| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Camping prinsenmeer Asten Ommel.
Re: Camping prinsenmeer Asten Ommel.
Nou dat lijkt me duidelijk, sommigen hebben het prima naar hun zin, maar vele anderen niet.
ikzou het risico niet nemen en mijn zuur verdiende vakantie elders boeken waar je een stuk minder negatieve reacties vindt.
Waarom zou je het risico nemen, parken genoeg toch ?
Jacques
ikzou het risico niet nemen en mijn zuur verdiende vakantie elders boeken waar je een stuk minder negatieve reacties vindt.
Waarom zou je het risico nemen, parken genoeg toch ?
Jacques
Ik zou toch graag willen reageren op toch veelal negatieve reacties die ik heb gelezen. Ik ben afgelopen jaar met man en 2 kinderen geweest en echt ik heb een hele leuke, gezellige en niet te vergeten vakantie gehad. Normaal vermeld ik eigenlijk nooit een reactie maar ik wil ook dat mensen weten die nog gaan boeken Prinsenmeer echt wel de moeite waard is. Ga er eerst een kijken en ontdek het zelf!
De campings van de Ooststappen groep zijn niet slecht en niet goed, gewoon middelmatig te noemen, de Berkct in Baarlo is ronduit slecht op basis van service en de hoeveelheid Polen en Roemenen in de stacaravans
Beetje kort door de bocht Henri. Oostappen campings zijn in enkele gevallen gewoon GOED!
Beetje kort door de bocht Henri. Oostappen campings zijn in enkele gevallen gewoon GOED!
Ik ken van de 8 campings-parken er 5, de Berckt in Baarlo is in mijn ogen de slechtste vanwege:
Veel verhuurde stawagens aan Polen en Roemen.
Matig onderhouden park
Matig Restaurant met kinderactiviteiten onder het eten.
Mini golf met een modderig baantje en kapotte toestanden.
Norse manager
Stroomstoringen etc etc.
Meer of minder schreef ik niet
Ik ken van de 8 campings-parken er 5, de Berckt in Baarlo is in mijn ogen de slechtste vanwege:
Veel verhuurde stawagens aan Polen en Roemen.
Matig onderhouden park
Matig Restaurant met kinderactiviteiten onder het eten.
Mini golf met een modderig baantje en kapotte toestanden.
Norse manager
Stroomstoringen etc etc.
Meer of minder schreef ik niet
Klets nou niet...je zegt duidelijk dat Oostappen campings middelmatig te noemen zijn....en dat is te kort door de bocht! Ze zijn gewoon goed!
Dat jij negatieve ervaringen hebt, is logisch, die heb ik ook. Maar de campings van Oostappen zijn gewoon goed te noemen, alle 8!
Dat jij negatieve ervaringen hebt, is logisch, die heb ik ook. Maar de campings van Oostappen zijn gewoon goed te noemen, alle 8!
Hallo, Wij zijn vandaag terug gekomen van vakantiepark Prinsenmeer.
Onze ervaring met dit Park:
De camping was een opeenstapeling van caravans(gewoon volgepakt), het was volgens mij hoe meer er op een meter kunnen des te meer valt er te verdienen. Dit is natuurlijk ook de insteek van een onderneming maar je kunt ook overdrijven.
De challets en stacaravans idem, in ieder vrij hoekje stond er wel een tussen gepropt(het zier er ook erg rommelig uit). Verder zitten er ook veel Polen. De horeca: wij zijn twee avonden naar het buffet geweest. De eerste avond lauwe snitsel met lauwe friet. De tweede avond hadden wij weer twee snitsel menu's en twee kinder menu's besteld. De snitsel menu's werden voorzien van friet. De kinder menu's werden veel later voorzien van friet dus ons eten stond al weer koud te worden. Bij de kinder menu's zit standaard al drinken, dit bleek nu op te zijn net als de majo. We moesten dus terug naar het begin van het bufet om nog drinken te pakken voor de kleintjes welke daarna ook nog doodleuk betaald moest worden terwijl de drankjes eigenlijk al bij het kinder menu inbegrepen zat!?
