LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ibis hotels maar even niet meer

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Ibis hotels maar even niet meer

Ongelezen bericht door olaf79 »

Afgelopen week overnacht in een ibis hotel. Dit was het zoveelste probleem bij IBIS, dat wij voorlopig alles met een ibis logo maar even links laten liggen.
- Voor de 3x keer had de kamer wel de beloofde airco, maar werkte deze niet.
- Voor de 3x keer had het personeel lak aan onze klachten. Een airco werkt in de winter niet PUNT. Dat je stikt in je kamer omdat het raam niet open kan of omdat het verkeer van buiten zo druk is dat je geen oog dicht doet is jouw probleem.
- Ontbijt was mogelijk tot 10 uur. In elk hotel wat ik bezocht heb in mij leven (en dat zijn er werkelijk 100 den) betekend dit dat je tot 10 uur kunt binnenlopen en dan nog de tijd hebt om rustig je ontbijtje te nemen. Bij ibis was het 10.01 opruimen die zooi en wordt je weggekeken.

Ibis is voor ons definitief afgeschreven. Want na zoveel kansen het weer verpesten, dan heb je toch mooi pech. Hotels genoeg op deze wereld.

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: Ibis hotels maar even niet meer

Ongelezen bericht door eleven »

In welk land en plaats was dit?

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Ibis hotels maar even niet meer

Ongelezen bericht door olaf79 »

eleven schreef:In welk land en plaats was dit?
De recente negatieve ervaring was in Saint Louis, Frankrijk (vlak bij Bazel). Maar wij hebben vaker negatieve ervaringen met deze keten zoals je kunt lezen. Ontbijt voor 10 euro p.p. dat je dan in 2 minuten naar binnen moet werken. Dan zegt de receptionis, tsja 10 uur is 10 uur. Bij mij betekent ontbijt tot 10 uur dat het tot die tijd wordt bijgevuld en dat je tot die tijd aan tafel kunt. Niet dat om 10 uur alles wordt opgeruimd.

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: Ibis hotels maar even niet meer

Ongelezen bericht door eleven »

Bij mij betekent ontbijt tot 10 uur dat het tot die tijd wordt bijgevuld en dat je tot die tijd aan tafel kunt. Niet dat om 10 uur alles wordt opgeruimd.
Dus als ergens een openingstijd staat tot 10 uur mag je nog om 10 uur naar binnen , om jouw boodschappen of iets anders te bezorgen.
Ontbijt tot 10 uur, betekend, dat je tot dit uur kunt gebruik maken van het buffet.

Als ik naar een vreemde stad moet, boek ik bij Ibis, want ik heb in tegendeel van jou, de beste ervaringen gemaakt.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Ibis hotels maar even niet meer

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Ik heb zelf gelukkig alleen maar goede ervaringen met Ibis.

mika21
Berichten: 219
Lid geworden op: 08 mar 2013 09:28

Re: Ibis hotels maar even niet meer

Ongelezen bericht door mika21 »

Slechte ervaringen met Ibis, kan. Maar als ik zo lees ben je al meerdere keren geweest. Dan had je toch al eerder kunnen besluiten er niet meer naar toe te gaan? :lol:

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: Ibis hotels maar even niet meer

Ongelezen bericht door eleven »

Ontbijt voor 10 euro p.p. dat je dan in 2 minuten naar binnen moet werken.

Had nog vergeten te melden, dat ik altijd een Ibis Styles neem, daar is het ontbijt gratis.
Ook in Saint Louis mogelijk. :wink:

http://ibisstyleshotel.ibis.com/nl/book ... list.shtml

Dirkie
Berichten: 2937
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Ibis hotels maar even niet meer

Ongelezen bericht door Dirkie »

olaf79 schreef:Afgelopen week overnacht in een ibis hotel. Dit was het zoveelste probleem bij IBIS, dat wij voorlopig alles met een ibis logo maar even links laten liggen.
Wat ik mij afvraag is waarom U bij zoveel eerdere ervaringen weer een ibis hotel boekt. En nog meer waarom U er dan hier een topic over gaat openen.

Janette R
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 feb 2014 15:00

Re: Ibis hotels maar even niet meer

Ongelezen bericht door Janette R »

Ik heb zelf ook jarenlang met mijn ouders in een Ibis hotel gezeten, heb er nooit problemen mee gehad hoor. Altijd zeer vriendelijk personeel en mooie kamers. De prijs is ook goedkoop !:)

[Spam verwijderd door de Moderator]

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Ibis hotels maar even niet meer

Ongelezen bericht door olaf79 »

mika21 schreef:Slechte ervaringen met Ibis, kan. Maar als ik zo lees ben je al meerdere keren geweest. Dan had je toch al eerder kunnen besluiten er niet meer naar toe te gaan? :lol:
Ja ik heb ze meerdere kansen gegeven. Maar nu is de maat vol

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: Ibis hotels maar even niet meer

Ongelezen bericht door eleven »

olaf79 schreef:
mika21 schreef:Slechte ervaringen met Ibis, kan. Maar als ik zo lees ben je al meerdere keren geweest. Dan had je toch al eerder kunnen besluiten er niet meer naar toe te gaan? :lol:
Ja ik heb ze meerdere kansen gegeven. Maar nu is de maat vol
Maar niet in hetzelfde hotel.
Jammer, dat je zelf meerdere keren geen goed hotel gehad hebt, ofwel het gros van de reageerders zich alleen positief uitspreken.
Zeker, dat het steeds een Ibis was?

Dutch_Polo
Berichten: 37
Lid geworden op: 02 nov 2012 11:01

Re: Ibis hotels maar even niet meer

Ongelezen bericht door Dutch_Polo »

Hmm apart om dit te horen eerlijk gezegd. Heb zelf altijd prima ervaringen gehad met Ibis

Gesloten