LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] VPZ - Delftzijl
-
VPZ - Delftzijl
Wie heeft er nog meer problemen met deze verzekeraar??? ik ben al een half jaar bezig om een hulpmiddel vervangen te krijgen,het is er volgens mij een puinzooi,het begint al als je belt,direct een irritant muziekje en na lang wachten een dame die alleen maar je telefoonnummer vraagt en zegt wij bellen u terug. DUS NIET.
-
Re: VPZ - Delftzijl
Waar hoort VPZ bij? Bij Achmea, Menzis, CZ etc.? VPZ bestaat niet namelijk. Misschien is VPZ een tussenpersoon ? Kun je het telefoonnummer op je polis niet bellen?
Laatst gewijzigd door Mathilde D. op 02 jul 2006 22:55, 1 keer totaal gewijzigd.
VPZ is een tussenpersoon en hoort bij VGZ.
Hoi Ook ik heb problemen met VPZ.
ben via mijn werkgever collectief gegaan bij VGZ, enkel heeft VGZ en mijn werkgever er voor gekozen om dit onder te brengen bij VPZ.
VPZ heeft diversen verzekeraars onder zich niet alleen VGZ.
heb diversen keer contact gehad met VGZ over VPZ, maar die kunnnen helaas niets doen.
Mijn partner heeft een machtiging aangevraag en die is op 18 mei in behandelinng genomen tot op de dag van vandaag heb ik nog steeds niets mogen ontvangen.
Diversen keren gebeld diversen briefen gestuurd niets leverd op alleen maar het is in behandeling sorry voor de vertraging, mag niet voorkomen.
Gisteren heb ik nog een keer gebeld en helaas nog niet rond.
ga nu mijn verzekering opzeggen, een klachte brief sturen naar VGZ en VPZ.
En er is een juridiche brief van de rechtswinkel onderweg.
Rondweg schandallig is het gewoon bij VPZ.
Ik heb mijn werkgever ook al op de hoogte gesteld zij hebben immers voor VPZ gekozen.
Declaratie's gaan goed zijn binnen 10 werkdagen gestort, alleen machtigingen aan vragen blijkt een moeilijke zaak voor VPZ.
Wie heeft er nog meer slechte ervaringen met VPZ en het aanvragen van machtigingen.
ben via mijn werkgever collectief gegaan bij VGZ, enkel heeft VGZ en mijn werkgever er voor gekozen om dit onder te brengen bij VPZ.
VPZ heeft diversen verzekeraars onder zich niet alleen VGZ.
heb diversen keer contact gehad met VGZ over VPZ, maar die kunnnen helaas niets doen.
Mijn partner heeft een machtiging aangevraag en die is op 18 mei in behandelinng genomen tot op de dag van vandaag heb ik nog steeds niets mogen ontvangen.
Diversen keren gebeld diversen briefen gestuurd niets leverd op alleen maar het is in behandeling sorry voor de vertraging, mag niet voorkomen.
Gisteren heb ik nog een keer gebeld en helaas nog niet rond.
ga nu mijn verzekering opzeggen, een klachte brief sturen naar VGZ en VPZ.
En er is een juridiche brief van de rechtswinkel onderweg.
Rondweg schandallig is het gewoon bij VPZ.
Ik heb mijn werkgever ook al op de hoogte gesteld zij hebben immers voor VPZ gekozen.
Declaratie's gaan goed zijn binnen 10 werkdagen gestort, alleen machtigingen aan vragen blijkt een moeilijke zaak voor VPZ.
Wie heeft er nog meer slechte ervaringen met VPZ en het aanvragen van machtigingen.
-
Je kan VPZ toch gewoon omzeilen? Ik kan rechtstreeks met Ohra overleggen, terwijl de verzekering via tussenpersoon SEZ loopt.
P.S. ik heb een artikel gelezen waarin stond dat ALLE verzekeraars moeilijk en traag doen met machtigingen. Dit schijnt een truc te zijn om van dure verzekerden af te komen: zo gaan deze ontevreden klanten vanzelf naar de concurrent......
P.S. ik heb een artikel gelezen waarin stond dat ALLE verzekeraars moeilijk en traag doen met machtigingen. Dit schijnt een truc te zijn om van dure verzekerden af te komen: zo gaan deze ontevreden klanten vanzelf naar de concurrent......
-
Ook ik ben zeer ontevreden over VPZ. Ik was verzekerd bij VPZ en ben begin februari via de collectieve regeling van de werkgever over gestapt naar een andere verzekeraar en probeer al sinds maart mijn reeds betaalde premie van januari bij VPZ terug te krijgen. Heb een aantal keren gebeld en geschreven. Op de telefoontjes kreeg ik als antwoord. we zullen het uitzoeken en dan krijgt u het geld terug, maar nog steeds niets ontvangen. En op de brieven geen enkele respons gehad.