Naar mijn idee werd het gehele gebeuren door vakantiehulpjes draaiend gehouden ik had niet echt het idee dat er iemand bij stond die het geheel controleerd. Voor ons; ééns maar nooit meer.
Onze ervaring met dit Park:
De camping was een opeenstapeling van caravans(gewoon volgepakt), het was volgens mij hoe meer er op een meter kunnen des te meer valt er te verdienen. Dit is natuurlijk ook de insteek van een onderneming maar je kunt ook overdrijven.
De challets en stacaravans idem, in ieder vrij hoekje stond er wel een tussen gepropt(het zier er ook erg rommelig uit). Verder zitten er ook veel Polen. De horeca: wij zijn twee avonden naar het buffet geweest. De eerste avond lauwe snitsel met lauwe friet. De tweede avond hadden wij weer twee snitsel menu's en twee kinder menu's besteld. De snitsel menu's werden voorzien van friet. De kinder menu's werden veel later voorzien van friet dus ons eten stond al weer koud te worden. Bij de kinder menu's zit standaard al drinken, dit bleek nu op te zijn net als de majo. We moesten dus terug naar het begin van het bufet om nog drinken te pakken voor de kleintjes welke daarna ook nog doodleuk betaald moest worden terwijl de drankjes eigenlijk al bij het kinder menu inbegrepen zat!?
Naar mijn idee werd het gehele gebeuren door vakantiehulpjes draaiend gehouden ik had niet echt het idee dat er iemand bij stond die het geheel controleerd. Voor ons; ééns maar nooit meer.
wij zijn een weekje op camping de Hengelhoef van de Ooststappengroep geweest:
een propvolle camping met veel Polen erop.
restaurant matig eten en bediening
prachtig zwembad met voldoende controle
binnen speeltuin tegen betaling
kleine staanplaatsen
volgend jaar eens een andere camping voor de k,leinkids zoeken
een propvolle camping met veel Polen erop.
restaurant matig eten en bediening
prachtig zwembad met voldoende controle
binnen speeltuin tegen betaling
kleine staanplaatsen
volgend jaar eens een andere camping voor de k,leinkids zoeken
-
fam van burik
we zijn net terug van de prinsenmeer....en ik kan jullie vertellen wij hebben genoten!!! supermooi weer, heerlijk strandje, geweldig animatieteam, leuk zwembad (vooral de glijbanen), chalets zagen er prima uit...kinderen hebben genoten nou wat wil je nog meer. je kan je op deze site laten beinvloeden door ander mensen met negatieve ervaringen ik zal zeggen ervaar het zelf...sommige mensen zijn in een 5 sterren hotel nog niet tevreden...je moet er zelf ook iets leuks van maken. enne prinsenmeer ga zo door helemaal top 
Prinsenmeer is zeker geen 5 * camping , verder is het er goed verblijven, het binnen zwembad is aan uitbreiding /renovatie toe in vergelijking met andere aanbieders binnen dit prijsnivo
Op 20 juli 2008 gingen wij even langs, een kijkje nemen
op het recreatiepark prinsenmeer te asten.
Ons eerste indruk was positief, bij de slagbomen stond een oudere dame die heel vriendelijk ons te woord stond.
We hebben er een uurtje gewandeld, koffie gedronken en rond gekeken. Ons conclusie is, gewoon een goed groot onderhouden schoon park en een plezierig vermaak zeker voor kinderen tot en met 15 jaar.
Om dit te onderhouden zijn er regels op het park, zowel voor kinder en volwassenen.
Wie zich niet aan de meerderheid kan aanpassen, moet asociaal egoistisch thuis blijven.
op het recreatiepark prinsenmeer te asten.
Ons eerste indruk was positief, bij de slagbomen stond een oudere dame die heel vriendelijk ons te woord stond.
We hebben er een uurtje gewandeld, koffie gedronken en rond gekeken. Ons conclusie is, gewoon een goed groot onderhouden schoon park en een plezierig vermaak zeker voor kinderen tot en met 15 jaar.
