LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hengelhoef boeken via Roompot??????

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
Anous1976

Hengelhoef boeken via Roompot??????

Ongelezen bericht door Anous1976 »

Ik snap iets niet...
Ik zat te zoeken naar een niet al te dure herfstvakantie..dus geen CP.
Nu kwam ik op de site van Roompot Vakanties...
Op de hoofdpagina kun je een parknaam kiezen...en daar staat Hengelhoef tussen :shock:
Hengelhoef is van Oostappen groep....

Hoe kun je dan bij roompot zon zelfde appartement boeken als bij oostappen???
En het belangrijkste..als je via Roompot boekt...is dan het zwembad wel gratis? of moet je dan gewoon intree betalen?
Want dit is n wel zo als je een appartement boek bij Domein Hengelhoef

Graag duidelijkheid... want via Roompot is het goedkoper dan via Oostappen!

Emmy75

Re: Hengelhoef boeken via Roompot??????

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Anous1976 schreef: Hoe kun je dan bij roompot zon zelfde appartement boeken als bij oostappen???
Misschien heeft Roompot wel een aantal vakanties ingekocht bij oostappen, omdat roompot wat bekender is of meer bezoekers op de site krijgt of wat dan ook. Net zoals touroperators van vliegvakanties ook hotelkamers inkopen, bijvoorbeeld.
Anous1976 schreef: Graag duidelijkheid... want via Roompot is het goedkoper dan via Oostappen!
Ik zou zeggen stuur Roompot eens een mail om navraag te doen.
Als mensen hier op het forum zeggen ja het zwembadgebruik is gratis en dit blijkt niet zo te zijn, wat wilt u dan doen ? Degene die het roept aansprakelijk stellen ?

Hengelhoef is wel ooit eens bij het programma red mijn vakantie geweest.

Anous1976

Emmy, ik zou kunnen mailen, maar dacht wie weet is er iemand die meer weet hier.

en nee tuurlijk ga ik degene die zegt dat het zwembad gratis is aansprakelijk stellen.
het was maar een vraag...wederom kan het toch zo zijn dat hier iemand ervaring mee heeft?

en ja ik weet dat Hengelhoef bij red mijn vakantie is geweest ivm geluidsoverlast van een festival.
Dat heeft verder niks te maken met het park...(je kunt nl op internet al zien als er iets te doen is op het park, maar dit terzijde)
De Berckt is ook op tv geweest pas geleden...over dat glas in het zand.
wij zijn 2x daar geweest...laatste keer stonden de nieuwe chalets er pas.

Emmy75

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Anous1976 schreef:Emmy, ik zou kunnen mailen, maar dacht wie weet is er iemand die meer weet hier.

en nee tuurlijk ga ik degene die zegt dat het zwembad gratis is aansprakelijk stellen.
het was maar een vraag...wederom kan het toch zo zijn dat hier iemand ervaring mee heeft?
Ja zou inderdaad best kunnen. Ik weet het in ieder geval niet. Stel dat iemand een jaar geleden die ervaring heeft opgedaan dan is het natuurlijk nog niet zeker dat dit nog exact hetzelfde is. Voorwaarden veranderen soms ook.

Begrijp ook wel dat het niet waarschijnlijk is dat u diegene aansprakelijk zult stellen. :wink: Ik bedoelde meer aan te geven dat u veel meer waarde mag hechten aan het antwoord van Roompot zelf.

Wist niet meer exact waarom ze toen in het programma zaten; en dat van de Berckt heb ik inderdaad ook gezien. Ik dacht alleen ik zet het er eventjes bij. Het is altijd beter om sommige informatie te hebben en dan te beoordelen. Zo wordt een keuze meer weloverwogen.

Henri42

Ongelezen bericht door Henri42 »

Vlg mij leggen vlak bij elkaar een park Hengelhoef en een camping Hengelhoef, op een van de 2 krijg je een pasje voor het mooie sub tropisch zwembad op de andere, even googlen :)

Anous1976

Henri42 schreef:Vlg mij leggen vlak bij elkaar een park Hengelhoef en een camping Hengelhoef, op een van de 2 krijg je een pasje voor het mooie sub tropisch zwembad op de andere, even googlen :)

Je bebdoeld Domein Hengelhoef.. een appartementen complex die wel goed onderhouden is. Is via een bospad te bereiken...
Op hun site staat dat er wel betaald moet worden voor het zwembad..maar dat ga ik dan wel ff uitzoeken :)

Anous1976

We hebben inmiddels gereserveerd...
7 dagen in een beneden apartement van Oostappen...
Afwachten... ik neem in elk geval schoonmaak spul mee :mrgreen:

Gesloten