LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Als eigenaar van een stacaravan ben je overgeleverd aan
Als eigenaar van een stacaravan ben je overgeleverd aan
Lezers,
Als je een stacaravan koop op een camping ben je echt overgeleverd aan de duivel, het liefst strijken ze nog zwart geld op en als je moet verkopen om gezondheidsreden dan proberen ze echt niet mee te werken aan een koper maar kopen ze liever zelf en dan doorverkopen.
Immers de campinghouder is baas, en als jij een koper hebt, en de campinghouder zegt van die wil ik niet tja dan ben je overgeleverd wat de campinghouder wil betalen.
Als je een stacaravan koop op een camping ben je echt overgeleverd aan de duivel, het liefst strijken ze nog zwart geld op en als je moet verkopen om gezondheidsreden dan proberen ze echt niet mee te werken aan een koper maar kopen ze liever zelf en dan doorverkopen.
Immers de campinghouder is baas, en als jij een koper hebt, en de campinghouder zegt van die wil ik niet tja dan ben je overgeleverd wat de campinghouder wil betalen.
Re: Als eigenaar van een stacaravan ben je overgeleverd aan
beste Gabriel je vertelt niks nieuws
het onderstaande stukje heb ik enige tijd geleden geschreven, zo kan het dus ook.
Het betreft de camping HEEZERENBOSCH in Heeze
Het volgende heb ik zelf meegemaakt
Ik kon hem niet doorverkopen ivm leeftijd van de caravan (18 jaar)
De keuze was:
-Blijven
-Afbreken
-Meenemen (stacaravan van 9 meter)
-Laten afbreken, kosten 1000 euro
OF
Ze namen hem over (omdat ze ook menselijk waren) voor een bedrag van 750 euro, je moet wel even een overeenkomst tekenen.
Een jaar later is de caravan door de camping doorverkocht voor 4500 euro.
Niets aan te doen volgens de geschillencommissie want je hebt getekend.
En als de regel bekend is heb je helemaal geen poot om op te staan, vandaar deze waarschuwing lees eerst altijd goed de spelregels,
Regel 1 op elke camping is:
Er is er maar één de baas en dat is de campingbeheerder en jij hebt geen moer te vertellen want anders kun je vertrekken met je boeltje
het onderstaande stukje heb ik enige tijd geleden geschreven, zo kan het dus ook.
Het betreft de camping HEEZERENBOSCH in Heeze
Het volgende heb ik zelf meegemaakt
Ik kon hem niet doorverkopen ivm leeftijd van de caravan (18 jaar)
De keuze was:
-Blijven
-Afbreken
-Meenemen (stacaravan van 9 meter)
-Laten afbreken, kosten 1000 euro
OF
Ze namen hem over (omdat ze ook menselijk waren) voor een bedrag van 750 euro, je moet wel even een overeenkomst tekenen.
Een jaar later is de caravan door de camping doorverkocht voor 4500 euro.
Niets aan te doen volgens de geschillencommissie want je hebt getekend.
En als de regel bekend is heb je helemaal geen poot om op te staan, vandaar deze waarschuwing lees eerst altijd goed de spelregels,
Regel 1 op elke camping is:
Er is er maar één de baas en dat is de campingbeheerder en jij hebt geen moer te vertellen want anders kun je vertrekken met je boeltje
Dit is toch belachelijk!! Het is gewoon koppelverkoop en dat is verboden. Hebben jullie een rechtsbijstandverzekering? Zo ja, gebruik dit. Volgens mij sta je redelijk sterk. Succes!
Ja schandalig is zo iets. Steeds meer campings worden opgekocht door projectontwikkelaars die daar dure chalets willen bouwen en de mensen die daar al jaren een stacaravan hebben kunnen ********.
Krijgen een schijntje voor hun stacaravan en meestal niet in staat om op een andere camping weer een dure stacaravan te kopen.
Het is ongehoord.Schandalig
Krijgen een schijntje voor hun stacaravan en meestal niet in staat om op een andere camping weer een dure stacaravan te kopen.
Het is ongehoord.Schandalig
De geschillencommissie doet er ook geen vervelend aan.
Zijn ze soms bang???????
Zijn ze soms bang???????
bovenstaande komt mij bekend voor alleen al in de regio limburg brabant wordt de ene na de andere camping geruimd voor chalets en wat doet de gemeente en overheid alleen al jaren roepen dat er niet permanent gewoond mag worden op campings maar het door projectontwikkelaars opkopen van campings voor een `tweede woning´ laten ze gewoon toe!
ook op camping de linde is dit gebeurd (cromvoirt) brabant
wat zeg jij nou peet..
tring wat een ******.. ik was wel degelijk even langs gegaan om me centen te gaan halen... soms werkt de wet niet mee.. dan maar op een andere manier
tring wat een ******.. ik was wel degelijk even langs gegaan om me centen te gaan halen... soms werkt de wet niet mee.. dan maar op een andere manier
ergo niet investeren op een camping, op den duur weggesmeten geld