Om dit te onderhouden zijn er regels op het park, zowel voor kinder en volwassenen.
Wie zich niet aan de meerderheid kan aanpassen, moet asociaal egoistisch thuis blijven.
wij zijn net terug van het prinsenmeer en kan iedereen vertellen eens maar nooit meer.
de klachten die hier boven allemaal vermeld zijn kloppen als een bus.
je kan gesprekken gaan voeren met de camping beheerder maar ook dat haalt niets uit.
wij zijn nu bezig om het prinsenmeer aan te klagen omdat we vanaf de eerste dag van de reservering duidelijk hebben aangeven dat wij met een grote caravan zouden komen, ons werd verteld dat de plaatsen minimaal 90m2 maximaal 120m2 zouden zijn dat was volgens de medewerkers geen probleem.
de plek die we kregen was net aan 76 m2 meter waardoor wij de caravan met hangen en wurgen net konden plaatsen en waardoor er geen plek meer was voor een tent of auto.
met adverteerd wel in de folders dat de plekken 90m2 tot 120m2 zijn,
maar omdat de camping verleden jaar een ster is kwijt geraakt hebben ze waar normaal gesprokken 11 plaatsen waren nu 13 plaatsen gecreerd. (omdat je met een ster minder plaatsen mag aanbieden van 80m2).
maar zo worden de mensen wel verkeerd ingelicht omdat de folders anders aangeven.
en mensen die een dagje naar prinsenmeer gaan beleven de dingen toch anders als mensen die daar 14 dagen hebben gestaan dus die kunnen nergens over mee praten.
ik zal het hier zeker niet bij laten zitten en hoop dat er meer mensen met mijn zijn die actie gaan ondernemen omdat men alleen maar word gezien als een bron van inkomen.
de klachten die hier boven allemaal vermeld zijn kloppen als een bus.
je kan gesprekken gaan voeren met de camping beheerder maar ook dat haalt niets uit.
wij zijn nu bezig om het prinsenmeer aan te klagen omdat we vanaf de eerste dag van de reservering duidelijk hebben aangeven dat wij met een grote caravan zouden komen, ons werd verteld dat de plaatsen minimaal 90m2 maximaal 120m2 zouden zijn dat was volgens de medewerkers geen probleem.
de plek die we kregen was net aan 76 m2 meter waardoor wij de caravan met hangen en wurgen net konden plaatsen en waardoor er geen plek meer was voor een tent of auto.
met adverteerd wel in de folders dat de plekken 90m2 tot 120m2 zijn,
maar omdat de camping verleden jaar een ster is kwijt geraakt hebben ze waar normaal gesprokken 11 plaatsen waren nu 13 plaatsen gecreerd. (omdat je met een ster minder plaatsen mag aanbieden van 80m2).
maar zo worden de mensen wel verkeerd ingelicht omdat de folders anders aangeven.
en mensen die een dagje naar prinsenmeer gaan beleven de dingen toch anders als mensen die daar 14 dagen hebben gestaan dus die kunnen nergens over mee praten.
ik zal het hier zeker niet bij laten zitten en hoop dat er meer mensen met mijn zijn die actie gaan ondernemen omdat men alleen maar word gezien als een bron van inkomen.
Gelukkig zijn er ook vele mensen die wel een goede vakantie hebben gehad bij Prinsenmeer. Ondanks de vele vooroordelen die we hadden over dit park hebben wij een hele goede vakantie gehad bij Prinsenmeer. Met het hele gezin twee weken in een junior chalet gezeten... echt boven verwachting. We hebben ons verbaasd over de vele extra's in ons chalet, zelf speelgoed voor de kinderen was aanwezig. Het chalet zag er netjes en verzorgd uit. Alles tot in de puntjes verzorgd. Zelf vind ik alle luxe extra's niet zo belangrijk, maar als echt luxe wilt kamperen kun je bij de parken van Oostappen prima terecht.
