LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] disneyland parijs

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
Cato-Margo
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 okt 2009 03:39

Re: disneyland parijs

Ongelezen bericht door Cato-Margo »

9. 21 oktober het kussen van Skip mijn zoon van 4 jaar is verdwenen. Waarschijnlijk meegenomen door de schoonmaak. Dus ik bellen. Krijg ik na 3 x doorverbonden worden een leuk Nederlands meisje aan de telefoon maar helaas is het kussen nog niet gevonden. (het is een groen met wit vierkanten kussen)
10. 21 oktober '09 in de avond. Ik bel met de congerce want de kids liggen al vroeg in bed of het nou gelukt is met dat ontbijt. Er word gemeld van wel (joeppiedepoeppie) en of ik ff de kaartjes kan halen. Ik leg uit dat dit nu ff lastig is omdat de kids nog niet helemaal slapen en ik alleen ben. Na veel gezucht word er aan geboden dat er iemand de kaartjes komt brengen.
11. 22 oktober '09 ons laatste dagje Disney. We gaan ontbijten met de disneyfiguren. Daarna brengen we de wandelwagen weer terug naar het winkeltje in het park. Er staan 5 mensen achter de balie. Er lachwekkend lopen ze elkaar in de weg. Ik ben na een tijdje aan de buurt en vraag mijn 70 euro terug. Er worden allerlei mensen bij gehaald en na het verhaal voor de zoveelste keer verteld te hebben krijg ik weer een arrogante franse dame die mij gewoon NEE zegt....pffff mijn energie is nu echt op.... ik zou nog ff met de kids het park in gaan voordat we naar Nederland zouden rijden maar inmiddels sta ik weer ruim 3/4 mijn tijd te verdoen in deze winkel om de wandel wagen terug te brengen ?!?!?!?!? Ik wil mijn 70 euro terug en iedereen kijkt me appelig aan. Ik mag weer gaan zonder borg. Ik eis een wandel wagen omdat mijn lol weer eens vergalt is en ik Skip niet dat stuk wil aan doen om te moeten lopen vraag ik mijn wandel wagen terug. Wouwww wat voel ik me gepiepeld en zo de lol van Disney ontnomen.
12. 22 oktober '09 in mijn up als 1 oudergezin mag ik organiseren dat mijn bagage en kids veilig bij mijn auto komt. Best een uitdaging maar het lukt.
13. De kids laat ik achter in de auto om uit te checken en het probleem met de wandelwagen op te lossen. Ik waarschuw de kids dat het lang kan duren maar wie had ooit gedacht dat dit bijna 2 uur zou zijn.
14. 22 oktober '09 Ik meld de vermissing van Skip zijn kussen. Ik moet een hysterisch formulier invullen terwijl ze al mijn gegevens hebben dus ach lang leven de bezigheids therapie. Maar wie gaat dit kussen vergoeden want een sorry heb ik nog niet gehoord dat men het is kwijt geraakt bij Disney. We hopen oprecht dat het terug gevonden word en terug gestuurd word voor mijn Skippy van 4 jaar.
15. 22 oktober '09 Ik wil graag uit checken en betalen. Ik geef mijn creditcard maar volgens de meneer van de receptie werkt het niet of ik een andere kaart heb. Ik heb twee pinpassen maar op snauwerige wijze krijg ik te horen dat die niet geaccepteerd worden. Dus ik vraag hoe dan te betalen. Hij maakt mij duidelijk met veel gebaar en geluid dat het mijn schuld is dat mijn creditcard het niet doet tja volgens hem moet ik maar zorgen dat ik genoeg geld heb. NOU JA. Ik kan gewoon pinnen dus heb genoeg geld op mijn rekening. pffff arrogante fransman!!! Ik vraag waar ik kan pinnen. Antwoord is in het park of in Village. Tja dat ga ik dus niet lopen. Mijn kids zitten inmiddels 3/4 te wachten in de auto hebben hun ochtend al zien verpesten door Disney en ik ga hun nu echt niet uit de auto sleuren om naar het park te lopen a 2 x 10 minuten om voor arrogante receptionist cash te pinnen. Na een half uur blijkt mijn creditcard het gewoon te doen zonder problemen. Ik heb die arrogante receptionist nog net niet in zijn gezicht uit gelachen want na als zijn vernederende woorden, en blikken daarnaast legde hij alle schuld bij mij en wilde hij niet in oplossingen denken, toen had ik het wel met hem en Disney gehad.

