LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ziekenfonds - aanvraag vergoeding

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
R Jansen

ziekenfonds - aanvraag vergoeding

Ongelezen bericht door R Jansen »

note: ik had dit bericht eerder foutief bij radar uitzendingen geplaatst,excuses daarvoor

Ik heb een aanvraag gedaan voor een vergoeding vorig jaar en deze gekregen (eerst 50%) met een vervolg mogelijkheid van nog eens 50%. Normaal gesproken zou dit alleen een briefje sturen betekenen en het is geregeld (TOT kabinet balkende t wil veranderen) Nu kreeg ik van mijn ziekenfonds een brief dat de tweede helft van de gevraagde vergoeding toegekend is maar net zo hard zal worden ingetrokken als in januari zou blijken dat het kabinet de vergoeding alsnog zou schrappen.

Mijn vraag is of dit MAG?

Ik vroeg t bijtijds aan (oktober 2003) onder de oude geldende regeling en dan moeten ze binnen een week of 6 toch uitsluitsel geven en toekennen OF weigeren maar NIET toekennen met voorwaarde als de windrichting verandert de vergoeding alsnog geweigerd word?

HELP

Gast

Re: ziekenfonds - aanvraag vergoeding

Ongelezen bericht door Gast »

Wat betreft die 2e 50%? Is dat een vergoeding voor behandelingen die in 2004 vallen?

R Jansen

Re: ziekenfonds - aanvraag vergoeding

Ongelezen bericht door R Jansen »

Deels,want ik had nog lopende declaraties die rechtstreeks bij de verzekeraar werden ingediend en dus is de tweede helft van de vergoeding al aangesproken en de rest valt dan in 2004.

mvg

Gesloten