LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Club la Costa / Marina del Sol?

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door sprookje »

Volgens mij zegd dit genoeg!

cayote-girl
Berichten: 15
Lid geworden op: 11 mar 2008 18:34

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door cayote-girl »

Wat zegt genoeg????

Ik geef toch aan dat ik foto's wel wil opsturen!
Weet iemand hoe je ze hier kunt plaatsen? '
Zoniet en er zijn mensen die bewijs willen, dan moeten ze maar even aangeven en dan mail ik ze wel.
Ik hoop dat iedereen tevredenis met dit antwoord.

Dus sprookje..........???

juani
Berichten: 22
Lid geworden op: 23 okt 2006 21:29

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door juani »

Wij zijn eergisteren gebeld door Club la Costa, en hebben vandaag de brief gekregen.

Het is nog niet helemaal duidelijk OF het mogelijk is om GEHEEL ZONDER IETS TE KOPEN voor 29 euro op vakantie te gaan.

Dat ga ik, geheel onafhankelijk, uitzoeken.

Daarvoor heb ik de site Club La Costa Onzin gemaakt.

Als het iemand WEL gelukt is, om geheel zonder iets te kopen op vakantie te gaan, zou je dan even op dit forum willen reageren?

Je hebt toch wel een keuken in het appartement he?? Want dan nemen we in Spanje een huurauto, en kunnen we gewoon goedkoop naar de Lidl om eten te kopen.

cayote-girl
Berichten: 15
Lid geworden op: 11 mar 2008 18:34

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door cayote-girl »

ja je hebt wel een keuken in het appartement, 't is niet groot maar groot genoeg om lekker te kunnen koken.

Een tip: je hebt wel een creditkaart nodig om een auto te kunnen huren, geen creditkaart is geen auto.
Helaas was ons dit niet medegedeeld en hebben wij het zonder auto moeten doen, maar goed voor alles is een oplossing.

Succes

Je kunt echt alleen gebruik maken van die ene week.
Vrienden van ons hebben ook alleen die ene week gepakt en hebben er een leuke vakantie aan over gehouden, dat zijn mensen die maar eens per 3 a 4 jaar op vakantie gaan en hebben dus zeer zeker niets aan het aanbod van CLC.

juani
Berichten: 22
Lid geworden op: 23 okt 2006 21:29

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door juani »

Wij gaan ook maar eens in de 3-4 jaar op vakantie, dus hebben zowiezo niets aan het aanbod van CLC.

Wel leuk dat we nu uitgenodigd zijn!

We hebben hier allemaal creditcards, en als ik een auto huur (doe ik wel vaker) betaal ik vooraf via internet met creditcard. Omdat ik lid ben van de ANWB krijg ik dan ook nog eens 10% korting (bij Hertz is dat).

Om vliegtickets te boeken heb je toch ook een Creditcard nodig? Dus dat is tegenwoordig wel zo handig, Cayote-girl. Bedankt voor je antwoord in ieder geval!

dorpstraat
Berichten: 17
Lid geworden op: 29 feb 2008 15:17

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door dorpstraat »

Hallo, we zijn in Maarssen geweest, hebben een presentatie bijgewoond, hebben niks gekocht, hebben de coupon voor 29,00 € p.p. 8 dagen Malaga gekregen, hebben geboekt en alles is tot nog toe prima geregeld.
Verblijf is bevestigd, dat er niets meer bij komt kijken is bevestigd, dat je voor de vliegreis en boodschappen(verblijfkosten aan eten) moet betalen is bevestigd.

Tot nog toe zijn we telkens ZEER vriendelijk te woord gestaan door een medewerkster van CLC(!..)

Als we een auto willen reserveren doen ze dat voor je, moet je even doorgeven.

Tot zover is echt alles goed geregeld.

:)

juani
Berichten: 22
Lid geworden op: 23 okt 2006 21:29

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door juani »

Moet je verplicht daar ontbijten of eten??

En een auto is toch veel duurder via hun dan gewoon via internet???

dorpstraat
Berichten: 17
Lid geworden op: 29 feb 2008 15:17

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door dorpstraat »

Ontbijten doe je toch altijd?
Je zit in je eigen appatement.
Boodschappen kun je zelf halen, ezellig toch?

Je hebt vakantie, dus neem het ervan!!

dorpstraat
Berichten: 17
Lid geworden op: 29 feb 2008 15:17

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door dorpstraat »

Sorry voor de typ fouten!!!!

