LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fletcher of Flesser Hotels ??? Intersport actie

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
flexiblemark
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 mei 2011 17:14

Fletcher of Flesser Hotels ??? Intersport actie

Ongelezen bericht door flexiblemark »

Wie heeft dezelfde ervaringen als ik ?

Het gaat om de intersportactie van Fletcher Hotels......
Ik ben altijd heel tevreden geweest over Fletcher, echter dit keer misleiden zij de klant in mijn optiek !

De hotelkamers zijn regulier beschikbaar, echter voor de voucher vrijwel nooit.
Ze schermen met actievoorwaarden en actiebeschikbaarheid !

Al geruime tijd probeer ik een hotel te boeken in de buurt van Groningen. Het betreffende hotel is vrijwel nooit boekbaar in de weekenden.

Als ik duizenden kaartjes verkoop voor slechts tientallen kamers en ik verwijs simpelweg naar voorwaarden en actiebeschikbaarheid, kom ik hier dan mee weg ?

Je blijft hopen en proberen, terwijl de geldigheidsduur van je voucher natuurlijk afloopt. Zit dit in hun verdienmodel (lekker veel verkopen en er haken toch wel consumenten af) ?

Hoe kan ik hier verder mee gaan ? ....ik wil het er zeker niet bij laten.

Een teleurgestelde klant !!!

troyair
Berichten: 110
Lid geworden op: 27 okt 2011 15:16

Re: Fletcher of Flesser Hotels ??? Intersport actie

Ongelezen bericht door troyair »

Een hotel heeft verschillende tarieven.
Het hoogste tarief in een hotel heet meestal rackrate, en het normale tarief die het meest wordt gebruikt heet vaak net rate.
Op het moment dat men met acties gaat werken, zijn er maar een bepaald aantal kamers beschikbaar voor gereduceerd tarief. Die kamers worden dus voor een lager tarief verkocht dan het standaard tarief.
Het komt heel vaak voor ( zeker bij Fletcher ) dat op het moment dat die actie tarieven niet meer beschikbaar zijn, er standaard wordt gezegt dat het hotel vol zit, terwijl dit niet zo is. Voor het reguliere tarief kan je dan vaak nog wel gewoon boeken.

Op het moment dat een hotel meer kamers voor het actie tarief uitgeeft, dan voor het normale tarief, draait het hotel minder omzet dan is ingecalculeerd.
Dat proberen ze dus te voorkomen, door dus maximaal een x aantal kamers beschikbaar te stellen, zodat er zoveel mogelijk winst wordt uitgehaald!

anita1971
Berichten: 265
Lid geworden op: 30 aug 2006 19:42

Re: Fletcher of Flesser Hotels ??? Intersport actie

Ongelezen bericht door anita1971 »

En door de week zijn zowat alle hotels nog wel te boeken........... (is mijn ervaring)

gerriekoops
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 nov 2011 13:47

Re: Fletcher of Flesser Hotels ??? Intersport actie

Ongelezen bericht door gerriekoops »

Ik wil mijn ongenoegen over deze aktie uiten. Deze aktie was begin oktober bij Kruidvat. 1 hotelvoucher(a €12.50) van Fletcher hotels geeft recht op een overnachting voor 2 personen. E.e. a. op basis van beschikbaarheid. Ca 50 hotels doen mee aan de aktie.
Ik heb ze meteen gekocht(4 stuks) en meteen proberen te boeken bij een hotel in Groningen(of all places, maar dat kwam goed uit voor een low budget uitje). Wat scherts mijn verbazing: voor het komende halfjaar(de duur van de aktie) geen kamer te boeken op een vrijdag.
Het kan niet zo zijn dat half Nederland voor dit hotel heeft geboekt! Op dit moment probeer ik in een weekend voor ons gezin (4 personen) dan maar een ander hotel in den lande te boeken. Onmogelijk! Alleen in Oosterwolde;geen geschikte lokatie voor 2 meiden van 13 en15 jaar
Fletcher hotels en Kruidvat varen wel bij deze aktie! Men boekt in veel gevallen niet. Ik vind dat dit niet kan.

J@@N
Berichten: 193
Lid geworden op: 07 nov 2011 10:01

Re: Fletcher of Flesser Hotels ??? Intersport actie

Ongelezen bericht door J@@N »

Mijn advies,

Doe wanneer je eisen hebt, nooit mee aan voucher acties!

Iedereen wil voor zo 'n voucher prijs een hotel kamer voor
Vrijdag / Zaterdag en Zondag en liefst dan ook nog eens in een vakantie
periode, verwacht niet dat dit tot de mogelijkheden behoort.

Tevens gaan organisatoren van zo 'n voucher actie er van uit, dat er altijd
een groot aantal kopers door allerlei omstandigheden de voucher nooit
zal inwisselen, dus makkelijk geld verdienen.

Fletcherwebcare
Berichten: 7
Lid geworden op: 03 dec 2010 15:51

Re: Fletcher of Flesser Hotels ??? Intersport actie

Ongelezen bericht door Fletcherwebcare »

Beste heer, mevrouw,

Bedankt voor het plaatsen van uw bericht. Net als u vinden wij het zeer vervelend dat u geen boeking heeft kunnen maken.

Wij hebben verschillende hotels in het noorden van het land. Als u rechtstreeks contact opneemt met ons via [email protected], zullen wij samen met u naar een passende oplossing zoeken.

In afwachting van uw reactie verblijf ik.

Met vriendelijke groeten,

Fletcher Webcare Team.

duiner
Berichten: 637
Lid geworden op: 10 okt 2011 21:23

Re: Fletcher of Flesser Hotels ??? Intersport actie

Ongelezen bericht door duiner »

Fletcherwebcare schreef: Wij hebben verschillende hotels in het noorden van het land. Als u rechtstreeks contact opneemt met ons via [email protected], zullen wij samen met u naar een passende oplossing zoeken.
Fletcher Webcare Team.
ik moet ze ook nog gaan inleveren en gaan boeken , maar als het mij ook niet zal lukken ,
wat dan ?

Ik stond in de winkel , en een meisje zei, dat ze die van vorig jaar moest weggooien
.. geen plaatsen meer !!.. :shock:

Dat kan toch niet, meneer Fletcher ?
.

Gesloten