LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klacht Centerparcs Zandvoort

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
Fam. van Doorn

Klacht Centerparcs Zandvoort

Ongelezen bericht door Fam. van Doorn »

Wij komen ook in parken van centerparcs al sinds onze kinderen de leeftijd hadden van 4 en 2, en nu ze groot zijn en we een kleinzoon hebben weer opnieuw, zo hebben wij een weekend geboekt op park zandvoort, een week voor vertrek werden we gebeld of we vast een boeking wilde hebben om op zaterdagavond uit eten te gaan met korting door de vroegboeking, wij vonden dit leuk en stemde er mee in. op zaterdagmiddag gekeken wat we die avond bij sharky's zouden eten, wat schetst onze verbazing, toen we gingen eten kregen wij een verkleinde kaart aangeboden, met niet die lekkere dingen die we smiddags hadden gezien, en dit was bij de voorboeking niet vermeld, ook het dessert was helemaal niks mousse wat niemend luste of koffie. Nu mijn grootste klacht, op Zondag;
21-11-2004 heb ik een officiele klacht ingediend wat letterlijk op papier is gezet, met handtekening van een medewerkster van het park en die van mij, maar heb nooit meer iets vernomen, ik melde dit aan radar op 19-01-2005 maar ook daar krijg ik geen antwoord op. Deze beide voorvallen doen pijn omdat je al meer dan 30 jaar bij centerparcs komt en zeker al 35 jaar troslid bent, en 5 jaar bij de tros hebt gewerkt in de ledencommisie Gelderland, dan verwacht je niet zo behandeld te worden. Met vriendelijke groet Fam. van Doorn

mh01

Re: Klacht Centerparcs Zandvoort

Ongelezen bericht door mh01 »

Tja.... beste meneer.
Zo'n verkleinde kaart word je ALTIJD aangeboden al je een arrangement neemt.
Ze moeten het ergens mee verdienen toch??

Volgende keer weer volle pond betalen zeker?

fam. van Doorn

Ongelezen bericht door fam. van Doorn »

Beste mho1,

Bedankt voor uw berichtje, en ja wij gaan volgende keer weer lekker
het volle pond betalen, maar dat zouden we ook gedaan hebben als ons eerlijk was verteld over het hoe en wat, want dan hadden we gelijk gezegd nee mevrouw laat maar zitten wij hebben liever de volle keus, ook al betaal je daar dan meer voor.

Het gaat om, eerlijk zijn tegen je gasten.

Fam. van Doorn

woman4life

Ongelezen bericht door woman4life »

Nou ik vind ook dat ze dat dan moeten zeggen en niet dat dat vanzelfsprekend is dat je dan een kleine kaart krijgt ...

en wij hebben ook een arrangement gehad gisteren bij een saunacentrum maar dat was ook gewoon wat er voor de andere gasten ook was hoor en niets van nee jij mag minder dan een meer betalende

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ja vooral als ze je bellen met de vraag wat je 's avonds wilt eten.

Gast

Klopt, het is niet netjes dat je een beperkte kaart krijgt. omdat je in principe alleen een plaats gereserveerd had, omdat zij dat zelf aanboden.
Maar ik denk dat deze meneer/ mevrouw ook moet begrijpen dat ze bij Radar ook wel minder pietluttige klachten binnen krijgen en dat deze eerder behandeld zullen worden dan de klacht die deze meneer/ mevrouw naar ze toe heeft gestuurd.
Ok, u was niet tevreden met de manier waarop het 1 en ander gebeurd is, maar er zijn ergere dingen in het leven.

En mousse dat niemand van het gezin lust? Ik ben opgevoed met het idee eten wat de pot schaft.
Ik kan dingen minder lekker vinden, maar lust niet komt niet in mijn woordenboek voor.

Misschien een tikkeltje verwend?

Sandra C

Ongelezen bericht door Sandra C »

Wij zijn vorig jaar rond deze tijd in park Zandvoort geweest, niets te klagen!!

Maar ik vind wel dat ze inderdaad van te voren wel even hadden mogen uitleggen dat je maar beperkte keus zou hebben.

Ik had dat dan ook niet gedaan.

Sandra

Gast

Toch jammer dat Fam. van Doorn nu niet meer reageert

Gast

Die eten vandaag weer in Zandvoort.

