LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] CenterParcs Eemhof dicht

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
Spreekbuis
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 nov 2007 19:00

CenterParcs Eemhof dicht

Ongelezen bericht door Spreekbuis »

Vandaag kregen we van Centerparcs een leuk telefoontje, dat men maar besloten had om begin Januari het park maar te renoveren.

Of we maar even een ander park wilde uitzoeken, maar bijna allas zit al vol werd er gezegt.

Ja wij hadden alles al geregeld .... oa vrij.
VIP huis met A lokatie tripjes in de omgeving enz.

Na jaren als Friends over verschillende parken gehopt te zijn kon er maar een bestedingsbon van 50 euro vanaf.

Hoe kan je op z'n korte termijn beslissen om het gehele park dicht te doen, zijn vast meer dingen aan de hand, je kan natuurlijk ook deel voor deel aanpakken.

Denk helaas dat dit de laatste keer is. Dit is voor mij wel een koude douche waard.

Suusjuh1985
Berichten: 105
Lid geworden op: 07 okt 2006 18:36

Re: CenterParcs Eemhof dicht

Ongelezen bericht door Suusjuh1985 »

Wat ik mij nu afvraag is of u al betaald heeft?
En zo ja of CP dan bereid is om u het geld terug te geven?

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: CenterParcs Eemhof dicht

Ongelezen bericht door Bailey »

je kan natuurlijk ook deel voor deel aanpakken.
Ik vind het wel goed dat ze heel het park dichtgooien om te verbouwen. Als je deel voor deel gaat doen, dan hebben ze gasten veel overlast van de verbouwing. Ik zou het niet leuk vinden als ik ’s morgens om half 7 wakker gemaakt wordt door verbouwingswerkzaamheden.

swiebertje56
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 nov 2007 18:49

Re: CenterParcs Eemhof dicht

Ongelezen bericht door swiebertje56 »

Ook wij kregen plotseling bericht dat onze vakantie in het hotel van park Zandvoort van 11 tot 18 januari plotseling niet door kon gaan. Als reden werd gegeven dat er werkzaamheden moeten plaatsvinden.
We hadden alles al betaald, we zijn in deze periode 25 jaar getrouwd en wilden dit met een verblijf in dit hotel vieren. We hadden al een aantal uitjes in de omgeving gepland.
Alle plannen vallen nu in het water.
Het is natuurlijk van de gekke dat 7 weken voor de geplande vakantie alles afgezegd wordt. Ons werd een huisje in Brabant aangeboden, maar dat is wel heel iets anders dan een hotel aan zee in Zandvoort.
We zijn nu bezig via mail en telefoon met de klantenservice om een ander verblijf te krijgen dat wel aan onze plannen voldoet, waarbij wij hebben aangegeven te verwachten dat Centerparcs de meerkosten betaalt.

marpet
Berichten: 130
Lid geworden op: 26 jun 2005 00:17

Re: CenterParcs Eemhof dicht

Ongelezen bericht door marpet »

Wij zijn afgelopen weekend naar de Eemhof geweest. Wij hadden een standaardhuisje, maar toen wij eindelijk alles uit de auto hadden gesjouwd, bleek dat wij wateroverlast hadden in de keuken, badkamer en slaapkamer (waarschijnlijk leiding geknapt). Wij kregen een vip-huisje ter compensatie. Dus goed opgelost. Later zagen wij 's avonds een ontstoppingsauto rondrijden. Van familie hoorden wij dat de volgende dag dat bij een ander huisje monteurs bezig waren met verstoppingen (de monteur liep met een zwarte handdoek rond, mensen spoelen ook alles door het riool). Ook de 2e toilet van het vip-huisje spoelde niet goed door. Ik denk dat het geen overbodige luxe is, dat zij het park even sluiten. Dit om meer narigheid te voorkomen. Maar ik denk ook dat een heleboel ellende voorkomen kan worden, als bepaalde mensen een beetje zuiniger met de spullen om gaan.

