LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] centerparcs schandalig duur. BOYCOT!

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
simone16

centerparcs schandalig duur. BOYCOT!

Ongelezen bericht door simone16 »

Zoals bekend zijn de koffie, de drankjes en de pannekoeken tegenwoordig bij centerparcs schandalig duur.. Toch blijkt dat nog voldoende mensen bereid zijn te betalen voor die afzetterij.
Doe zoals ik: drink de koffie in het huisje, bak daar ook de pannekoeken en neem fris mee naar zwembad e.d.
Als iedereen op die manier de horeca van center parcs boycot moeten ze wel met hun prijzen naar beneden.

dv
Berichten: 93
Lid geworden op: 16 aug 2003 15:35

Re: centerparcs schandalig duur. BOYCOT!

Ongelezen bericht door dv »

kom kom simone, je kan het zo duur maken als je zelf wilt, en het valt best allemaal wel mee, pak eens een biertje in bv scheveningen of valkenburg of maastricht, of een kop koffie met gebak in die plaatsen, ik weet zeker dat je dan duurder uit bent als in cp, want daar kom ik ook al 10 jaar

m vr gr dv

Gast

Re: centerparcs schandalig duur. BOYCOT!

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb er zelfs gewerkt, maar de prijzen liggen echt niet absurd hoger als een gemiddeld restaurant.
Vaak zijn het de gezinnetjes, die normaal gesproken weinig uit gaan eten of een drankje gaan drinken, die klagen over de prijzen.

Gast

Re: centerparcs schandalig duur. BOYCOT!

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb er ook gewerkt (loohorst) en ik vond de prijzen ook schandalig. Zeker bij het hamburgerrestaurant. Verder moet je voor elke scheet die je er wil laten extra betalen. Afzetters zijn het, ook naar hun personeel. De overgang van Grandorado naar CP heeft alles nog een erger gemaakt. Boycotten die handel. Er zijn echt wel leukere plaatsen om vakantie te vieren.

m snoeij

Re: centerparcs schandalig duur. BOYCOT!

Ongelezen bericht door m snoeij »

ik ben er mee eens dat centerparks erg duur is geworden ,landelgreenparks is stukken voordeliger.
dus boycote .

wrx
Berichten: 47
Lid geworden op: 29 jan 2005 23:11

Re: centerparcs schandalig duur. BOYCOT!

Ongelezen bericht door wrx »

Joh,dan moet je er gewoon niet heengaan,zo simpel is dat.Wat een gezeik zeg,heb je niks beters te doen.

Gast

Re: centerparcs schandalig duur. BOYCOT!

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ga lieven naar Turkije voor dezelfde prijs !

Gast

Re: centerparcs schandalig duur. BOYCOT!

Ongelezen bericht door Gast »

wanneer je het allemaal zo duur vind moet je lekker thuis blijven.

simone 16

Re: centerparcs schandalig duur. BOYCOT!

Ongelezen bericht door simone 16 »

Een aantal commentaren waren zoals verwacht: blijf lekker thuis of ga voor hetzelfde geld naar Turkije. Daar ga ik maar niet op in want dat zijn de reacties van figuren die altijd dezelfde reactie afgeven op dit forum.

DV: Dat je op het terras in Maastricht hetzelfde kwijt bent is niet onlogisch. de Horecaexploitanten daar zitten met veel hogere kosten wat nu eenmaal een centrumpand met zich meebrengt. Maar Centerparcs zet haar parken midden op de hei neer en verdiend al een hoop aan de verhuur van onder meer de huisjes. Daarom zijn de prijzen in cp horeca zo irreel. Daarom Boycotten die handel en koop fris en bier in de supermarkt en drink het op de cp terrasjes op. Als we dat allemaal doen zul je zien dat die prijzen normaal gaan worden.

Gast

Re: centerparcs schandalig duur. BOYCOT!

Ongelezen bericht door Gast »

Dus omdat CP zijn parken niet midden in het centrum van een stad weet jij precies wat hun onkosten zijn en dat het dus duidelijk is dat ze te duur zijn.... :roll:

Simone, ik kan je vertellen dat je echt geen flauw benul hebt hoeveel onkosten er voor zo'n park zijn.
Dat ze dat via de huurders terug willen verdienen en ook nog een klein beetje winst willen maken is logisch.
Ik kan merken dat jij absoluut geen ondernemersachtergrond hebt.
Een ieder zonder die kennis ziet namelijk alleen de inkomsten van een bedrijf en vergeet gemakshalve wat een lasten zo'n bedrijf er ook nog eens bij heeft.

reeel

Re: centerparcs schandalig duur. BOYCOT!