Cato-Margo
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 okt 2009 03:39

Re: disneyland parijs

Ongelezen bericht door Cato-Margo »

16. 22 oktover'09 Voor het wandelwagen verhaal is manager Stephane uit de kast getrokken. Hij vraagt mij wel 10 keer of ik me niet vergis en of ik nog eens het verhaal wil vertellen en of ik het wel goed onthouden heb. pffff ben toch niet gek. Maar goed hij doet zijn best en staat wel een half uur te bellen met een franse collega. Ondertussen heb ik de kids inmiddels weer uit de auto gehaalt. Ik wil gewoon min 70 euro terug maar dit blijkt niet zo eenvoudig te zijn. Er word een geheim doseer gemaakt volgens Stephane en gaan ze de camera opnamen controleren of mijn vcrhaal klopt en waar de medewerker het geld heeft gelaten. Mijn kids hebben inmiddels al van alles om laren vallen dus ik breng ze weer naar de auto nadat we ff wat drinken hebben gehaald bij het hotelwinkeltje. Bij terug komst worden er copietjes gemaakt van alle papieren en krijg ik geen goedmakertje voor de kids en geen sorry.
17. 22 oktober '09 Op de rekening staat een klein flesje wijn a 5,50 € te veel op. Op 21 oktober heb ik een kaasplankje bestele en daarbij een klein witwijntje uit de minibar gedronken de andere dagen heb ik niks gebruikt uit de minibar behalve Chips en 1 zakje colasnoepjes, Ik vraag me ook af wat Fruits sec is want ik neem aan dat dan de bonbons die cola snoepjes zijn of andersom ... want volgens mij klopt dat ook niet. Graag ontvang ik al het te veel betaalde terug. Hoe kan ik zowiezo die rekening controleten want er staat ook 380€ op wat is afgescheven van mijn creditcard.


Mijn ouders hebben mij hun liefde en bevlogenheid voor Disney met veel mooie reisen, tekenfilms en verhalen meegegeven en ik hoopte deze traditie aan mijn kids door te kunnen tegeven. Helaas is dit niet echt gelukt.

Deze afgelopen dagen hebben me veel irritatie, energie en voorral ook geld gekost, er is 70 euro borg voor de wandelwagen door mijn neus geboord, er te veel drankje op mijn rekening geschreven, jullie zijn Skip zijn kussen kwijt geraakt etc etc.

Ik ga ervanuit dat jullie dit voor mi en mijn kids op een Disney manier gaan oplossen.

vriendelijke grtn,

pienje
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 jan 2007 14:41

Re: disneyland parijs

Ongelezen bericht door pienje »

Ik ben net terug uit Disneyland en verbleef met 2 kids in hotel Cheyenne. Was er prima hoor, ontbijt met 2 soorten beleg en kaas, 3 soort cornflakes, yoghurt, vruchten luxe broodjes noem maar op. Wel druk met ontbijt en een vreetschuur ja. Maar ach je gaat voor het park. Wat zeer verzorgt was dat wel maar mij viel het tegen. Kleiner dat ik dacht en héél veel attracties zijn achtbanen, binnen en buiten. En er zijn meer winkels en snackrestaurants dan er attacties zijn. Mijn adviest is: ga de komende 2 jaar álle pretparken van Ned, Belg. en Duitsl. af en je bent goedkoper uit!!!!!! De efteling doet zeker niet onder voor Disneyland, ook nog groter misschien en is voor kleine kinderen zéker leuker en afwisselender. In de meeste attracties moet je echt wel 10 jr. oud zijn om de lengte te hebben om erin te komen.

highrider
Berichten: 140
Lid geworden op: 05 aug 2008 22:24

Re: disneyland parijs

Ongelezen bericht door highrider »

Nog 5 weken wachten gaan we weer 4 dagen

Kan haast niet wachten. Laat iedereen vooral gaan skieen in de kindervakantie :lol: :mrgreen:

Elk jaar weer een feest

Gesloten