Onze conclusie is dat Prinsmeer gewoon een goed park is. Een park waar ook kinderen het prima naar hun zin kunnen hebben. Oordeel dus niet te snel, vaak zijn het alleen de mensen met negatieve ervaringen die hun verhaal kwijt willen. Maar het overgrote deel van de mensen heeft niets te klagen!
Onze conclusie is dat Prinsmeer gewoon een goed park is. Een park waar ook kinderen het prima naar hun zin kunnen hebben. Oordeel dus niet te snel, vaak zijn het alleen de mensen met negatieve ervaringen die hun verhaal kwijt willen. Maar het overgrote deel van de mensen heeft niets te klagen!
Wij zijn het afgelopen jaar 2 keer op een park van de Oostappen Groep geweest en ik moet zeggen wij hebben twee geweldige vakanties gehad!De eerste vakantie was in een stacaravan op Hengelhoef,die was netjes schoon, niet luxe maar wat je nodig had zat erin.Twee weken geleden zijn we op Prinsemeer geweest met onze eigen caravan en we vonden dit park nog iets beter dan Hengelhoef.Dit lag voornamelijk aan het vriendelijke personeel wat er op Prinsemeer wel is en op Hengeloef niet.Ik vond dat er ook maar eens een positieve reactie bij moest ,want hoe dat sommige mensen de parken afschilderen is naar onze mening niet juist!Op naar volgend jaar! 
Bouman,
vindt jij de prinsenmeer lui gezellig:
zwembad bewakers zijn nadrukkelijk aanwezig om de kapotte spullen te bewaken.
het parkeerterrein moet je apart betalen.
de plaza lui incl de fritestent geven geen service en verstrekken koud eten Inderdaad geweldig
vindt jij de prinsenmeer lui gezellig:
zwembad bewakers zijn nadrukkelijk aanwezig om de kapotte spullen te bewaken.
het parkeerterrein moet je apart betalen.
de plaza lui incl de fritestent geven geen service en verstrekken koud eten Inderdaad geweldig
Ben er afgelopen herfstvakantie geweest.
Voor de kids is het erg leuk, maar op de een of andere manier klopt het allemaal niet. Het pleintje ziet er erg leuk uit, maar de horeca is erg slecht (oud vet in frituur etc.)
Wat voorbeelden wat ik gezien heb...
Iemand kwam terug omdat ie een koffie verkeerd had besteld, de bardame roert in de zwarte koffie!! zegt, maar er hoort wel een beetje schuim op te zitten
In de horeca werken en niet eens weten wat een koffie verkeers is hmmm.
Een jonge meid van het animatieteam liep een peuter omver, peuter in tranen, meisje loopt gewoon door, laat de huilende peuter liggen en ze lacht er zelfs om!
Het is ook allemaal erg omslachtig, vraag je om een cappuchino aan bedienend personeel, kun je die alsnog zelf gaan halen bij de carribeanbar.
Het huisje was ook niet erg schoon, speelgoed erg plakkerig. In de wc zat me een laag kalk, dat wil je niet weten en ook erg veel vocht! Het beddegoed aan de raamkant was kletsnat na een week.
De mensen bij de receptie waren wel heel erg vriendelijk.
Bij de indoor speeltuin alleen in het weekend toezicht, ook wel een beetje jammer.
Buitenspeeltuintjes waren leuk, maar kijk uit voor uitstekende spijkers bij de wat oudere. Zeker met kleine kindjes.
Kortom, oostappen zou het helemaal anders moeten aanpakken, gemotiveerd personeel op de juiste plek. Denk als er geen verandering inkomt dat het niet goed komt met deze groep.
Voor de kids is het erg leuk, maar op de een of andere manier klopt het allemaal niet. Het pleintje ziet er erg leuk uit, maar de horeca is erg slecht (oud vet in frituur etc.)
Wat voorbeelden wat ik gezien heb...
