Wie wil ons hun ervaring vertellen over de zorgverlening van s&l zorg Roosendaal en Bergen op zoom,
Wij ervaren deze als zeer slecht.
van de kant van het personeel word aangegeven dat het mangement niet openstaat voor meer personeel tewijl dit dringen noodzaklijk is.
Ook word er aangegeven dat het kwalijk is dat in de nachtelijke uren geen pesoneel in de woningen aanwezig is, dit leverd onverantwoordelijke problemen op.
Reakties
Het doet me inderdaad veel zeer om over het terein heen te lopen en de sfeer aan te voelen, dat zouden er eens meer moeten doen. Waar blijft een reactie vanuit Bovendonk?
Hier vast enkele reakties die bij ons bekend zijn.
Hallo Anoniem; je moet altijd het verhaal van 2 kanten horen; eerst heeft Dhr Van Buchem zijn verhaal over Sterrebos in de BN gezet en vervolgens kwamen daar vele reacties op van ouders/personeel/familie. Dat is heus allemaal niet sensatiegericht maar dit zijn helaas pure noodkreten van al deze mensen. Ik weet niet wat u positie is bij S&L zorg maar ga lekker een tijd als client daar wonen en daarna spreek ik u heel graag over u ervaringen. Dit is pas het begin.... de rust komt pas als er goede regelingen zijn getroffen en de clienten een goed menswaardig bestaan hebben en de clientbegeleiders normaal hun werk kunnen uitvoeren. O. ja; mocht u toevallig daar een tijd als client gaan wonen; vacantie is er niet meer bij en als u met meerdere clienten die rolstoelafhankelijk zijn op een woning vertoeft dan kunt u zelfs het terrein niet meer af want een clientbegeleidster kan immers maar achter 1 rolstoel lopen. En Dhr Smits doet alleen maar zijn werk hoor maar ja van HET bestuur mag er absoluut niets negatiefs naar buiten komen; personeels leden worden afgestraft als ze openlijk de waarheid zeggen. Gewoon te triest voor woorden.
Ik werk zelf bij S&l zorg met heel veel liefde en plezier.Het is al jaren aan de gang dat deze reorganisatie ging plaats vinden.Wat ik jammer vind is dat er inderdaad niet geluisterd word naar ouders,personeel en de client zelf want daar draait t tenslotte om.De tijd van vroeger komt helaas niet meer terug,we moeten roeien met de riemen die we hebben en er t beste van maken.Maar t gaat aan je hart als je n client ophaald die 16 jaar op dezelfde woning heeft gewoond en daar naar toe loopt,ze kan zelf niet praten maar ze hebben "oprechte gevoelens net als ieder ander en daar word absoluut geen rekening mee gehouden".Ik zorg voor de clienten en hoop dat ik mn werk nog lang kan verrichten.
flex medewerkster - 24-10-2008 | 09:14
Het is maar goed dat er eindelijk ook eens op socratische wijze is gezocht naar "de achterkant van het gelijk".. Er zijn grote strategische fouten gemaakt en dat valt alleen de directie te verwijten. Kritiek wordt niet geduld, inspraak is lastig en kost teveel tijd. Communicatie is eenrichtingverkeer, en wordt niet wederkerig toegepast, zijn de kernwoorden.
Als hierin geen verandering komt door een andere instelling en handelwijze van de directie en stafleden, zal de rust nooit wederkeren. Probeer dan niet een journalist af te serveren door hem te vragen zich afzijdig te houden. Een angel in de pels is kennelijk hard nodig om een cultuuromslag bij Sterrebos te bewerkstelligen.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte zorg bij s&lzorg
Slechte zorg bij s&lzorg
Laatst gewijzigd door Homel op 06 jan 2009 15:53, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Mathilde D.
Re: Slechte zorg bij s&lzorg
Hallo,
je kunt deze klacht over deze zorginstelling ook kwijt op de website van de NPCF: www.consumentendezorg.nl (http://www.consumentendezorg.nl/index.p ... &Itemid=71) en op klachtenradar(www.klachtenradar.nl/klachtenmelden).
je kunt deze klacht over deze zorginstelling ook kwijt op de website van de NPCF: www.consumentendezorg.nl (http://www.consumentendezorg.nl/index.p ... &Itemid=71) en op klachtenradar(www.klachtenradar.nl/klachtenmelden).