| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tandartskosten prothese
Tandartskosten prothese
Ik heb mijn complete bovengebit laten trekken i.v.m. een prothese. Vooraf heb ik met de tandarts doorgenomen wat de kosten ongeveer zullen zijn. Dit zou neerkomen op ongeveer 400 euro. Ik ben aanvullend verzekerd voor max. 225 per jaar. Nu krijg ik een rekening van 560 euro. Hier is het bedrag van 225 euro van de verzekering al vanaf getrokken.Oftewel, de rekening is 785 euro i.p.v. van 400. Gebeld met de verzekering en de tandarts en het komt er op neer dat het "jammer dan" is. Wat kan ik hier nog mee doen? Een verschil van 385 euro is wel erg veel.
-
Walter van V
Re: Tandartskosten prothese
om wat voor prothese gaat het, een volledige of een gedeeltelijke, oftewel zitten in de kaak waar de prothese zit wel of niet nog eigen tanden/kiezen? en is er behalve de prothese nog ander werk gedaan? (wat wellicht tegenviel of buiten de begroting bleef omdat de begroting alleen voor de prothese was?). en was het bedrag wat genoemd is van 400 misschien al na aftrek van de 225 vergoeding?? oftewel ligt er gewoon een eenvoudige communicatiestoring ten grondslag bij het bespreken van de begroting?
-
Walter van V
Re: Tandartskosten prothese
een vraag stellen zonder er zelf verder op terug te komen heeft niet zoveel zin...
Oftewel : zo kan niemand u verder helpen..
Oftewel : zo kan niemand u verder helpen..