Geplaatst op 26 Feb 2007 08:45 door pickles
Er is een tijd geweest dat bepaalde bevolkingsgroepen een ster droegen,
dat er gediscrimineerd werd op basis van geloof, huidskleur, sexuele voorkeur etc... Het criterium leeftijd ontbrak er nog aan. te gek voor woorden....
Mensen die kinderloos op vakantie willen gaan lekker in een hutje op de hei zitten, hoeven we geen kindvrije campings op te richten.
malloten....
(ps ik heb geen hekel aan drammende, dreinende en niet opgevoede kinderen, maar aan de ouders die geen kinderen op kunnen voeden. Ik heb er zelf 3 die wél zijn opgevoed)
Is het nou echt nodig om te gaan schelden?? Volgens mij doe je op deze manier precies hetzelfde waar je andere van beschuldigt. Ik heb niks tegen mensen met een bepaald geloof, huidskleur enz. Maar als ik op vakantie ga, dan wil ik rust en ontspanning. En op een camping vakantiepark e.d. waar veel kinderen zijn zal ik dat niet vinden. Dus kies ik ervoor om naar plekken te gaan waar dus minder kinderen zijn en ook om in een periode te gaan als er minder kinderen zijn. Dat is mijn keuze en mijn voorkeur voor een bepaalde vakantie. En zolang er vraag naar is, want meerdere mensen zoeken rust en ontspanning tijdens de vakantie, dan ben ik blij dat er mensen zijn die dit soort dingen opzetten.
Er zijn ook mensen die campings, vakantieparken e.d. beginnen die speciaal op kinderen gericht zijn. En mensen met kinderen zullen vooral daarheen gaan. Prima hoor.....maar mij zul je daar niet zien. En nogmaals, dat soort dingen blijven persoonlijk, maar blijkbaar wordt dat hier niet geaccepteerd. Jammer.