begin december willen wij een weekendje gaan kerstshoppen in brussel.
op internet zijn we opzoek gegaan naar diverse hotelaanbiedingen.
op de site www.hotels.com hebben wij diverse leuke aanbiedingen gezien. echter op deze site moet je vooraf je reservering betalen. is er iemand die ervaringen met deze site heeft???
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] hotels.com
-
Re: hotels.com
hotels in brussel
Wanneer ik dit gewoon in Google intik dan krijg ik al vele mogelijkheden van hotels MET adressen en plattegronden van Brussel.
Om daarom te focussen op één bepaalde site die net zo commercieel is als de meeste anderen lijkt mij nogal overbodig.
Immers, reserveren kan in veel gevallen ook rechtstreeks!
Per telefoon,fax en/of e-mail.
Dit laatste lijkt mij veiliger dan een site die over zichzelf maar weinig informatie geeft.
Googlen lijkt mij de beste optie.
Grootvader
Wanneer ik dit gewoon in Google intik dan krijg ik al vele mogelijkheden van hotels MET adressen en plattegronden van Brussel.
Om daarom te focussen op één bepaalde site die net zo commercieel is als de meeste anderen lijkt mij nogal overbodig.
Immers, reserveren kan in veel gevallen ook rechtstreeks!
Per telefoon,fax en/of e-mail.
Dit laatste lijkt mij veiliger dan een site die over zichzelf maar weinig informatie geeft.
Googlen lijkt mij de beste optie.
Grootvader
voor zover ik weet moet je bij die sites bijna altijd vooruit betalen, behalve als je boekt en er dezelfde dag al wilt verblijven.
zoek ook eens op orbitz, expedia, travelocity (allemaal .com), het is bijna altijd goedkoper dan als je rechtstreeks bij het hotel boekt.
zoek ook eens op orbitz, expedia, travelocity (allemaal .com), het is bijna altijd goedkoper dan als je rechtstreeks bij het hotel boekt.
-
Vaak zijn het hele scherpe aanbiedingen en moet je daarom vantevoren betalen. Wil je niet vantevoren betalen, kan je beter rechtstreeks boeken maar hou er dan rekening mee dat het (veel) meer kost. Het is altijd of/of en niet en/en!
Zelf al 3x een goede ervaring via bookings.com .
Zelf al 3x een goede ervaring via bookings.com .
Wij zijn via hotels.com in juli naar Luik geweest in België. Zij hadden toevallig een hele leuke korting (we zouden sowieso gaan ivm een festival) voor het hotel dat op loopafstand lag van het festivalterrein.
We hebben ook nog zelf het hotel gebeld om te vragen of we als we direct bij hen zouden boeken voor hetzelfde bedrag daar zaten, maar dat was niet het geval. Wij zijn destijds voor zeventig euro per nacht daar geweest na geboekt te hebben via hotel.com. bij aankomst bleek dat de kamerprijs van het hotel 149 euro per nacht was. een leuke korting dus! Daarbij waren wij ook nog een volledig tevreden over de service van het hotel en kon je nergens aan merken dat wij toevallig een leuke actie hadden meegepikt!
We hebben ook nog zelf het hotel gebeld om te vragen of we als we direct bij hen zouden boeken voor hetzelfde bedrag daar zaten, maar dat was niet het geval. Wij zijn destijds voor zeventig euro per nacht daar geweest na geboekt te hebben via hotel.com. bij aankomst bleek dat de kamerprijs van het hotel 149 euro per nacht was. een leuke korting dus! Daarbij waren wij ook nog een volledig tevreden over de service van het hotel en kon je nergens aan merken dat wij toevallig een leuke actie hadden meegepikt!