LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wat is het verschil ?

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
Gast

Wat is het verschil ?

Ongelezen bericht door Gast »

Balkenende ligt in het ziekenhuis voor een onstoken voet over oneigenlijk gebruik van de gezondheid gesproken.
http://nu.nl/news.jsp?n=408929&c=11
Terwijl iedereen zoveel alles maar thuis alles moet verzorgen .
Geen plaats.

Ik werd gewoon naar huis gestuurd maar als je prins of premier bent dan word je wel gehlopen.
Klasse bestaat mog steeds .

maria maria

Re: Wat is het verschil ?

Ongelezen bericht door maria maria »

ach gast, ik denk niet dat mensen hier op reageren.

Gast

Beste gast, wanneer je een flinke ontsteking hebt, die met antibiotica behandeld moet worden, blijf ook jij een weekje in het ziekenhuis hoor! Ik verpleeg mensen die tijdens het tuinieren een zielig doorntje in hun hand kregen en daar een dikke ontsteking aan over hielden. Zo gebeurd. Ze kunnen dan een week aan het infuus, en dat gebeurt echt niet thuis.

1973

Ongelezen bericht door 1973 »

Lekker belangrijk zeg!!

Wat mij betreft mag zijn poot eraf rotten...zielig h. potter figuur.

Gast

Gast

Geplaatst op 17 Sep 2004 11:22 door Gast
Beste gast, wanneer je een flinke ontsteking hebt, die met antibiotica behandeld moet worden, blijf ook jij een weekje in het ziekenhuis hoor! Ik verpleeg mensen die tijdens het tuinieren een zielig doorntje in hun hand kregen en daar een dikke ontsteking aan over hielden. Zo gebeurd. Ze kunnen dan een week aan het infuus, en dat gebeurt echt niet thuis.
Zeker nooit gehoord waarvoor mensen naar huis worden op de EHBO.
Dan pas vaak na 6uur daar te hebben gelegen.

Gast

Als zijn kies ook maar eens wegrot.
De tandarts is toch alleen nog maar voor de rijken.
Dan hoeft het klootjesvolk niet meer te praten.
Wordt wat op prinsjesdag maar helaas kijken we ook nog naar Zalm met tanden.
Onder het mom ik lach ze allemaal uit

hans(1)

Ongelezen bericht door hans(1) »

Tuurlijk is de tandarts alleen nog maar voor de rijken.
Dat zijn immers de enigen nog die straks nog te eten hebben.
Als je geen geld hebt kan je geen eten kopen....dan heb je ook geen tandarts nodig. :shock:

Gast

Wat mij betreft mag zijn poot eraf rotten..... zielig h.potter figuur.
Redaktie letten jullie wel op? Vinden jullie dat deze opmerking mag?

1973

En...wie ben jij??? Ik vind inderdaad dat zijn poot eraf mag rotten. Wat een balkenende bulls h i t. Ik snap ook niet waarom het volk zich om hem bekommert...kaartjes sturen en zo....wat een onzin...weg ermee!! :x

Gast

En....wie ben jij???
Ik ben iemand die andermans mening respecteert ook al ben ik het er niet mee eens, maar iemand die een ander niet respecteert die respecteer ik ook niet meer. Ik heb gesproken....uchhhhhh!

1973

Iemands mening respecteren???? laat me niet lachen man. Jij bent zo'n typetje die gelijk naar de juf rent, bij wijze van spreken......jouw berichtje geeft daar blijk van.
Zeker ook een kaartje gestuurd naar die misselijkmakende harry potter figuur :?: :roll:

Gast

Ik stuur hem elke dag wel 100 kaartjes! :lol: :lol: :lol:
Ik heb trouwens het idee dat het forum niet erg serieus wordt genomen en de mensen er meer op uit zijn om elkaar te kwetsen en te beledigen. Ik denk niet dat dit de opzet is van TROS-Radar.

Gast

Zou jp alias harry misschien helemaal geen onsteking hebben ?
Misschien laat hij zich een beetje verbouwen,want de rest van je leven doorgaan als harry lijkt mij toch niet zo prettig. :lol:

Gesloten