Vink-Vink van Menzis goedkoopste basis-zorgverzekering in 2025?

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
Methusalah

Re: Vink-Vink van Menzis goedkoopste basis-zorgverzekering in 2025?

Ongelezen bericht door Methusalah »

Consumenneke schreef:
29 nov 2024 23:19
AxBeer123987 schreef:
28 nov 2024 19:09
Ik betaal graag(?) voor de zorgverzekering, maar een vergelijkingssite hoeft van mij niets te krijgen. Stop dat geld maar in zorg.
Kijk, dat is nog eens nuchter. Zelf vergelijken! Een verzekeraar die adverteert, vanuit een kantoor werkt of zelfs een website heeft, verspilt mijn premie aan bijzaken. Terwijl ze ook alles aan de zorg kunnen besteden.

Wat is nog meer overbodige luxe?

Wat voor onzin zeg je nou weer. Geen kantoor en geen website? Jij wil je declaraties door de telefoon sturen naar... naar wat eigenlijk?Geen kantoor geen website.

Denk je wel eens na over wat je allemaal schrijft?

Ik neem aan dat jij onder een brug slaapt ergens? Want een huis en bed, allemaal bijzaken. Slapen kan je overal.

Thijs124

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Gelukkig kunnen we betweters hier op een zijspoor zetten. Dan komt er hier niet meer zo veel voorbij. Alleen nog in de marge.

Consumenneke

Ongelezen bericht door Consumenneke »

Methusalah schreef:
02 dec 2024 07:27
Denk je wel eens na over wat je allemaal schrijft?
U bent zo te zien meer van het sarcasme. Ik heb een voorkeur voor ironie. In dat licht mag u mijn bijdrage zien, als reactie op een deelnemer die weigerde te betalen voor verzekeringen die affiliate-commissie betalen aan vergelijkingssites.

Gaan we nu weer on-topic?

Plaats reactie