LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zijn er al mensen geweigerd voor een verzekering, waarom?

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
senseo

Zijn er al mensen geweigerd voor een verzekering, waarom?

Ongelezen bericht door senseo »

Wie hier ervaring mee heeft ben nieuwsgierig
welke mij-en weigeren op welke grond
en voor welke verzekering.
Ik zit zelf ook nog te wachten op acceptatie ONVZ....

Wel vervelend dat dit beetje lang duurt, want opzeggen moet al wel
en in een soepele opstelling van de mij-en.
geloof er niets van..

shefden

Re: Zijn er al mensen geweigerd voor een verzekering, waarom?

Ongelezen bericht door shefden »

Hoi sensio,
Een kennis van mij werd geweigerd voor topfit \ tandfit c en kreeg optifit / tandfit b als voorstel. Hij vond dat belachelijk, de tandfit b die nergens op slaat als je zie hoe duur het is in vergelijking met wat je kan delareren dus heeft hij laten royeren. We kennen mesen met hetzelvde antwoorden op de medische vragen die wel geacepteerd zijn zowel voor topfit als tandfit c.

Heel opvallend bij onvz is dat ze niet consequent zijn in hun medische selectie. Hierover heeft mijn kennis gebeld en kreeg te horen dat aaceptatie willekeurig gebeurt afhankelijk van de medisch adviseur die na de aanmeldingsformulier kijkt, aldus een medewerker van onzv?

Hij vertelde mijn kennis om de reden van te afwijzing te vragen en latten weten dat hij het niet mee eens is maar hij kreeg heel lang totaal geen reactie. De zogenaamde reden was dat ze verwachten hoge kosten maar dat is onzin gezien de vergoeding hetzelvde is waarvan mijn kennis aangaf gebruik van te maken. Hoe is jouw aanvraag afgelopen?

heho

Ongelezen bericht door heho »

Hallo ik ben uiteindelijk wel geaccepteerd voor tandarts top.
Ben er wel blij mee, de service daarna van ONVZ bevalt me tot nu toe wel goed.

mr T.

Ongelezen bericht door mr T. »

Heel opvallend bij onvz is dat ze niet consequent zijn in hun medische selectie. Hierover heeft mijn kennis gebeld en kreeg te horen dat aaceptatie willekeurig gebeurt afhankelijk van de medisch adviseur die na de
aanmeldingsformulier kijkt, aldus een medewerker van onzv?
Waar het bij verschillende verzekeraars ook van kan afhangen is of er sprake is van een collectief contract. In dat geval kan zijn opgenomen dat zonder toetsing/keuring men toch is verzekerd tegen gunstige voorwaarden.

senseo

Ongelezen bericht door senseo »

hoe is het nu met de service

Gesloten