, heb ik die € 100 gewoon betaald). Mijn moeder is als medereiziger meegekomen. Zij heeft € 490 betaald. Er is afgesproken dat ik en mijn moeder in een 4 sterrenhotel(eye correct heeft voor de reis aangegeven waar ik zou verblijven ) zou verblijven. Uiteindelijk in Turkije aangekomen, wordt ik naar een andere hotel ( geen 4 sterren hotel)gebracht. Deze zou veel beter gescoord hebben. Eyecorrect heeft mij helemaal niet geinformeerd over de wijziging van de accomodatie. De eerste overnachting in Istanbul was een ramp, ik heb in een bed geslapen met bloedvlekken en daarnaast zijn de kamers erg horig. Ik heb tot 5 uur geen oog dicht gedaan, omdat ik de tv van de buren hoorde (tot ongeveer 5 in de ochten) en ik kon hen gesprekken duidelijk verstaan. Ik heb contact opgenomen met eye correct en aangegeven dat wij hadden afgesproken om ergens anders te verblijven. Met moeite en discussie hebben ze mij naar een andere hotel gebracht. Nou deze kamer was nog erger qua hygiene en super klein. De wc stinkt, omdat de toilet hele nacht buiten werking was. Ik heb contact opgenomen met eye correct en zij willen mij niet verder helpen. Mijn begeleidster in Turkije kan mij ook niet verder helpen, omdat ik met de eigenaar van Eye correct (de heer Tas)moet uitkomen . De eigenaar geeft aan dat ik het met de begeleidster moet regelen en heeft contact verbroken. Ik was erg verdrietig van de sistuatie. Ik verwacht wel dat ik naar een schone hotel gebracht wordt, omdat ik mijn ogen net heb gelaserd. Ik had toen ook een bericht ontvangen dat eye correct nu kosten op mij wilt verhalen . Telefoonkosten en dubbele boekingkosten (tweede hotel). Vreemde is dat ik altijd contact heb opgenomen met eye correct en dat ik kosten heb gemaakt. Los daarvan is eye correct ook niet eenduidig met het verstrekken van informatie. Door eye correct wordt er verteld dat het niet vaak voorkomt dat klanten een restwaarde overhouden. In Turkije verteld mijn begeleidster dat zij mensen vaker ziet terugkomen voor een tweede behandeling en dat het dan vast goed komt. Ik heb na de eerste ooglaserbehandeling een beetje nachtblindheid aan 1 oog overgehouden. Tijdens het vooronderzoek is mij verteld dat het probleem woedt verholpen. De arts in Turkije geeft aan dat ze het probleem helemaal niet kunnen verhelpen. Ik heb spijt dat ik met de organisatie Eye correct in zee ben gegaan.
Op de website van Eye correct kom je alleen positieve beoordelingen tegen.
Groeten...
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte ervaring ooglaseren Eyecorrect Nijenburg Amsteram
-
manuelasercan
Re: Slechte ervaring ooglaseren Eyecorrect Nijenburg Amsteram
Goedkoop is duurkoop. Als je zo graag je ogen wilt laten laseren, zijn er in Nederland genoeg mogelijkheden. Allemaal schoon en netjes - als je dicht bij huis iets kan vinden kan je zelfs in je eigen bedje slapen. En nee, nachtblindheid is niet te verhelpen want dat ligt niet aan je hoornvlies (en dat wordt verdampt met die laser).
manualaserscan.
Ik hoor in je verhaal alleen maar zaken terug die met het hotel/verblijf te maken hebben. Terwijl je bij een behandeling ogen laseren je rustig op de ingreep zou moeten kunnen voorbereiden. Nu ben je in je hoofd alleen maar bezig geweest met je hotel en niet met het ogen laseren.
Voor alle mensen die dit lezen, in Nederland zijn echt hele goed klinieken te vinden waar je met respect en hygienisch wordt behandeld.
Niet naar Turkije gaan, in Nederland kun je je ogen heel goed laten laseren.
Succes verder manualaserscan!
ogen laseren
Ik hoor in je verhaal alleen maar zaken terug die met het hotel/verblijf te maken hebben. Terwijl je bij een behandeling ogen laseren je rustig op de ingreep zou moeten kunnen voorbereiden. Nu ben je in je hoofd alleen maar bezig geweest met je hotel en niet met het ogen laseren.
Voor alle mensen die dit lezen, in Nederland zijn echt hele goed klinieken te vinden waar je met respect en hygienisch wordt behandeld.
Niet naar Turkije gaan, in Nederland kun je je ogen heel goed laten laseren.
Succes verder manualaserscan!
ogen laseren
Tsja, wat moet je nu met zo'n onoverzichtelijke lap tekst die in de titel verwijst naar de ervaringen met het ooglaseren van een Amsterdamse kliniek maar die uiteindelijk blijkt te gaan over de tegenvallende kwaliteit van hotels in Turkije?
Van mij dan ook sterkte toegewenst en in de toekomst wijzere keuzes maken. Ooglaseren is een luxe, géén noodzakelijke medische ingreep waarmee het dus inderdaad een soort consumentenprodukt wordt. Vooraf goed inlezen en ervaringen van anderen opvragen is dus gewoon belangrijk.
Van mij dan ook sterkte toegewenst en in de toekomst wijzere keuzes maken. Ooglaseren is een luxe, géén noodzakelijke medische ingreep waarmee het dus inderdaad een soort consumentenprodukt wordt. Vooraf goed inlezen en ervaringen van anderen opvragen is dus gewoon belangrijk.
-
Fleurtjuh666
Zucht, zie helaas maar al te vaak mensen binnenkomen die denken laseren een soort wondermiddel is.... Het is zéker niet ongewoon om een restwaarde over te houden, ook kan de sterkte altijd nog verder teruglopen, zelfs na een aantal jaar stabiliteit is er geen enkele garantie dat het zo blijft. Ook nabehandeling zijn niet eindeloos te doen, met een beetje pech is er te weinig weefsel over om er nog wat van te maken. Nachtb;indheid door laseren? Die heb ik nog nooit gehoord.... Lees even dit, dat verheldert de zaken misschien een beetje: http://nl.wikipedia.org/wiki/Nachtblindheid Als het bij u een gevolg van de ingreep zou zijn, is er misschien toch sprake van een andere oogaandoening, (het lijkt me sterk dat TS spontaan een vitamine A tekort heeft, of dat een erfelijke afwijking ineens op komt zetten) zou ik toch even mee naar een arts gaan in plaats van te klagen op een forum.
Verder lees ik vooral een hoop geklaag over het hotel, waarom geen kliniek in nl of Belgie gezocht?
Verder lees ik vooral een hoop geklaag over het hotel, waarom geen kliniek in nl of Belgie gezocht?