LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hotels.com
Hotels.com
Ik heb bij hotels.com een hotel geboekt in Sevilla, Spanje. Een dag later kwam ik erachter dat ik mij in de datum vergist had. ik moest de boeking 1 dag eerder hebben. Klantenservice is heel aardig bij Hotels.com, en heeft dit voor mij geregeld. ik moest wel opnieuw betalen. Had ik dat maar niet gedaan. Achteraf blijkt het dus heel moeilijk om mijn geld terug te krijgen want ik heb 2x betaald. Met de bewijzen hiervan en diverse e-mailtjes en zeker 6 telefoontjes verder kan de vriendelijk blijvende klantenservice mij niet zeggen wanneer ik het geld terugkrijg. Dit maakt me ongerust. iemand ervaring hiermee?
Re: Hotels.com
filmmiek schreef:Ik heb bij hotels.com een hotel geboekt in Sevilla, Spanje. Een dag later kwam ik erachter dat ik mij in de datum vergist had. ik moest de boeking 1 dag eerder hebben. Klantenservice is heel aardig bij Hotels.com, en heeft dit voor mij geregeld. ik moest wel opnieuw betalen. Had ik dat maar niet gedaan. Achteraf blijkt het dus heel moeilijk om mijn geld terug te krijgen want ik heb 2x betaald. Met de bewijzen hiervan en diverse e-mailtjes en zeker 6 telefoontjes verder kan de vriendelijk blijvende klantenservice mij niet zeggen wanneer ik het geld terugkrijg. Dit maakt me ongerust. iemand ervaring hiermee?
Nee (gelukkig) geen ervaring daarmee, hoop dat u het geld snel terug gestort gaat krijgen.
Succes !
Re: Hotels.com
zinvolle bijdrage!Chocomelk schreef:filmmiek schreef:Ik heb bij hotels.com een hotel geboekt in Sevilla, Spanje. Een dag later kwam ik erachter dat ik mij in de datum vergist had. ik moest de boeking 1 dag eerder hebben. Klantenservice is heel aardig bij Hotels.com, en heeft dit voor mij geregeld. ik moest wel opnieuw betalen. Had ik dat maar niet gedaan. Achteraf blijkt het dus heel moeilijk om mijn geld terug te krijgen want ik heb 2x betaald. Met de bewijzen hiervan en diverse e-mailtjes en zeker 6 telefoontjes verder kan de vriendelijk blijvende klantenservice mij niet zeggen wanneer ik het geld terugkrijg. Dit maakt me ongerust. iemand ervaring hiermee?
Nee (gelukkig) geen ervaring daarmee, hoop dat u het geld snel terug gestort gaat krijgen.
Succes !