LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] blauwe meer in lommel

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
coolmira
Berichten: 12
Lid geworden op: 13 nov 2005 13:24

blauwe meer in lommel

Ongelezen bericht door coolmira »

Hoi kan me iemand wat meer vertellen over het blauwe meer in lommel belgie bedankt alvast. :lol:

nl1pge
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 dec 2004 11:38

Re: blauwe meer in lommel

Ongelezen bericht door nl1pge »

Hallo,

Ik ben in augustus 2001 in blauwe meer geweest (woon in nederland) in een stacaravan, slaap ruimte was niet echt super ruim, maar dat was te doen.
Op het park zelf was niet echt heel veel te beleven.
Ik was daar met kennissen en we moesten op een gegeven moment aardappels gaan koken met barle duc en ook moesten we dat als drink water gaan gebruiken.
We stonden met 3 of 4 man aan de diaree als we gewoon kraanwater gebruikten, zodra we geen kraanwater gebruikten hadden we nergens last van.
De stacaravans waren ook niet echt super netjes maar op zich was het wel te doen.
Ik wil er persoonlijk nooit meer naar toe (of het moet verbeterd zijn).

mvg

Patrick Geers

coolmira
Berichten: 12
Lid geworden op: 13 nov 2005 13:24

Re: blauwe meer in lommel

Ongelezen bericht door coolmira »

dankjewel voor je reactie

sillie38
Berichten: 10
Lid geworden op: 07 sep 2005 12:41

Re: blauwe meer in lommel

Ongelezen bericht door sillie38 »

Hoi
Wij zijn met hemelvaart 2004 geweest ook in een stacaravan.
Ik vond de caravan goed schoon,de tweepersoonsslaapkamer groot en die had weer een verbindingsdeur naar douche/wc.De andere slaapkamer is inderdaad aan de krappe kant
Ook vond ik dat de caravans nogal op elkaar stonden,als je buiten gaat eten zitten de overburen op je lip das minder.Park op zich netjes,leuk zwembad en meer en kinderboerderij. We hadden de afvoer kapot van de caravan even melden en een klein half uurtje was er al een monteur.
Al met al een net park en vriendelijk personeel. :)

Gesloten