LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] de valkennier

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: de valkennier

Ongelezen bericht door Gast »

Mij wel omdat ik mede-eigenaar ben.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb navraag gedaan bij de Kamer van Koophandel, maar daar bent u niet bekend.

DaVrinzZ

Ongelezen bericht door DaVrinzZ »

Als eigenaar wil je steeds meer en meer winst en wat interesseert een bezoekersaantal je nou ?
Mij heel veel hoor, ik heb liever 1000 klanten die komen a een prijs van 5 euro ( dit is maar een vb ) dan dat ik 200 klanten krijg die wél een entree van 10 euro betalen.
Even een rekensommetje dan voor jou:

1000*5= € 5000,terwijl 200*10= € 2000 is.

Dit zijn maar fictieve getallen maar waar het omgaat is dat je zonder (verhoogde) bezoekersaantallen uberhaupt geen winst kunt gaan maken.
Zoals jij het stelt, vind je het dus prima ieder boekjaar maar quite te spelen of minder.......of je moet idd je prijzen ineens laten stijgen met zeg zo'n 10 %

Je bent een goede eigenaar dan als je je klanten niet als belangrijkste bron van inkomsten ziet...ik wil graag weten van je waar je dan je winst uithaalt, verklaar dit eens want dan kan ik nog veel van je leren......

Jetje11

Ongelezen bericht door Jetje11 »

Met 6,95 p.p. kom je op een normale kermis niet weg, en nu kun je alles zo vaal doen als je wilt, vind ik een heel schappelijk prijsje hoor.

Efteling 26 euro in juli en augustus en soms een uur of langer wachten...

Het Land van Nooit Meer, minder dan de Valkenier maar dan voor
17 euro ! Doen ze nog de hele dag achterlijk tegen je ook :?

Wij gaan nog naar de Efteling (september) en de Valkenier en de eerste zal ws. het leukst zijn, maar dat weet je nu eenmaal met zo'n priujsverschil (hoewel mijn dochter al snel tevreden is met een simpele schommel, dus je weet het nooit).

Har

Ongelezen bericht door Har »

Typisch Nederlands .

Zeuren over prijzen, als je het te duur vindt,moet je niet gaan, het wordt er niet goedkoper van.

Jetje11

Ongelezen bericht door Jetje11 »

Ik ga er maar vanuit dat je het niet tegen mij hebt, volgens mij zeur ik niet over prijzen, maar maak ik vergelijkingen tussen wat iets kost en wat je voor dat geld kunt verwachten.
Tegelijkertijd stel ik dat het voor kinderen vaak niet uitmaakt, dat wij iets zogenaamd "duur" kunnen vinden omdat we het gebodene niet leuk vinden maar dat zij zomaar tevreden kunen zijn met een simpele schommel en je geld opeens stukken beter besteed blijkt dan het eigenlijk leek.

jbroeders

Ongelezen bericht door jbroeders »

Als reactie op DaVrinz, als je 1000 mensen over de vloer krijgt voor 5 euro maak je ook voor 1000 mensen kosten. Als je 200 mensen over de vloer krijgt die ook nog eens het dubbele betalen maak je veel minder kosten en wellicht zelfs meer winst.

Gesloten