Je bent in je eigen appartement, je kunt doen en laten wat je wilt.
Restaurants zijn er ook, en je kunt toch zelf ook wat halen of maken?

:D :)

juani
Berichten: 22
Lid geworden op: 23 okt 2006 21:29

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door juani »

Er zijn mensen die zich melden in dit onderwerp, en verder niet aan het forum meedoen.

Er zijn verdenkingen dat enkelen van hun bij het bedrijf Club La Costa horen. Let er dus op dat dit onderwerp niet geheel onafnankelijk is.
Laatst gewijzigd door juani op 15 mar 2008 10:17, 1 keer totaal gewijzigd.

dorpstraat
Berichten: 17
Lid geworden op: 29 feb 2008 15:17

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door dorpstraat »

Zeg maar Juani, waar wil het met mij over hebben? :?: :?:

Dit over CLC boeit mij, dus daar zoek ik wat over op.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door Henri42 »

topic sluiten ?? :? 8)

jotamada
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 apr 2006 17:33

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door jotamada »

We hebben vandaag een brief gehad van CLC om vrijdag a.s. naar Maarssen te komen.
Nu lees ik dat het om een week vakantie gaat maar niet wat hier allemaal bijzit. Is dit alleen hotel/app. of zit hier ook vliegreis en eten bij?

Graag jullie reactie.

Groetjes,
Tamara

dorpstraat
Berichten: 17
Lid geworden op: 29 feb 2008 15:17

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door dorpstraat »

Je word uitgenodigd in Maarssen, daar woon je een verkoopdemonstratie bij van CLC Timesharing.

Als je niets koopt krijg je toch nog de coupon wat recht geeft op een verblijf van 8 dagen in een resort in Tenerife of Malaga.

Dit is alleen het verblijf, kost €29,00 p.p. voor 8 dagen.

Niet inbegrepen: vliegreis, eten en drinken enz.

Op de bestemming word je nog 1 keer uitgenodigd om een resort te bekijken.

Dit is een beknopte uitleg van wat je ongeveer te wachten staat.

Groetjes!

[email protected]
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 mar 2008 09:19

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door [email protected] »

ben er geweest afgelopen vrijdag.
wij kwamen binnen en werden vriendelijk ontvangen,natuurlijk is het een bedrijf dat zijn product wil verkopen,en het product is ook intresant als je vaak op vakantie gaat,en hiervoor normaal redelijk wat uitgeeft[dus voor de beter bedeelde onder ons] wij kwamen binnen en er was eigenlijk niet genoeg personeel in dienst, want ze hadden vrij snel door dat wij al op internet hadden zitten speuren naar clc ,en gingen er vrij snel van uit dat wij toch niet met ze in zee zouden gaan ,na 10 min zeiden ze tegen ons julie krijgen de 29 euro bon om op vakantie te gaan en kunnen weer naar huis[want er zatten nog meer mensen in de wachtruimte voor deze presntatie waarbij het mogelijk makelijker was als bij ons dus wilden ze ons weg hebben zodat ze die andere mensen lid konden maken]wat ze in maarsen eigenlijk willen bereiken is inderdaat dat je lid word van de club.dit kost in eerste instantie ongeveer 4500 euro hiervoor kan je 6 keer op vakantie,dit is vrij duur,dit moet dan geloof ik in 3 jaar,maar als je hierna besluit lid te blijven moet je nog eens 12000 euro betalen,en hier word het pas intresant want dan kan je tot 2059 of 2069[vergeten ]1000 keer op vakantie,houd in 225 per appartement betalen voor een week verblijf,LET OP ZONDER VLIEGTICETS ZONDER EXTRAS ALLEEN EEN ZEER NET APPARTEMENT[je huurt dus een huis voor 1 week ,dit kan zon beetje over de hele wereld , als ik het goed heb begrepen moet je ook na de drie jaar bij voledige lidmaatschap ook IEDER jaar 495 lidmaatschap blijven betalen dus tot 2059 of 2069 je kan dan 20 keer p jaar op vakantie voor slechts 225 per keer als je maar 1 keer gaat kost het dus 495 plus 225 ga je 20 keer kost het 495 en 20 keer 225

kortom clc is ideaal voor rijke mensen die veel reizen.
voor ons is het niks zelfs de bon van 29 euro niet ,want dan heb je alleen het appartement geen vliegticet geen transfer voor ons houd dat in 3 keer 29 is 90 euro transfer ongeveer 50 euro en dan is het verblijf daar nog heel duur[eten drinken enz vliegen lukte ons voor 400 .met zijn drieen zijn we al 540 euro kwijt en dan moeten we de rest ook nog bekostigen er zijn ookn zat al incusif vakanties te vinden onder de 1000 euro alles incl dus daar gaan we voor

pieter57
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 mar 2008 16:37

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door pieter57 »

