LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] erperheide centerparcs
erperheide centerparcs
Na veel reakties te hebben gelezen over centerparcs wil ik graag weten wat jullie van erperheide(belgie) vinden.
ik ga hier binnenkort heen.
ik ga hier binnenkort heen.
Re: erperheide centerparcs
Erperheide vond ik heeeeel erg leuk, de Baluba is geweldig voor kinderen en ook het zwembad is erg mooi, absoluut een aanrader, wij zijn er al 3 keer geweest en gaan dit jaar zeker weer.
En ik ook. Moet ik nog wel even een nieuw paspoort laten maken en Belgische Franken halen.
Geintje hoor! Nee, het is daar heel leuk. Vooral voor de kinderen. Zul je geen spijt van krijgen.
Geintje hoor! Nee, het is daar heel leuk. Vooral voor de kinderen. Zul je geen spijt van krijgen.
wij zijn net weer terug van een midweek cetnterparcs, deze keer waren wij in erperheide, we hadden deze keer een vip huisje en ik moet zeggen het is ons zeer goed bevallen, je ziet aan erperheide dat ze de hoogste prioriteit geven aan de wensen van kinderen, nl de baluba het zwembad, de kidsclub etc, wat wel een beetje tegenvalt, dat is heb indoor tennisen en squash, maar voor de rest een prachtpark met uitstekende faciliteiten, en zeer gelet op de hygiene wat zeer goed is, we zijn al voor de 10e keer naar cp gegaan, en erperheide is toch wel een van de topparken, alleen het live muziek s avonds is om te huilen, die muzikanten zijn nog te slecht om voor bv V&D te zingen, dat was echt waardeloos, maar ja gelukkig zijn wij voor andere dingen naar cp gegaan, en niet voor het muziek, en je kan het zo duur maken als je zelf wilt, een bier 0.5l kost hier 3,25 euro, vind ik meevallen, als je kijkt naar bv een terras in valkenburg, maastricht, scheveningen, etc
volgend jaar zeker weer naar cp
m vr gr dv
volgend jaar zeker weer naar cp
m vr gr dv
Toppark van Centerparcs als je met kinderen gaat.
Wij zijn in augustus 1 week naar Erperheide geweest. De huisjes zijn netjes, alleen de banken dat is en blijft hopeloos.
Het park is geweldig voor kids. Het zwembad is leuk en er zijn vele glijbaantjes voor de allerkleinsten. De Baluba is toppie, alleen als de figuren van Pepe tv optreden, blijf dan weg. Het is dan overvol.
Er zijn genoeg speeltuinen, een leuke kidsclub, kinderboerderij, carrousel en paardrijden in de ochtenduren.
Eten en drank is duurder, maar dat weet je vantevoren.
Wij gaan volgend jaar zeker weer!
Met kerst gaan we naar Hochsauerland, heeft iemand hier reacties op?
Wij zijn in augustus 1 week naar Erperheide geweest. De huisjes zijn netjes, alleen de banken dat is en blijft hopeloos.
Het park is geweldig voor kids. Het zwembad is leuk en er zijn vele glijbaantjes voor de allerkleinsten. De Baluba is toppie, alleen als de figuren van Pepe tv optreden, blijf dan weg. Het is dan overvol.
Er zijn genoeg speeltuinen, een leuke kidsclub, kinderboerderij, carrousel en paardrijden in de ochtenduren.
Eten en drank is duurder, maar dat weet je vantevoren.
Wij gaan volgend jaar zeker weer!
Met kerst gaan we naar Hochsauerland, heeft iemand hier reacties op?
-
Iemand hier toevallig ook ervaring met de Vossemeren? Hier ga ik namelijk op 13 december voor een midweek naar toe (samen met m'n vriend). Ben zelf alleen nog maar bij de Kempervennen geweest en heb verder geen ervaring met de parken van Center Parcs.
nou ik ben dus op erperheide geweest en we vonden het zeer leuk.
een mooi zwembad en de baluba(indoor speelwereld) is echt geweldig.
in het zwembad is een groot bubbelbad buiten en die zit tenminste nooit vol.
de marketdome vinden we op de huttenheugte mooier.
verder was het huisje prima en eten goed.
we hebben ons een midweek prima vermaakt op het park en zijn dus ook niet van het park afgeweest.
en de prijzen valt wel mee.
cappucino 2.25 met koekje en slagroom soesje (haha)
fris zeer groot glas 2.25 en voor de kids een beker die je kon kopen en dan later steeds voor 1 euro kon vullen.
nou bedankt voor jullie reakties
een mooi zwembad en de baluba(indoor speelwereld) is echt geweldig.
in het zwembad is een groot bubbelbad buiten en die zit tenminste nooit vol.
de marketdome vinden we op de huttenheugte mooier.
verder was het huisje prima en eten goed.
we hebben ons een midweek prima vermaakt op het park en zijn dus ook niet van het park afgeweest.
en de prijzen valt wel mee.
cappucino 2.25 met koekje en slagroom soesje (haha)
fris zeer groot glas 2.25 en voor de kids een beker die je kon kopen en dan later steeds voor 1 euro kon vullen.
nou bedankt voor jullie reakties
beste mensen een kleine op merking .ik ga al jaren met mijn vrouw of gezin naar centerparcs en ik moet zeggen dat het mij goed bevalt
zowel erperheide maar ook meerdal. nu gaan we naar kempervenne. ik moet wel zegge dat ik zeer verbaast de negatieven reactie,s heb gelezen .maar ja zo zie je . het verschil van mensen.
zowel erperheide maar ook meerdal. nu gaan we naar kempervenne. ik moet wel zegge dat ik zeer verbaast de negatieven reactie,s heb gelezen .maar ja zo zie je . het verschil van mensen.
Wij hebben toen ons huis te koop stond, 2 jaar op Erperheide gewoond het is een aanrader.
Herman en Gert.
Herman en Gert.