Iemand kwam terug omdat ie een koffie verkeerd had besteld, de bardame roert in de zwarte koffie!! zegt, maar er hoort wel een beetje schuim op te zitten
Een jonge meid van het animatieteam liep een peuter omver, peuter in tranen, meisje loopt gewoon door, laat de huilende peuter liggen en ze lacht er zelfs om!
Het is ook allemaal erg omslachtig, vraag je om een cappuchino aan bedienend personeel, kun je die alsnog zelf gaan halen bij de carribeanbar.
Het huisje was ook niet erg schoon, speelgoed erg plakkerig. In de wc zat me een laag kalk, dat wil je niet weten en ook erg veel vocht! Het beddegoed aan de raamkant was kletsnat na een week.
De mensen bij de receptie waren wel heel erg vriendelijk.
Bij de indoor speeltuin alleen in het weekend toezicht, ook wel een beetje jammer.
Buitenspeeltuintjes waren leuk, maar kijk uit voor uitstekende spijkers bij de wat oudere. Zeker met kleine kindjes.
Kortom, oostappen zou het helemaal anders moeten aanpakken, gemotiveerd personeel op de juiste plek. Denk als er geen verandering inkomt dat het niet goed komt met deze groep.
Ja het is echt een heel slecht park...
Ik heb al meerdere keren een brief gestuurd maar je hoort maar niks.
Het zwembad is gewoon weg gevaarlijk.
En de camping is gewoon volgestouwd....wat een massatoerisme....de plek die we kregen toegewezen was te klein.
En de friet tent is helemaal een drama...koude friet en een stelletje ongeintresseerde lui die moeten werken maar er echt geen zin in hebben...en ze zijn vreselijk traag.
Daar komt nog eens bij dat het er stikt van de roemenen en russen....die hebben bijna de helft van het park in bezit.
NIET NAAR TOEGAAN......!!!!!!!

Ik heb al meerdere keren een brief gestuurd maar je hoort maar niks.
Het zwembad is gewoon weg gevaarlijk.
En de camping is gewoon volgestouwd....wat een massatoerisme....de plek die we kregen toegewezen was te klein.
En de friet tent is helemaal een drama...koude friet en een stelletje ongeintresseerde lui die moeten werken maar er echt geen zin in hebben...en ze zijn vreselijk traag.
Daar komt nog eens bij dat het er stikt van de roemenen en russen....die hebben bijna de helft van het park in bezit.
NIET NAAR TOEGAAN......!!!!!!!
VREEMD JCF, in een andere topic schrijf je dat je huilend naar huis ging.
Vlg dit stukje heb je het zwembad bezocht , Russen gezien, frites gegeten, trage werklui, te kleine plek voor je tent etc etc JCF allemaal kul ,toch ?
Vlg dit stukje heb je het zwembad bezocht , Russen gezien, frites gegeten, trage werklui, te kleine plek voor je tent etc etc JCF allemaal kul ,toch ?
Nee....helemaal niet...........was op een ander park van die keten....
Ik heb na mijn eerste bezoek een compensatiebon gehad van het park voor de "geleden"schade.....dus hebben we weer een keer geboekt.....had ik niet moeten doen.
Dus nee geen kul.........maar als je een beetje rondkijkt in het forum ben ik niet de eerste die klaagt over deze parken...
Ik heb na mijn eerste bezoek een compensatiebon gehad van het park voor de "geleden"schade.....dus hebben we weer een keer geboekt.....had ik niet moeten doen.
Dus nee geen kul.........maar als je een beetje rondkijkt in het forum ben ik niet de eerste die klaagt over deze parken...
jcf, dus echt kul: dat jij compensatie ontving heb je niet vermeld,
natuurlijk zijn niet alle parken-campings van Ooststappengroep goed, met name de Berckt is echt slecht, Hengelhoef is redelijk,Prinsenmeer is verouderd etc etc,
JCF welke parken heb jij bezocht ?
natuurlijk zijn niet alle parken-campings van Ooststappengroep goed, met name de Berckt is echt slecht, Hengelhoef is redelijk,Prinsenmeer is verouderd etc etc,
JCF welke parken heb jij bezocht ?