Fam. van Doorn

Beste sandra,
Ik kijk niet elke dag op deze pagina, anders had ik wel eerder gereageerd, bedankt in iedergeval voor je reactie, en nee over het park zelf hebben wij niets te klagen het gaat alleen maar over het niet eerlijk zijn tegen je vaste klanten want daar rekenen wij ons toe.

En centerparcs zal ik zeker blijven bezoeken alleen trap ik nooit meer in zo'n aanbod.

Fam. van Doorn

Fam. van Doorn

Beste gast,

Nee wij zijn niet verwend, we hebben de oorlog meegemaakt, en je houd van mouse of je houd er niet van.

Maar bedankt voor je reactie, maar wij houden van eerlijk zijn, en verwachten dat ook van Centerparcs.

Gast

Maar je snapt toch wel dat een radar hier zeker niet op gaat reageren, omdat andere met grotere problemen aan komt zetten.
Er niet zo van houden of het niet lusten is overigens een groot verschil.
Vind het een beetje zwak om cp aan te vallen, omdat ze toevallig iets serveren wat jullie niet zo erg lekker vinden.
Op mij komt dat toch behoorlijk verwent over.

fam. van Doorn

Ongelezen bericht door fam. van Doorn »

beste gast,
U blijft maar aangeven dat we verwend zijn, maar daar ging totaal mijn klacht niet over, mijn klacht was dat cp als ze je een aanbod doen om uit eten te gaan in een van hun parken ze de waarheid moeten vertellen, niks meer en niks minder, voor de rest heb ik geen klachten over cp, anders kwam ik er niet al zolang.

Gast

Waarom krijg ik geen antwoord op mijn vraag?
Dat van het wel dan niet verwend zijn is niet intressant.
Het feit dat u zichzelf zo verschrikkelijk belangrijk vindt dat alle, in mijn ogen vaak meer belangrijk en terechtere, klachten die radar binnen krijgt voor uw probleempje moeten wijken.
ik melde dit aan radar op 19-01-2005 maar ook daar krijg ik geen antwoord op. Deze beide voorvallen doen pijn omdat je al meer dan 30 jaar bij centerparcs komt en zeker al 35 jaar troslid bent, en 5 jaar bij de tros hebt gewerkt in de ledencommisie Gelderland, dan verwacht je niet zo behandeld te worden.
Dit vind ik persoonlijk toch echt te ver gaan.
U doet alsof u ik weet niet wat is overkomen en iedereen meteen alle aandacht voor u moet hebben.

Zoals eerder aangegeven, het is niet echt netjes van CP, maar goed, er zijn ergere dingen in het leven.
Nu weet u tenminste dat u een volgende keer niet meer op zo'n aanbod in moet gaan.
Case closed.

fam.van Doorn

Ongelezen bericht door fam.van Doorn »

Beste gast,
Het laatste wat ik er over wil zeggen is dit, ik hoef niet belangrijk te zijn, wil dat ook niet zijn, ik gaf alleen maar aan "de waarheid"ik begrijp dat zoiets voor sommige mensen moeilijk is te aanvaarde die zeuren dan een ander af, flink hoor, echt klasse.

Gast

En nog steeds geen antwoord.
Nogmaals dan maar.
Vind u ook niet dat u erg veel eisen stelt terwijl het om iets heel onbenulligs gaat?
Waarom zou u klachtje boven echt groot klachten geplaatst moeten worden?

Fam. van Doorn

Geachte gast,

Mijn klacht hoef niet boven die van een ander te gaan, ik heb hier net als iedereen, mijn klacht over sporthuiscentrum neergelegd, nadat ik deze voorgelegd had aan radar, ik had verwacht antwoord terug te krijgen dat is niet gebeurt, en ik heb dat opgenomen als zijnde dat een lid van de tros ook niks te beteken hebt.

Genoeg erover, blijkbaar bent u aangenomen om iedereen aan te vallen? U doet u best maar. ik ben er over uitgepraat.

Gast

Waarom zou een klacht van iemand die geen tros lid is, maar een klacht heeft die vele malen erger is dan uw klacht moeten wijken voor uw klacht?
Omdat u toevallig wel tros lid bent?
Dat slaat helemaal nergens op.
U bent toch geen tros lid geworden om dan voorrang te krijgen bij onbenullige probleempjes?

Gast

Iemand die lid is van de Tros heeft natuurlijk altijd een streepje voor.

Gast

Ben ik niet met je eens.
Het lidmaatschap heeft daar namelijk helemaal niets mee te maken.

Gesloten