LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] CenterParcs is zeer goed
-
CenterParcs is zeer goed
Beste mensen,
Natuurlijk is het vakantie vieren in een bungalowpark prijzig. Maar... mocht je dan hier toch voor kiezen, dan is CenterParcs een uitstekende keuze. Je betaalt wat, maar dan krijg je ook wat. Zeer veel groen, rust en luxe voorzieningen wat zeker voor gezinnen ideaal is.
Natuurlijk is het vakantie vieren in een bungalowpark prijzig. Maar... mocht je dan hier toch voor kiezen, dan is CenterParcs een uitstekende keuze. Je betaalt wat, maar dan krijg je ook wat. Zeer veel groen, rust en luxe voorzieningen wat zeker voor gezinnen ideaal is.
-
Re: CenterParcs is zeer goed
600 euro voor een weekendje centerparc is geen uitzondering.
en wat heb je dan? Alleen huisje van vrijdag laat in de middag tot maandag 10.00 uur. De bedden mag je zelf nog opmaken en het huisje mag je zelf tussendoor schoonhouden. Voor de drankjes en het eten betaal je 25% meer dan normaal. Het enige wat inclusief is is het zwembad. Voor de extra faciliteiten zoals de skipiste waarmee fors reclame wordt gemaakt betaal je gewoon de normale prijs.
Uiteindelijk kost je dat weekendje 1000 euro als je alles telt.
Voor dat geld kun je ook heel wat andere dingen doen
en wat heb je dan? Alleen huisje van vrijdag laat in de middag tot maandag 10.00 uur. De bedden mag je zelf nog opmaken en het huisje mag je zelf tussendoor schoonhouden. Voor de drankjes en het eten betaal je 25% meer dan normaal. Het enige wat inclusief is is het zwembad. Voor de extra faciliteiten zoals de skipiste waarmee fors reclame wordt gemaakt betaal je gewoon de normale prijs.
Uiteindelijk kost je dat weekendje 1000 euro als je alles telt.
Voor dat geld kun je ook heel wat andere dingen doen
Jeffrey, dit forum gaat al over bungalowparken, daar voegt jouw pro centerparcsforum niets aan toe.
Webb: jouw geneuzel evenmin! Ik heb op mijn site al een aantal zeer goede reviews over parken staan, het kan mooi zijn dat mensen dit interessant vinden om te lezen.
Conclusie: Je maakt reclame voor je eigen website... Daar is een forum niet voor bedoelt en mag wat mij betreft aangetekend worden als SPAM ! Jammer genoeg is de radar-redactie nogal achteloos en zal er niets meer gebeuren. Helaas !!!!
Nee, zo moet u het niet zien. Mijn site staat onder de huidige leden en de gastbezoekers bekend als een zeer aangeschreven site wat betreft centerparcs. Is toch niets mis mee, om informatie aan te bieden. Hier op radar is het of te duur of het is goed, maar echt inhoudelijk is het bungalowforum niet.
Ik heb ook geen problemen met je site... Sterker nog, die ken ik niet eens.
Als er iemand voorbij komt die weet te melden dat ie een site weet waar ie goede ervaringen mee heeft en altijd goede informatie heeft gevonden en dan met de link op de proppen komt heb ik er ook geen moeite mee. Da's informatie.
In dit geval is het je eigen site en het enige belang dat je zelf hebt is bezoekers naar je site trekken. Of dat nu uit commercieel belang is ( reclame ) of gewoon hobby ( leuk om veel bezoekers te trekken, weet ik alles van; heb zelf ook site's gehad ) maakt niet uit. Uitgangspunt is niet correct.
Maar goed, maakt verder ook niet zoveel uit. Heb met dit soort uitingen nog de minste moeite. Maak me vooral druk over het feit dat men alles maar hier laat staan en gebeuren ( en dan vooral het schelden, kwetsen etc.. van en op elkaar + het plaatsen van onzinnige, schreeuwende en andere boodschappen ). Maakt een op voorhand best zinnig forum tot een hel om te lezen wat best jammer is omdat er soms best zinnige dingen tussen zitten !
Dit soort "spam" is dan de minst erge variant, maar hoort daar in mijn ogen ook onder
Als er iemand voorbij komt die weet te melden dat ie een site weet waar ie goede ervaringen mee heeft en altijd goede informatie heeft gevonden en dan met de link op de proppen komt heb ik er ook geen moeite mee. Da's informatie.
