LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Stichting Opmaat

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
3210

Stichting Opmaat

Ongelezen bericht door 3210 »

Wie heeft er bijzondere negatieve of juist bijzondere positieve ervaringen op gedaan met de Stichting Opmaat.

Deze stichting levert thuiszorg (huishoudelijke hulp en zogenaamde verpleeghulp) aan hen die dit in hun thuis situatie nodig hebben, dit alles wordt gedaan door deze stichting in de regio Drechtsteden.

Als 'gebruiker' van deze diensten ben ik benieuwd naar de ervaringen van lotgenoten die ook net zoals ik gebruik maken van hun diensten en dan met name de diensten op het vlak van de 'verpleeghulp'.

Graag zie ik u ervaring(-en) gepost in dit forum.

Bij voorbaat mijn dank !

48609

Re: Stichting Opmaat

Ongelezen bericht door 48609 »

Met Opmaat gaat het bergafwaarts na de fusie met De Stromen. Dit heeft ze veel geld gekost, en zal nog veel meer gaan kosten.
Waar halen beide stichtingen dat geld vandaan? Juist... Minder handen aan het bed!

3210

Ongelezen bericht door 3210 »

Dank voor deze reactie..............

Mensen met nog meer ervaringen ?

stekel

Ongelezen bericht door stekel »

Die fusie is nog niet helemaal in orde hoor! Lees het sociaal plan fusie Opmaat en De Stromen.Het geld komt van het inzetten van mensen die bijna voor niks mogen werken in een ID-baan of als vrijwilliger in de ondersteunende diensten!

48609

Ongelezen bericht door 48609 »

Fusie is formeel rond. Wil nog niet zeggen dat ze al hun **** voldoende hebben kunnen verbergen!

Gesloten