LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Accommodatie ineens niet beschikbaar
-
Accommodatie ineens niet beschikbaar
Probleem is opgelost.
Laatst gewijzigd door Diane Lurling op 03 aug 2014 10:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Accommodatie ineens niet beschikbaar
Waarom niet zelf bij Knaus Campingpark Lackenhauser geboekt?
Misschien nog een optie het te doen en bij Vrijuit annuleren.
Die vraag is makkelijk te beantwoorden: rechtstreeks boeken is duurdereleven schreef:Waarom niet zelf bij Knaus Campingpark Lackenhauser geboekt?
-
Ik haal er even een klein stukje uit.Diane Lurling schreef: Vanochtend heb ik Vrijuit gebeld. Na 18 minuten in de wacht te hebben gehangen kreeg ik een mevrouw aan de lijn die niets voor me kon betekenen, want het lag bij de afdeling 'wijzigingen voor vertrek', maar 'het zou allemaal wel meevallen’ want ze was even naar die afdeling gelopen. Op de vraag of ik zelf iemand van die afdeling kon spreken kreeg ik nee op het rekest. We zouden vandaag teruggebeld worden. Dus met andere worden: gewoon afwachten.
Je ontgoocheling en onzekerheid is meer dan te begrijpen, als je maandenlang naar iets uitziet, alles goed geregeld hebt, en ineens, op het laatste moment, wordt alles overhoop gehaald, zonder dat je weet wat er nu gaande is. Kan van alles zijn, misschien dat het appartement niet meer voor verhuur beschikbaar is? Omdat het uitgewoond is door een vorige huurder bijvoorbeeld? Voor het moment zul je, denk ik, weinig meer kunnen doen dan inderdaad afwachten.
Uiteraard wil je liefst NU weten waar je aan toe bent, en je wilt NU horen dat het in orde komt. Toch heeft zo'n afdeling het vaak ontzettend druk, juist met onverwachte zaken. Ze worden bemenst door mensen die ook hun grenzen hebben, en geen ijzer met handen kunnen breken. Misschien om die reden dat je even geen contact met die afdeling kunt krijgen; ze zijn wellicht druk om al het werk gestructureerd aan te pakken, één ding tegelijk dus, dat gaat immers het snelste en meest efficiënt.
Als degene die je aan de telefoon hebt zegt dat het goed komt, dan heb ik zo het gevoel dat er straks goed naar jullie geluisterd gaat worden.
Eleven gewoon common sense, even beide opties googlen.eleven schreef:Har06 schreef:Die vraag is makkelijk te beantwoorden: rechtstreeks boeken is duurdereleven schreef:Waarom niet zelf bij Knaus Campingpark Lackenhauser geboekt?
Misschien kan je nu onderbouwen, wat ik al in een ander topic gevraagd heb.Dus je weet het zo uit je hoofd, dat het direct boeken duurder is.
Dan laat maar lezen.
Overigens op al jouw specificatievragen ga ik niet in,
Har06 schreef:
Die vraag is makkelijk te beantwoorden: rechtstreeks boeken is duurder
eleven schreef: Misschien kan je nu onderbouwen, wat ik al in een ander topic gevraagd heb.Dus je weet het zo uit je hoofd, dat het direct boeken duurder is.
Dan laat maar lezen.
Dat heb jij gedaan?Har06 schreef: Eleven gewoon common sense, even beide opties googlen.
Overigens op al jouw specificatievragen ga ik niet in,
Dan had je ook kunnen lezen, dat het niet zo is, dat rechtstreeks boeken duurder is, maar je mag mij overtuigen.
Ik heb geen specificatievragen, alleen je roeptoeteerd steeds iets, zonder enige onderbouwing en dat is tegen de gedragsregels,simpel.
-
Ik vraag me af hoe het nu eigenlijk opgelost is, morgen zou de topicstarter weg moeten gaan als het goed is.
Waarschijnlijk naar volle tevredenheid, wat we horen niets meer...
een bekend verhaal een topic starter zet de boel aan gang en daarna bla blawitte angora schreef:Ik vraag me af hoe het nu eigenlijk opgelost is, morgen zou de topicstarter weg moeten gaan als het goed is.