Ook wij zijn uitgenodigd, maar konden het niet vinden.
Geparkeerd in de garage naast het politie bureau en daar de weg gevraagd. Advies van de politie was ga er niet heen het zijn oplichters.Ook zei men daar dat het bij Radar op tv was geweest.
Dus zijn wij weer naar huis gereden en hebben koffie gedronken in het ac restaurant de meern. Thuis gekomen gelijk de Radar site bezocht en ik geloof dat wij voor een grote fout behoed zijn geweest. BEDANKT POLITIE VAN MAARSEN.

Sweet_Fay
Berichten: 5
Lid geworden op: 31 dec 2007 16:44

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door Sweet_Fay »


juani
Berichten: 22
Lid geworden op: 23 okt 2006 21:29

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door juani »

Dus als ik in een blog-achtige vorm een pagina op internet zet, doen jullie dat ook?

http://clublacostaonzin.blogspot.com/ was mijne, zie een paar reacties terug.

Sweet_Fay
Berichten: 5
Lid geworden op: 31 dec 2007 16:44

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door Sweet_Fay »

Ja ik heb uw blog gezien en eigenlijk vind ik het heel leuk dat u zoiets bijhoud.
want uiteindelijk hebben wij niks te verbergen en dat zal ook blijken wanneer u op de afspraak komt.

u krijgt een presetatie met koffie en natuurlijk proberen we u lid te maken, maar u bent er zelf bij dus kunt u zelf de beslissing maken.

Na de presentatie en u wordt niet lid dan krijgt u het gratis weekje accomodatie naar Malaga en Tenerife. De reis is inderdaad voor jezelf.
We kunnen wel de goedkoopste tickets voor u opzoeken en over de email sturen zodat u zelf kunt boeken.

Tevens krijgt u nog 2 flessen wijn mee.

Gr sweet_fay

ennas
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 mar 2008 22:41

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door ennas »

beste forum leden,
ik heb met veel interesse al jullie berichten gelezen over club la costa! Nou ben ik pas afgelopen vrijdag geweest voor de presentatie en, samen met mijn man, trial member geworden, dus veel recht van spreken heb ik nog niet....maar...ik ben daar met een prima gevoel de deur uitgegaan, na een prettig, niet te min 5 uur durend zeer oke gesprek waarin we iedereen de broek van het lijf gevraagd hebben.
Wij zijn er nu al van overtuigd dat we graag full member willen worden omdat, voor een gezin als het onze bestaande uit 3 pubers met veel reiservaring en nog meer reisambitie voor de toekomst, club la costa een prachtig concept is!
Natuurlijk zitten wij ook met vragen en onzekerheden (zie mijn bericht op de weblog van sweet fay), het gaat tenslotte om een hoop geld, maar mijn ervaringen tot nu toe zijn hardstikke positief!
Ik hoop dat ik over een tijdje kan concluderen dat wij helemaal nergens "ingetuind" zijn, maar ons juist hebben aangesloten bij een organisatie die ons helpt onze droom met ons gezin de wereld te zien, helpt te realiseren.
Als je wilt reageren? graag! en....kan iemand (Cees..?) ons iets meer vertellen over dat "punten"verhaal?
Wat ik weet is het volgende:
Wij betalen 495 euro per jaar jaar onderhoudskosten (prima), wij boeken een week voor 225 per week (aangezien we met zijn vijven zijn)minus de prelude week..(prima, we betalen 4995 euro voor het 3 jarig trial membership, dat bestaat uit 6 weken, en als we full member willen worden betalen we 16.700 min 4995 euro.
Voor ons is dit een heel duidelijk verhaal..! Wij hebben op basis van deze gegevens een zelfstandige, weloverwogen beslissing genomen met deze organisatie in zee te gaan! :P
En even voor de duidelijkheid, ik werrk niet voor club la costa! Ik ben gewoon biologie docente aan een vmbo in Tilburg.
Groeten sanne (namens heel het gezin).

Gesloten