| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] zilveren kruis bijverzekeren ?
zilveren kruis bijverzekeren ?
ben vandaag bij de fysio geweest ,helaas meneer u bent hier niet voor verzekerd
bel mijn verzekeraar-zilverenkruis hier over op met de vraag kan ik mij bij laten verzekeren.
helaas meneer ons contract met achmea laat dit niet toe per 2008 is dit weer mogelijk.bel fbto ook verbonden met achmea ,geen probleem meneer dit kan binnen een maand?
leve zilverenkruis en achmea en de kleine letters....
bel mijn verzekeraar-zilverenkruis hier over op met de vraag kan ik mij bij laten verzekeren.
helaas meneer ons contract met achmea laat dit niet toe per 2008 is dit weer mogelijk.bel fbto ook verbonden met achmea ,geen probleem meneer dit kan binnen een maand?
leve zilverenkruis en achmea en de kleine letters....
-
Walter van V
Re: zilveren kruis bijverzekeren ?
maar dat wist je vooraf toch al?? Apart dat de fysio dat wel weet en de patient zelf niet...ben vandaag bij de fysio geweest ,helaas meneer u bent hier niet voor verzekerd
Toch een tip voor iedereen: ga eens de polisvoorwaarden en pakketsamenstelling na, voor u voor onverwachte/onaangename verrassingen komt te staan....
Van Zilveren kruis kan ik het mij voorstellen, daar heeft u al een verzekering, en dit is dus een aanpassing van de lopende verzekering en dat kan oha idd slechts 1x per jaar, namelijk per vervaldatum (meestal dus 1-1).
FBTO sluit gewoon een losse aanvullende verzekering met u af, en dat kan dus per eerste van de volgende maand meestal, mits geen acceptatiebeleid van toepassing is...
-
Mathilde D.
Toch is dit niet juist. Ik heb vorig jaar meegemaakt dat Ohra mij aanbood om een AV halverwege het jaar af te sluiten. Ook in de polisvoorwaarden staat niet dat dit niet zou mogen. In principe is de AV een commercieel produkt dat de verzekeraar altijd wil afsluiten, .... behalve bij een brandend huis. (dwz als zeker is dat u een beroep op de verzekering gaat doen)Van Zilveren kruis kan ik het mij voorstellen, daar heeft u al een verzekering, en dit is dus een aanpassing van de lopende verzekering en dat kan oha idd slechts 1x per jaar, namelijk per vervaldatum (meestal dus 1-1)....
Ik kom wel gewoon in de loop van februari mijn aanvullende verzekering uitbreiden bij zilveren kruis achmea. Ik moest namelijk een vrij dure behandeling ondergaan bij de tandarts, en de medewerker heeft telefonisch mijn polis met terugwerkende kracht per 1 januari aangepast.