Ongelezen bericht door reeel »

Echt weer zo'n VVD reactie.
Meneer de ondernemer weet het allemaal. Simone heeft geen fluaw benul, neen, meneer de ondernemer weet hoe het allemaal zit.
Zelf rijden een dikke mercedes, drie keer per jaar naar verre oord het en en maar tegen het gepeupel zeggen inleveren en betalen.
Och och och die arme ondernemer. die heeft het zo slecht met de kosten die hij allemaal moet betalen. Niet meer als redelijk dat jan modaal en mien minimum gewoon de prijzen betaald die hij bepaald. En daar mogen ze nog mee in de handen klappen.
En O O O wat is het gepeupel toch dom.

WELNU GEPEUPEL, DOE ALS SIMONE, EN BOYCOT.
Met velen bent u sterk. Alleen bent u niemand.
Goed voorbeeld is het refendum. O,o,o wat hebben de heren liberalen het gepeupel toch angst aangejaagd. Oorlog, Holocaust, Sebrenica, het licht uit enz enz.
Welnu meneer de VVD er en ondernemer..... hou uw hooghartig gebabbel voor u.

Gast

Re: centerparcs schandalig duur. BOYCOT!

Ongelezen bericht door Gast »

ROFL zo meneer de ondernemer bent U ook weer in een hokje geplaatst. :lol: :lol: :lol: Echt waar dit forum is geweldig.

Gast

Re: centerparcs schandalig duur. BOYCOT!

Ongelezen bericht door Gast »

En het leuke is dat reeel ook niet weet waar hij het over heeft :lol:
Ik ben namelijk afgekeurd voor meneer..., jaren geleden al... :lol:
Rij helaas ook geen mercedes, maar slechts een citroen ax :lol:
Maar weet inderdaad welke kosten ondernemers moeten betalen.
Helaas weet reeel dit blijkbaar niet, anders zou hij niet zo blaten... :lol:
Dus reeel, voortaan niet zo snel oordelen he... :lol: :lol: :lol:

Dit forum is inderdaad geweldig :lol: :lol: :lol:

Gast

Re: centerparcs schandalig duur. BOYCOT!

Ongelezen bericht door Gast »

hahahaha, inderdaad!
Calimero maakt zichzelf daar compleet belachelijk :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Gast

Re: centerparcs schandalig duur. BOYCOT!

Ongelezen bericht door Gast »

En nogmaals een vooroordeel.
Heb namelijk van mijn leven nog niet op de vvd gestemd en zal dat ook nooit van mijn leven doen...

Niet zo snel oordelen dus, reeel :lol: :lol: :lol:

reeel

Re: centerparcs schandalig duur. BOYCOT!

Ongelezen bericht door reeel »

Met jouw hooghartig gebabbel zou je anders zelfs Van Aartsen kunnen vervangen.
Wat zeg ik: Van Aartsen kunnen OVERTREFFEN!
Join the VVD, Man, They need people like you.

Gast

Re: centerparcs schandalig duur. BOYCOT!

Ongelezen bericht door Gast »

Lezen schijn je ook al niet te kunnen, reeel
Ben jaren geleden al afgekeurd voor man.
By the way, ik heb niks met de vvd en zal er ook nooit iets mee krijgen.
Dat ik verstand van onderneming heb staat daar los van.

Gast

Re: centerparcs schandalig duur. BOYCOT!

Ongelezen bericht door Gast »

Hallo zeurders,
Centerparcs is helemaal niet duur. Vooral de VIP-huisjes zijn geweldig! We gaan 2 keer per jaar naar centerparcs en het bevalt ons prima. Het eten is heerlijk en de kwaliteit is relatief hoog. Landal is HEEl slecht met gore huisjes, weinig restaurants, zwembad niet schoon en huizen 25 jaar terug gebouwt en geheel verwaarloosd! Bij centerparcs heb je om het jaar wel nieuw meubilair/badkamer/keuken enz. De kwaliteit en service is bij centerparcs goed en daat wil ik best een paar tientjes extra voor betalen!

Gast

Re: centerparcs schandalig duur. BOYCOT!

Ongelezen bericht door Gast »

bovenstaande reactie is afkomstig van iemand van het hoofdkantoor van centerparcs :P

Gast

Re: centerparcs schandalig duur. BOYCOT!

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ga lieven naar Turkije voor dezelfde prijs !
Met Onur Air :D :D :D :D :D :D

Gesloten