Boelie72
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jan 2008 10:31

Re: CenterParcs Eemhof dicht

Ongelezen bericht door Boelie72 »

Hoi,

Ook wij werden in november gebeld dat Port zelande een week voor de Kerst dicht ging, wij hadden alles al gepland uitjes enz. omdat we met onze ouders gingen wilden we graag iets leuks doen. Krijg je amper een maand van te voren bericht we moesten maar een ander park uit zoeken. Dit werd na veel gemor dan park de Vossemeren in België omdat ze daar een mooi zwembad hadden en advnturebay leuk voor de kids. Bij aankomst daar een dikke tegenvaller, we hadden op zelande een kinderhuisje vooraan op het park geregeld, kregen we nu een standaard huisje achteraan op het, met kinder kost het je een half uur om bij je auto te komen, terwijl er nog zat huisjes leeg stonden. Dat was ook het geval met ons huisje volgens mij want hij was stoffig en gewoon niet schoon. Toen hadden we woensdag een dag gepland om naar adventurebay te gaan, vergeet het maar, wegens onderhoud was deze gesloten, is bij aankomst niets over gezegd, er was zelfs geen auto of wer lui te zien, gewoon bezuinigingen zo een week voor kerst. we voelden ons voor de derde keer genaaid, sorry voor het taal gebruik maar zo voelde het gewoon. We zijn nu inmiddels 5 jaar Friends maar heb dit nog niet mee gemaakt. We hebben inmiddels een klachten brief naar de 2 parken gestuurd maar nog geen reactie mogen ontvangen. Een dikke koude douche wat mij betreft, dat ze dit kunnen doen met zoveel mensen en zoveel parken, dit weten ze ook wel ver van te voren, het wordt tijd dat hier aandacht aan besteed wordt in de media. Ik wordt dan ook een beetje flauw als ik die reclame steeds zie op tv.

Marcel

momo129
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 jun 2008 10:48

Re: CenterParcs Eemhof dicht

Ongelezen bericht door momo129 »

Wij hebben geboekt weekendje Eemhof in Sept dan zijn wij 12 1/2 jaar getrouwd nu heeft een bedrijf het park afgehuurd en wij zijn gebeld dat we maar wat anders moeten nemen ten eerste is het voor ons 1 uurtje rijden heb 1 kleine en 1 die wagenziek is dus heb ik speciaal voor het dichtsbijzijnde park gekozen en in Jan. geboekt wat moet ik nu doen de hele vrijdagmiddag in de file staan om maar een ander park te gaan ik weet het niet ben totaal overrompeld groetjes Monique

irrie
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 aug 2008 20:28

Re: CenterParcs Eemhof dicht

Ongelezen bericht door irrie »

Wij werden net ook gebeld dat ons geplande weekend in september wel door kan gaan maar we kunnen geen gebruik maken van alle faciliteiten (o.a. zwembad). Wie wil er dan nog naar Center Parcs? (de negen kinderen in elk geval niet) Er zal een bedrijven-meeting of zoiets zijn. Dit is ons familie-weekend wat we een jaar geleden al geboekt hadden, 2 huisjes voor 8 pers. en een huisje voor 4 pers. Alternatief?? 4 huisjes voor 5 pers. het eerste weekend van oktober of een weekend in september naar Belgie. Dit is voor het eerst in jaren dat we weer naar Center Parcs zouden gaan, de laatste keer werden we afgebeld dat de faciliteiten van de Eemhof afgebrand waren (konden ze toen niets aan doen). Geen Center Pars meer voor ons. Hoezo vroegboekkorting???????

evessen1
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 aug 2008 13:10

Re: CenterParcs Eemhof dicht

Ongelezen bericht door evessen1 »

Geachte heer of mevrouw,

Aangezien u gereageerd heeft onder een code is het voor ons helaas onmogelijk om u rechtstreeks te benaderen. Wij komen graag met u in contact om te bekijken of we kunnen komen tot een passende oplossing voor u.

U kunt met ons contact opnemen via telefoonnummer 010 498 97 02

met vriendelijke groet,

Erik van Essen
Guest relations
Center Parcs

evelyn1981
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 aug 2008 21:15

Re: CenterParcs Eemhof dicht

Ongelezen bericht door evelyn1981 »

Wij gaan ook in september naae de Eemhof. Ik begin me nu toch wel een beetje zorgen te maken of wij wel van alle faciliteiten gebruik kunnen maken. Ik heb nog niets gehoord van ze, maar als ik hier op het forum nu al 2 reacties zie van mensen die hun vakantie moeten verzetten of geen gebruik kunnen maken van alles faciliteiten schrik ik toch wel een beetje.
Wanneer zouden jullie precies gaan als ik vragen mag? Als dit nu gelijk met mijn vakantie valt ga ik meteen Center Parcs bellen.

irrie
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 aug 2008 20:28

Re: CenterParcs Eemhof dicht

Ongelezen bericht door irrie »

Het gaat om het weekend van 19 september t/m 22 september 2008.

San32
Berichten: 47
Lid geworden op: 22 dec 2006 14:29

Re: CenterParcs Eemhof dicht

Ongelezen bericht door San32 »

Wij gaan komend weekend naar de Eemhof en hebben gelukkig geen telefoontje ontvangen....

Gesloten