In dit geval is het je eigen site en het enige belang dat je zelf hebt is bezoekers naar je site trekken. Of dat nu uit commercieel belang is ( reclame ) of gewoon hobby ( leuk om veel bezoekers te trekken, weet ik alles van; heb zelf ook site's gehad ) maakt niet uit. Uitgangspunt is niet correct.
Maar goed, maakt verder ook niet zoveel uit. Heb met dit soort uitingen nog de minste moeite. Maak me vooral druk over het feit dat men alles maar hier laat staan en gebeuren ( en dan vooral het schelden, kwetsen etc.. van en op elkaar + het plaatsen van onzinnige, schreeuwende en andere boodschappen ). Maakt een op voorhand best zinnig forum tot een hel om te lezen wat best jammer is omdat er soms best zinnige dingen tussen zitten !
Dit soort "spam" is dan de minst erge variant, maar hoort daar in mijn ogen ook onder
Welkom op radar, aan de meeste dingen die jij noemt irriteer ik me ook en meestal verpak ik mijn link gewoon in het antwoord, maar dat is in dit geval niet zo nodig. Ik heb een hekel aan het niet modereerbeleid hier, maar er wordt niets tegen gedaan. Dit is toch niet representatief voor een consumentenprogramma.
Al nieuwe klanten gekregen?
Ik hoor altijd die hoge prijzen bij CP. Ik ga volgend weekend naar een huisje van CP en heb betaald compleet met alle extra's erbij € 249,-.
Dat vind ik goed te doen, zeker als je met 2 stelletjes gaat bijv. en dan de kosten kan delen.
Dat vind ik goed te doen, zeker als je met 2 stelletjes gaat bijv. en dan de kosten kan delen.
Voor een weekendje buiten het seizoen vind ik het best prijzig, al deel de kosten met z,n vieren, de kaartjes voor het golf zwembad etc, moet je dan apart betalen ?
Zwembad is inclusief. En ja midgetgolf e.d. moet je extra betalen. Alleen de zon gaat voor niks op !
Center Parcs is in verhouding tot een hotelaccommodatie niets duurder met dien verstande dat men een huisje voor meerdere personen heeft en per woning betaalt gedurende een korte periode. Een hotel rekent de prijs per persoon maar heeft weer het voordeel dat dagelijks de bedden worden opgemaakt en handdoeken worden verschoond.
Ook in een vakantiepark kan men deze service er bij nemen echter daar hangt een prijskaartje aan. En wat betreft de activiteiten in een park, het ligt voor de hand dat deze ook betaald moeten worden omdat deze gebruikt worden afhankelijk van de persoonlijke wensen en voorkeuren van de bezoekers. Men boekt een vakantiewoning omdat er voor een gezin in ieder geval meer mogelijk is zonder daarvoor te hoeven reizen.
Ook in een vakantiepark kan men deze service er bij nemen echter daar hangt een prijskaartje aan. En wat betreft de activiteiten in een park, het ligt voor de hand dat deze ook betaald moeten worden omdat deze gebruikt worden afhankelijk van de persoonlijke wensen en voorkeuren van de bezoekers. Men boekt een vakantiewoning omdat er voor een gezin in ieder geval meer mogelijk is zonder daarvoor te hoeven reizen.
-
Een gezellig huisje bij centerparcs, wat bier en worst.... wat kan een mens nog meer wensen... cheers mates
Center Parcs is voor ons niet duur, volgend weekend weer heen en we betalen met z'n drieen maar 65 euro!!
Dit is voor ons goedkoper dan bij andere parken..
Dit is voor ons goedkoper dan bij andere parken..
Waar is dat?
Waar is dat??
Als eigenaar van C P moet je toch iets betalen, zeker in de herfstvakantie neem je als directeur de plaats in van d emopperende gasten . Geintje.
Het bericht over Euro 65,-- slaat toch nergens op
Het bericht over Euro 65,-- slaat toch nergens op
-
Nee hoor, absolute waarheid.
Wij gaan een maand met z'n zessen naar center parcs en betaal ook maar 65 euro, en ook nog all inclusive
Wij gaan een maand met z'n zessen naar center parcs en betaal ook maar 65 euro, en ook nog all inclusive