LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vaccin tegen mexicaanse griep

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
klavertje 4
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 jul 2009 13:52

vaccin tegen mexicaanse griep

Ongelezen bericht door klavertje 4 »


De overheid tvoert campagne voor het vaccin tegen de Mexicaans griep dat momenteel ontwikkeld wordt. Terwijl jaarlijks minstens 1000 mensen in Nederland alleen al sterven aan de 'gewone griep' verwondert me de enorme publiciteit rond de Mexicaanse griep zeer.



Het lijkt me verstandig om een zaak van twee kanten te belichten om deze te kunnen beoordelen.

Onderstaand bericht heb ik op internet gelezen:

"De Oostenrijkse onderzoeksjournalist Jane Burgermeister heeft bij de Amerikaanse FBI een aanklacht ingediend tegen de VN, de Wereld Gezondheids Organisatie (WHO) en diverse hooggeplaatste officials vanwege bioterrorisme en poging tot massamoord door middel van het nog vrij te geven vaccin tegen de Mexicaanse griep.

Volgens Burgermeister zal het toedienen van dit vaccin ‘de grootste misdaad uit de menselijke geschiedenis’ betekenen. Ook heeft ze een verbod aangevraagd op gedwongen vaccinaties, zoals die worden voorbereid in de Verenigde Staten (en waarschijnlijk ook in Frankrijk).....

lees verder op internet geef jane burgemeister in op je browser.



gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: vaccin tegen mexicaanse griep

Ongelezen bericht door gravedigger »

Gaaaaaaaap !

Tullio fan
Berichten: 1033
Lid geworden op: 08 dec 2007 16:05

Re: vaccin tegen mexicaanse griep

Ongelezen bericht door Tullio fan »

Mexicaanse griep (H1N1) doelbewust ontwikkeld!?

Schokkende beschuldigingen omtrent Mexicaanse griep!

De Oostenrijkse onderzoeksjournalist Jane Burgermeister heeft bij de Amerikaanse FBI een aanklacht ingediend tegen de VN, de Wereld Gezondheids Organisatie (WHO) en diverse hooggeplaatste officials vanwege bio-terrorisme en poging tot massamoord middels het vaccin tegen de Mexicaanse griep.



Voor meer info en een ruime samenvatting betreffende dit item:

http://www.natriumbicarbonaat.blogspot.com

Da silva
Berichten: 719
Lid geworden op: 31 jul 2008 09:01

Re: vaccin tegen mexicaanse griep

Ongelezen bericht door Da silva »

Spam!

Gesloten