LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] eurodisney

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
rainrain
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 feb 2008 22:21

eurodisney

Ongelezen bericht door rainrain »

wij willen met twee kinderen 2 dagen naar het park met 2 overnachtingen.

Hoe kan ik voordelig boeken in de wirwar van info?

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: eurodisney

Ongelezen bericht door G7 »

Wil je een leuke en voordelige reis naar DisneylandResortParijs hebben, kun je het beste even in de gids of hier online bij OAD kijken. Wil je met eigen vervoer of per bus, kijk dan even bij de voordelige hotels in de buurt van het park. Ik kan je Campernillehotel in Bussy st-George aanraden, danwel Tulp-Inn. Lekker goedkooop en 1 halte van het park met de metro. Halte aan de overkant van het hotel.

Als je de reis zelf samen stelt, kun je de reis zo duur/goedkoop maken als je zelf wil.

Veel succes ermee en heel veel plezier daar.

By the way........ het is al jaren geen Eurodisney meer, maar dat even terzijde. :wink:

Tely
Berichten: 21
Lid geworden op: 23 dec 2004 11:11

Re: eurodisney

Ongelezen bericht door Tely »

Wij nemen de caravan mee in de meivakantie; er zijn massa's goedkope campings in de buurt en van daaruit gaan we met de auto naar Disney of met de metro naar Parijs. Ideaal!

flowerpower
Berichten: 30
Lid geworden op: 05 nov 2006 20:40

Re: eurodisney

Ongelezen bericht door flowerpower »

Wij zij net terug van een geslaagd bezoek. Wij verbleven in het Holiday Inn hotel op 2 kilometer afstand van het park. Prima hotel, mooie kamers en voordeliger dan de hotels op het park. Je maakt gebruik van een gratis pendelbus, die om de 8 minuten voor komt rijden.

woutol
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 mei 2008 17:48

Re: eurodisney

Ongelezen bericht door woutol »

Geplaatst op 01 Mei 2008 16:59 door woutol


--------------------------------------------------------------------------------

hallo

ik en een vriend van mij heben dit jaar vmbo examen. als we geslaagt zijn zouden we graag met heel misgien nog een vriend naar disneyland resort paris willen voor onze voorkeur 3 dagen en 2 nachten. we zijn al wezen kijken voor de prijzen e.d. en we kwamen uit bij het hotel santa fe. het leek ons heel leuk allemaal maar we komen er niet uit of je er zonder volwassene in zou moge mag je er als 16 jarige in met toestemming van je ouders of moet er echt iemand mee van 18 jaar of ouder? en betaal je per kamer of per persoon dan? ik wil het liefst antwoord van iemand die ook echt weet wat het antwoord is en niet van iemand die denkt dat hij het weet
mvg

wouter

Tsja.....
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 jul 2008 18:57

Re: eurodisney

Ongelezen bericht door Tsja..... »

Woutol: Ga naar een reisbureau

604ssb

Re: eurodisney

Ongelezen bericht door 604ssb »

Tja..... denk dat-ie al geboekt heeft.....
Vlotte reactie trouwens......

San32
Berichten: 47
Lid geworden op: 22 dec 2006 14:29

Re: eurodisney

Ongelezen bericht door San32 »

Ik heb gewoon op de site van EuroDisney zelf geboekt...1x heb ik in santa Fé gezeten ( erg simpel hotel) en 1x in dat cowboy hotel, ben even de naam kwijt.
Maar ik heb ook een keer een hotel buitenaf geboekt en dat vind ik persoonlijk toch minder, als je een "eigen " hotel op het park hebt, heeft dat ook wel wat en je loopt er zo heen.
Ja is natuurlijk duurder amarja hoe vaak ga je er nou heen?

Cizmo
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 jul 2010 16:23

Re: eurodisney

Ongelezen bericht door Cizmo »

Vorig jaar 2009 zijn mij vrouw en ik op huwelijksreis
naar Eurodisney gegaan. Normaal hebben wij altijd Hotel Santa Fé,
maar omdat wij getrouwd zijn, hadden wij een ander hotel.
Hotel Sequio lodge. En is er prachtig en de bediening is er top, net
als bij hotel santa fé.

henk51
Berichten: 1679
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: eurodisney

Ongelezen bericht door henk51 »

Cizmo
De vraag is van febr 2008 ik denk dat ze nu wel al geweest zijn

gr Henk

Erwin uit Oosterhout
Berichten: 396
Lid geworden op: 21 feb 2007 19:54

Re: eurodisney

Ongelezen bericht door Erwin uit Oosterhout »

Het is inderdaad niet duidelijk opgezet.

Ik had een internet boeking willen doen voor Davy Crocket (goedkoper) als de hotels en kwam op een x bedrag uit. Aangezien ik niet alles begreep, heb ik maar geld. Bellen was toen nog een euro of 75 goedkoper voor dezelfde reservering.

Het blijft onduidelijk.

witte angora
Berichten: 31040
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: eurodisney

Ongelezen bericht door witte angora »

Erwin uit Oosterhout schreef:Het is inderdaad niet duidelijk opgezet.

Ik had een internet boeking willen doen voor Davy Crocket (goedkoper) als de hotels en kwam op een x bedrag uit. Aangezien ik niet alles begreep, heb ik maar geld. Bellen was toen nog een euro of 75 goedkoper voor dezelfde reservering.

Het blijft onduidelijk.
Jouw post blinkt anders ook niet echt uit in helderheid. :wink:

Erwin uit Oosterhout
Berichten: 396
Lid geworden op: 21 feb 2007 19:54

Re: eurodisney

Ongelezen bericht door Erwin uit Oosterhout »

Witte Angora,

Gelukkig run ik geen bedrijf en hoef ik anderen geen helderheid te verschaffen :)

Gesloten