Wanneer mensen naar onze vakantie vragen is het eerste wat ik zeg dat we (waarschijnlijk als enige in Nederland) heerlijk weer hebben gehad ,alleen jammer van het huisje IK beveel het park dus ook niemand aan, vieze bende....
Hieronder de email die verstuurd is.
Code: Selecteer alles
Goede middag,
Ik heb bij roompot Weerterberg een week vakantie geboekt ,inmiddels weer achter de rug, en bij thuiskomst het tevredenheidsonderzoek ingevuld.
Helaas heb ik daar geen persoonlijke melding bij kunnen doen waardoor het een vertekend beeld geeft over hoe het daar was.
Bij aankomst is mijn dochter van twaalf met haar vriendin hun bedden gaan opmaken en vond tussen het dekbed een gebruikt maandverband....
Ook moesten we alles open zetten omdat er een verschrikkelijk vieze lucht hing.
De douche is ook niet erg schoon, onder de wasbak was het ronduit goor, alle resten van vele voor ons waren nog aanwezig, evenals stofrag, het douchgordijn zelf zit schimmel op ,evenals de kitranden.
Niet echt lekker fris dus.
Het toilet bleek met vochtig weer zelf ook vochtig te worden, onder de stortbak kwam water te liggen, zelf weggehaald,maar het begon te stinken.
En toen ik het raam boven de gootsteen open wilde doen, lagen op beide grendels van het raam dikke stofpluimen, waarna ik het raam maar dichthield.
Het park is erg leuk maar het huisje was gewoon niet schoon, dat vind ik heel erg, we gaan niet vaak ‘luxe’ op vakantie (zeker niet in het hoogseizoen) ik had meer verwacht van ons huisje met “extra comfort”
Ik hoop dat jullie iets gaan doen met deze klacht, zodat niet meer mensen een domper krijgen van hun vakantie en de huisjes beter schoongemaakt worden, in iedergeval ook onder de wasbak.
Met vriendelijke groet,
Fam. van Herp