LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ten onrecht vals beschuldigdt van kindermishandeling.

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
samantha 23

Ten onrecht vals beschuldigdt van kindermishandeling.

Ongelezen bericht door samantha 23 »

Wij worden er van beschuldigdt dat wij ons zoontje ryan van bijna 5 maanden oud hebben mishandelt we leven allebij in een hel we weten niet wat we moeten doen wie heeft dit ook mee gemaakt reageer a.u.b.
op 27 juni 2008 is hij van ons afgepakt in het ziekenhuis.
Ons zoontje kreeg spontaan blauwe plekken hij zit nu nog steeds in een pleeggezin we mogen hem 2 a 3 keer per week bezoeken op 17 september krijgen wij een uitspraak het amk wil het uithuisplaatsing verlengen voor een jaar. wie kan ons hierbij helpen wie we worden als criminelen behandelt.a.u.b help ons we gaan hier lichaamlijk en geestelijk helemaal aan kapot we gebruiken allebei medicijnen ik heb al 3 keer voor mijn vriend een ambulance moeten bellen hij had paniek en stress aanvallen we vertrouwen niemand meer dat komt door het amk en raad van de kinderbescherming ze maken ons kapot rerageer a.u.b

Big-V

Re: Ten onrecht vals beschuldigdt van kindermishandeling.

Ongelezen bericht door Big-V »

Ik neem aan dat er in het ziekenhuis onderzoek is gedaan naar deze "spontane blauwe plekken"? Wat was de uitkomst van dit onderzoek?

En is er geen sprake van een voortraject? Ik neem aan dat een kind niet na twee of drie blauwe plekken bij de ouders wordt weggehaald?

samantha 23

dit is voor jou big-v ons kindje heeft maar drie dagen in het ziekenhuis gelegen op de derde dag is hij van ons afgepakt.
Uit zijn onderzoeken van het ziekenhuis is gebleken dat hij niks heeft geen botbreuken geen letsels geen kneuzingen en verder geen afwijkingen in het bloed en geen inwendig letsel heeft hij mankeert hellemaal niks.We weten het zelf ook niet meer.
Ik heb lopen zoeken op het internet wat het zou kunnen zijn maar er zijn zoveel ziektes dat is gewoon ongeloofelijk.
We weten zelf dat we onze zoontje niks hebben gedaan, maar ze geloven ons gewwoon niet dit is niet menselijk meer ze maken ons helemaal kapot zowel geestelijk als lichaamlijk.We missen ons kind hij hoort bij ons te zijn en niet in een pleegezin.

eeliane

Ongelezen bericht door eeliane »

Neem aan dat in 3 dagen geen diagnose kan worden gesteld, zeker niet met meerdere onderzoeken, blijft een vaag verhaal...
zo'm kind neem je dan toch op ter observatie?

samantha 23

Ze hebben ons zoontje ook ter observatie gehouden dat waren die drie dagen dat hij in het ziekenhuis heeft gelegen.Wij zeiden ook al dat dat te kort was , maarja wie zijn wij want naar ons werdt er niet geluistert in het ziekenhuis.we werden zelfs in het ziekenhuis niet op de hoogte gehouden door de kinderarts we moesten elke keer alles zelf vragen zels voor de onderzoeken die hij heeft gehad. Als ouders zijnde ben je gewoon machteloos.

Da silva

Ongelezen bericht door Da silva »

Hier toevallig geen ervaring mee?
Ook mijn man en ik worden onterecht beschuldigd van kindermishandeling. Onze zoon had onverklaarbare blauwe plekken. Mijn man zit nog in detentie en ik ben op vrije voeten gesteld. Onze zaak komt in mei voor. Ik weet van mezelf en mijn man dat we onze zoon niet hebben mishandeld dus ik ben zelf maar op onderzoek gegaan en ben er achter gekomen dat corticosteroïden in de bloedbaan, blauwe plekken maar ook poreuze botten kan veroorzaken. Mijn man gebruikt zeer sterke zalf uit deze groep voor een huidaandoening en tijdens mijn zwangerschap kreeg ik last van astma, waardoor ik een middel moest inhaleren wat ook tot de groep corticosteroïden behoort. Corticosteroïden gaan voorbij de placenta, komt dus ook bij je ongeboren kindje en dus ook in z'n bloedbaan. Het zalf van mijn man is tijdens de zwangerschap ook op mij gekomen. Na de bevalling heeft mijn man dat zalf ook gebruikt en onze zoon ook verschoond. Hij heeft onze zoon dus aan geraakt terwijl hij dat zalf gebruikte en z'n handen alleen maar afgespoeld, niet gewassen.
Voor diegenen die ook onterecht beschuldigd worden, ga eens na of je op één of andere manier met corticosteroïden te maken hebt gehad tijdens de zwangerschap of erna, wat bij je kindje terecht kan zijn gekomen.

Big-V

Ongelezen bericht door Big-V »

Goed speurwerk Da silva. Het zou me echter wel verbazen als het ziekenhuis deze mogelijkheid niet heeft uitgesloten.

Gesloten