| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] VEGA-test
Re: VEGA-test
Ben jij Zonnestraal van Opinieland?
-
Yolanda
Met een test kan je de oorzaak van je klachten natuurlijk niet wegnemen. Als je die test bedoelt voor ontdekking van allergie, ik heb die in 1990 gedaan en er kwam precies uit wat ik zelf al wel vermoedde. Bv. last na gebruik van caffeine, kaas enz. Zelfs ook een paar dingen die ik nog niet wist zoals oesters. Ze testten zelfs waspoeders. Ja je kunt van alles in die glazen buisjes doen natuurlijk, om te kijken hoe persoon daarop reageert. Je mocht zelf ook dingen meenemen waarvan je vermoedde dat je er allergisch voor bent. Dan deden ze dat voor je in het buisje. Bij mij klopte het allemaal en bij mijn stiefmoeder ook. Die bleek niet tegen tarwe te kunnen en een aantal E-nummers, en sinds ze dat weglaat heeft ze veel minder migraine. Mijn huisarts twijfelde eraan, maar was er ook niet tegen. Ik had haar die test voor haar verjaardag gegeven want zelf had ze die nooit gedaan, ze is nogal sceptisch. Maar ik probeer altijd rustig nieuwe dingen uit, tja waarom niet, als ze tenminste onschadelijk zijn. Zo heb ik eveneens een totaal nieuwe samenstelling van vitaminen op de markt ontdekt, die mijn man echt helpt tegen Fibromialgie. De WAO is gelukkig uitgesteld! Op dat produkt werd ik attent gemaakt door een verre kennis die na een jaar van de Prednison af was. Mijn eigen medicijngebruik voor allergie is hiermee ook tot 20% gedaald. Dus allemaal positieve resultaten bij ons, maar dit was ons eigen initiatief als consument want de artsen twijfelden eraan. Maar ze waren er ook niet tegen. Maar ja als dingen helpen en ze zijn onschadelijk in gebruik, omdat het de dagelijkse hoeveelheden zijn, waarom zou je het dan laten, en wachten op onderzoeken die 15 jaar gaan duren? Ik blijf als patient en consument, zelf ook wel degelijk zelfstandig mijn eigen hersens gebruiken, want de hele medische wereld wordt bijgeschoold door de farmaceutische industrie. De artsen zijn oprecht, daar twijfel ik niet aan, maar van de farmaceutische industrie wordt al meer en meer bekend dat ze omzet belangrijker vinden dan mensen. En helaas door tijdgebrek laten artsen zich bijscholen door deze fabrikanten. Die logischerwijs geen belangstelling hebben voor PREVENTIE. Vandaar. Nederlanders zouden een heleboel kwalen verlichten of er misschien wel bijna af zijn, als ze simpelweg hun vitaminegebruik zouden verhogen. Klinkt gek maar is wel waar. Uitleg: Onze vitamine-norm is te laag. Ga maar na: ons gebruik is bijna het laagst van West Europa, 20% vd Nederlanders hebben last van chronische pijn, zei de radio in de week van chronisch zieken in september, en in Amerika is de ADH, aanbevolen dagelijkse hoeveelheid, zelfs 10x zo hoog! Je kan tot 500% de dagelijkse hoeveelheid innemen voor het schadelijk wordt publiceerde het (Nederlands) Vitamine Buro. Alleen vitamine A, D en de mineralen dagelijks 100%. Mijn tip: haal een simpel bruistabletje bij de Hema, ja ik weet geen reclame, maar waarom speciaal daar: die heeft namelijk als enige winkel ook alle verschil-makende mineralen erin gestopt, en neem dat dagelijks een jaar lang, zul je zien wat er met je kwaal gebeurt! Onschadelijk en kost je maar een paar Euro. Naar het nieuwste inzicht helpen bruistabletten beter dan pillen/vaste tabletten. Dus het moet vloeibaar de mond in. (Wij bestaan ook voor 70% uit water, weet je nog.) Dus het is allemaal heel logisch en simpel, de oplossing ligt voor de hand, als je zelf als oplettende consument je hersens gebruikt en je conclusies trekt. En je blijft daarbij uiteraard wel binnen de grenzen van wat als onschadelijk wordt geadviseerd. We gaan dus absoluut geen eigen dokter spelen. Succes! Ik hoop je over een jaar weer te spreken.
-
gellecum
Vegatest en vegacheck en dat soort "apparatuur" is in de USA verboden onder de HEALTH FRAUD-act.
De VEGACHECK kan na je te hebben "doorgemeten" zelfs een magneetkaartje produceren dat je in je borstzak kan dragen om zodoende gepersonificeerd te genezen, cq weer in balans te komen.
In Nederland mag je niet zeggen dat zoiets niet werkt als je dat niet kunt aantonen.
Amerika is helderder: je mag het niet aanprijzen als je niet kunt aantonen dat het werkt.
Daar terecht door de mand, hier mag je magnetisch zalven.
R.
De VEGACHECK kan na je te hebben "doorgemeten" zelfs een magneetkaartje produceren dat je in je borstzak kan dragen om zodoende gepersonificeerd te genezen, cq weer in balans te komen.
In Nederland mag je niet zeggen dat zoiets niet werkt als je dat niet kunt aantonen.
Amerika is helderder: je mag het niet aanprijzen als je niet kunt aantonen dat het werkt.
Daar terecht door de mand, hier mag je magnetisch zalven.
R.
-
biophoton
Nee, en ja. De vegatest die uitgevoerd wordt zegt meer over de intuïtie dan van het apparaat zelf. De meting is ook niet reproduceerbaar, vandaar niet echt betrouwbaar. Wat wel reproduceerbaar is en wereldwijd gebruikt wordt is de Prognos-meting (zelfs in de ruimtevaart). Zie www.prognos.info 
-
gellecum
VEGATEST: Voor het werken van mijn intuitie heb ik geen apparaat nodig.
Herhaalbaarheid van resultaten is de 1-ste eis die je aan een apparaat mag stellen.
MEDPREVENT, het moederbedrijf van PROGNOS heeft onder haar website-kopje "PROOF" nog niets staan.
Prognos is volgens de NL-site meegeweest op een russisch ruimtereisje; meer niet. Wat er uit de tests kwam ? ...... Tja, je weet het niet.
Dat ruimtepakmannetje zegt ook niets; net zomin als de glimlach van Tineke de Nooij de werking van Biostabil bewijst.
R.
Herhaalbaarheid van resultaten is de 1-ste eis die je aan een apparaat mag stellen.
MEDPREVENT, het moederbedrijf van PROGNOS heeft onder haar website-kopje "PROOF" nog niets staan.
Prognos is volgens de NL-site meegeweest op een russisch ruimtereisje; meer niet. Wat er uit de tests kwam ? ...... Tja, je weet het niet.
Dat ruimtepakmannetje zegt ook niets; net zomin als de glimlach van Tineke de Nooij de werking van Biostabil bewijst.
R.
-
katteoogje
Vraag aan Yolanda:
Welke vitamine en mineralen-bruistabletten werken positief bij fibromyalgie?
Of bij Lyme stadium 2/3?
Welke vitamine en mineralen-bruistabletten werken positief bij fibromyalgie?
Of bij Lyme stadium 2/3?
je reageert op een 8 jaar oud topic. ik denk niet dat je nog antwoord krijgt