LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fletcher Hotelbon TYPE E via Vakantieveilingen.

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
mopasha
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 sep 2009 15:11

Fletcher Hotelbon TYPE E via Vakantieveilingen.

Ongelezen bericht door mopasha »

Beste mensen,

Ik heb 05-07-2011, een hotelbon Fletcher TYPE E bij vakantieveilingen gekocht.
Ik was me ervan bewust over de actiebeschikbaarheid.
Waar ik me niet van bewust was is dat actiebeschikbaarheid bij Fletcher een heel ruim begrip is.
Ik heb sinds die tijd al een aantal keer proberen te boeken maar te vergeefs.
Vandaag dacht ik nou leuk is kijken of ik wat kan boeken en wat denkje NIETS.

Beste Fletcher ik heb de luxe dat ik op zondag en maandag vrij ben daarom heb ik deze bon gekocht. maar ik vind het knap met zoveel hotel dat de zondag nooit vrij is maar wel maandag tot donderdag en de vrijdag is 9 van de 10 keer ook vol.

Zoover zet jullie neer als meest populaire hotelketen van 2012.
ja, ..................................................

Jammer dat jullie je verschuilen achter de actiebeschikbaarheid!!!!!

En nog wat heren van Fletcher de spelregels hoef je niet uit te leggen we komen niet onder een steen vandaan.

veilingen
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mei 2012 13:56

Re: Fletcher Hotelbon TYPE E via Vakantieveilingen.

Ongelezen bericht door veilingen »

Heel graag reageer ik op jouw bericht. Wij hebben dezelfde hotelbon Fletcher hotels type E ook via vakantieveilingen. Deze bon hebben vanaf 7 juli 2011 in huis. Wij hebben ook diverse keren geprobeerd te boeken, ook vandaag. Maar op het moment dat je kan boeken is er geen kamer meer beschikbaar. En als je op de hotelsite kijkt en als je telefonisch informeert zijn er genoeg kamers vrij. Deze bon is 1 jaar geldig, dus de tijd dringt!
Wij voelen ons opgelicht en hopen dat er wat geregeld gaat worden. Dit is een slechte beurt voor vakantieveilingen en/of Fletcher hotels. Ruud en Erna.

Fletcherwebcare
Berichten: 7
Lid geworden op: 03 dec 2010 15:51

Re: Fletcher Hotelbon TYPE E via Vakantieveilingen.

Ongelezen bericht door Fletcherwebcare »

Beste heer,mevrouw,
Graag zouden wij u verzoeken contact met ons op te nemen via [email protected]. Wellicht kunnen wij nog iets voor u betekenen teneinde het boeken met uw voucher.
Graag vernemen wij van u.
Met vriendelijke groet,
Fletcher Webcare Team

arie81
Berichten: 9
Lid geworden op: 01 jun 2012 13:33

Re: Fletcher Hotelbon TYPE E via Vakantieveilingen.

Ongelezen bericht door arie81 »

Ik had hetzelfde probleem, werd helemaal gek ervan !!!

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Fletcher Hotelbon TYPE E via Vakantieveilingen.

Ongelezen bericht door sjoegel »

Als iets te mooi lijkt om waar te zijn is het dat vaak ook. :wink:

adam1970
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 jul 2012 11:49

Re: Fletcher Hotelbon TYPE E via Vakantieveilingen.

Ongelezen bericht door adam1970 »

Zelfde verhaal hier! Mijn bon is inmiddels ook al verlopen...
Ik ben ook nog eens zo stom geweest om een restaurant te boeken bij Vakantieveilingen.nl... en u raadt het al, hetzelfde probleem, het restaurant is niet te boeken en geld ben ik al kwijt! VV.nl zijn oplichters!

Bi01
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 okt 2012 16:49

Re: Fletcher Hotelbon TYPE E via Vakantieveilingen.

Ongelezen bericht door Bi01 »

Beste allemaal,
Ook bij mij hetzelfde verhaal. En wat het helemaal oplichterij maakt is dat er op de waardebon staat Voucher geldig t/m 04-12-2012!! Als je dan probeert te boeken kom je niet verder dan oktober 2012. Dit gemailt naar Vakantieveilingen krijg ik het antwoord dat die datum dan wel op de bon staat maar dat de veilingdatum bepalend is. Met andere woorden de veilingdatum was 4-11-2011 en de bon is maar max. 1 jaar geldig dus tot 4-11-2012. Echt misleidend en ook ik voel me behoorlijk opgelicht! Heb dit met vriendelijke en nette woorden nogmaals gemailt maar krijg een onbeschoft antwoord terug. Mijn advies: nooit meer erin trappen! Oplichters zijn het met geen enkele klantvriendelijkheid.

maragretha
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 okt 2012 17:44

Re: Fletcher Hotelbon TYPE E via Vakantieveilingen.

Ongelezen bericht door maragretha »

Inderdaad ook mijn ervaring is dat boeken in een vd Hotels erg moeilijk gaat. :roll:
Maar eenmaal een overnachting geboekt in het Kasteel Erenstein, die overigens zeer mooi is gelegen, kreeg ik het aanbod om online een combinatie ontbijt en diner te boeken, want zou ik dit in het hotel doen dan zou het veel duurder zijn. Ik ben toen op dit aanbod ingegaan.
Maar die avond op naar het restaurant mochten we niet in het mooie gedeelte (zie foto restaurant op de site) ons 3- gangen diner gebruiken, maar in een te kleine ruimte vol gepropt met tafels en stoelen waar je, ook al praat je zachtjes, de buren je kan verstaan. Het eten was ronduit eenvoudig eigenlijk niet te pruimen. Maar vooral het gevoel dat je als 2de rangs burger wordt weggezet(want zo voelde het).Nadat ik bij de receptie hierover mij had beklaagd was haar opmerking dat ik met de voucher en online aanbieding van het diner, ook niet veel had betaald voor dit alles. Nou als dat de insteek is, dan zeg ik dat dit geen aanbieding is maar eerder nog teveel betaald voor het eten en de behandeling.
Dus mijn advies lukt het om een nacht te boeken in dit hotel ga vooral ergens anders eten :wink:

Gesloten