Ja dan stond er ineens zo'n groene SRV-bus van de schooltandarts bij school waar je als jongetje dan naar toe moest.
En die tandarts maar zeggen hou je mond open, het doet geen pijn... Maar het deed WEL pijn die boor op je zenuwen als je gaatjes had..... En verdoving dat kreeg je niet, dat werd geeneens gevraagd volgens mij..
Ik denk dat daar de angst bij mij ook wel begonnen is.
Het zal ook nooit mijn hobby worden om naar de tandarts te gaan, maar het scheelt enorm of je tandarts begrip heeft voor je. Er moet een "klik" zijn zegmaar.
Wat dat betreft ben ik blij met mijn huidige tandarts. Wat een verschil met die schooltandarts en die tandarts erna.
Enne Mika, super dat je de eerste stap hebt gezet.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tandarts behandeling onder volledidge narcose
-
Re: Tandarts behandeling onder volledidge narcose
Hartelijk bedankt voor je opbeurende commentaar, maar niet heus. Hier heb ik dus niks aan.olaf79 schreef:Beetje verbaasd over de berichten hier, misschien omdat ik al jaren een geweldige tandarts heb, maar ik wist niet dat er tandartsen zijn die geen begrip hebben voor angst van hun patienten. Dit is onderdeel van hun vak en als het goed ook van hun opleiding en als je als arts daar niet mee kunt omgaan heb je het hele verkeerde beroep gekozen. Als je verwacht dat de patient voor de lol komt kun je beter acteur worden ofzo.tenormin schreef:@mika21, heb je dit ook gelezen: http://www.independer.nl/tandarts/info/ ... darts.aspx
Ze bestaan echt hoor, begrijpende tandartsen.
Re: Tandarts behandeling onder volledidge narcose
We leven nu in oktober en mijn laatste bericht was van mei.
Ja ja, de stap is nu eindelijk gezet: inventarisatie is gemaakt en over 2 weken ga ik met trillende benen op de martelstoel.
Gisteren alleen maar gekeken, niks gedaan, foto's gemaakt en alles is duidelijk uitgelegd wat de 'schade' is en hoe de plan van aanpak is.
Ik was er erg op mijn gemak, rustige omgeving en alle begrip. Het feit alleen al dat ik met meerdere angsthazen in de wachtkamer zat gaf mij al rust: ik ben echt niet de enige.
Ik laat jullie weten hoe en wat!
Ja ja, de stap is nu eindelijk gezet: inventarisatie is gemaakt en over 2 weken ga ik met trillende benen op de martelstoel.
Gisteren alleen maar gekeken, niks gedaan, foto's gemaakt en alles is duidelijk uitgelegd wat de 'schade' is en hoe de plan van aanpak is.
Ik was er erg op mijn gemak, rustige omgeving en alle begrip. Het feit alleen al dat ik met meerdere angsthazen in de wachtkamer zat gaf mij al rust: ik ben echt niet de enige.
Ik laat jullie weten hoe en wat!