-
Na heeeeel veel bellen met VPZ (Menzis), kreeg ik vandaag eindelijk de machtiging voor zolen voor ons zoontje, thuisgestuurd. Helaas....voor orthopedische zolen en niet voor de noodzakelijke podotherapeutische zolen (zijn voet is in het laatste jaar 2 maten gegroeid). Wat een zooitje is dat bij VPZ. Daar heb ik in het totaal nu al 17 keer voor gebeld. Maar ik blijf bellen, vanaf nu iedere dag totdat het in orde is. Vanaf mijn vadte telefoon bel ik nl toch voor een vast maandbedrag. Ik wens iedereen veel sterkte met VPZ !
-
Nog steeds heeft VPZ zijn zaakjes niet op orde,het is net of je met je fietsenboer belt(sorry Lia),deze mensen weten echt niet wat er omgaat in zorgland,of willen zij het niet weten???
Hoe kom ik van van mijn dure klanten af? VGZ kan zo zijn goede naam beschermen en deze onderaannermer de minder schone zaken laten afhandelen.
Straks het opgeschoonde bestand weer onder brengen bij VGZ.
Hoe kom ik van van mijn dure klanten af? VGZ kan zo zijn goede naam beschermen en deze onderaannermer de minder schone zaken laten afhandelen.
Straks het opgeschoonde bestand weer onder brengen bij VGZ.
-
Hoi,
We zijn al jaren verzekerd bij NSV, dat werd Menzis en nu ?????
Ik dien op 20 december 2006 een bezwaarschrift in bij NVS en ineens blijken we onvindbaar te zijn......
na enig zoeken werden we teruggevonden bij VPZ.
Maar we hadden nog nooit enig bericht gehad hierover, niet van NVS, niet van de werkgever van mijn man, niet van VPZ.
Nu kan ik gaan uitzoeken hoe het zit en wie er nu bevoegd is dit bezwaarschrift af te handelen.
Wie heeft vaker gehakt met dit bijltje?
Onderdeurtje
We zijn al jaren verzekerd bij NSV, dat werd Menzis en nu ?????
Ik dien op 20 december 2006 een bezwaarschrift in bij NVS en ineens blijken we onvindbaar te zijn......
na enig zoeken werden we teruggevonden bij VPZ.
Maar we hadden nog nooit enig bericht gehad hierover, niet van NVS, niet van de werkgever van mijn man, niet van VPZ.
Nu kan ik gaan uitzoeken hoe het zit en wie er nu bevoegd is dit bezwaarschrift af te handelen.
Wie heeft vaker gehakt met dit bijltje?
Onderdeurtje
Ook mijn ouders (bejaard) hebben niks anders dan problemen met het VPZ. Eerst met de nodige hartmedicatie van mijn vader toen hij zijn laatste Hartinfart had gehad de machtiging liet bijna 2,5 maand op zicht wachten. In de tussentijd moesten mijn ouders de benodigde 65 euro per maand maar even zelf ophoesten, met hun inkomen bijna onmogelijk maar het moest wel, zelf kan ik dat soort bedragen ook helaas niet missen. Afijn na veel gezeur bij de apotheker heeft die de derde maand mijn moeder de medicatie zo meegegeven nadat vpz had gemeld dat de machtiging eraan kwam. (al met al kregen ze het daarna nog pas na 2 weken binnen) Nu weer gezeur mijn vader wordt thuis gespoeld door thuishulp ivm zijn kateter, nu blijkt dat ze die bijdrage wel degelijk vergoed krijgen dus mijn moeder begin januari alles ingediend incl. een medice indicatie. Nu zijn we al eind februari en het enige wat je te horen krijgt van VPZ is oh het het is in behandeling, Tja het duurt nu iets langer ongeveer 2 a 3 weken omdat we een interne fout hebben gemaakt. Afijn nu nog 2 weken verder en weten nog niets. Ik blijf om de dag bellen en brieven en email schrijven totdat het eindelijk rond is maar ik denk dat ik die kosten maar eens van mijn moeders maand premie afhaal kijken of ze dan wel kunnen reageren.
VPZ weet duidelijk niet waar ze intern mee bezig zijn.
VPZ weet duidelijk niet waar ze intern mee bezig zijn.
MIjn man is ook via een collectieve verzekering van het bedrijf naar vpz gegaan. Wat een spijt hebben we daar van. Hij krijgt op dit moment fysiotherapie en dat moet gestaakt worden omdat vpz niet betaalt. Terwijl hij er wel voor verzekerd is. Ik heb er achter aangebeld en de reactie van vpz is dat ik altijd vrij ben om een andere fysiotherapeut te bellen. huh??? dat wil ik helemaal niet ik wil dat deze zijn fysiotherapeut gewoon zijn geld krijgt waar die recht op heeft. Is toch niet zo moeilijk?? Heel onvriendelijk ben ik te woord gestaan. Dus dit was het eerste jaar dat mijn man daar bij is maar ook direct de laatste. Het is gewoon een zooi in verzekeringsland. Maar ze vergeten dat hun klanten daar de dupe van worden.
Ik ben benieuwd wat voor reacties er nog meer komen.
Groetjes,
Ik ben benieuwd wat voor reacties er nog meer komen.
Groetjes,