LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klacht Hotel Y Boulevard in Amsterdam

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
Laiches
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jun 2009 11:33

Klacht Hotel Y Boulevard in Amsterdam

Ongelezen bericht door Laiches »

Wij boekten hier in België (via booking.com) online hotel Y Boulevard in Amsterdam. Op hun site stond er vermeld dat ze 2 sterren hadden en de foto's waren best heel mooi van het hotel. Toen we daar kwamen spatte onze kortevakantiedroom helemaal stuk. Wat we daar te zien kregen was te schrijnend voor woorden, nog nooit zag ik zo'n vies en vuil hotel. Hier zien jullie enkele foto's uit de talrijke die ik er gemaakt heb van onze kamer. Gelukkig ruiken jullie de stank niet via de pc.

douche
Afbeelding

Afbeelding

vloerbedeking in de kamer
Afbeelding

trappen op de foto zie je jammer genoeg niet goed hoe onveilig dit is doordat je gewoon blijft hangen met je voeten
Afbeelding

het plafond
Afbeelding

Afbeelding

Dan heb ik het nog niet over de vuile lakens (foto mislukt) de electriciteit die zeer gevaarlijk was etc.
Ik ben dan ook niet willen blijven in dit hotel. TOt mijn grote ergernis waren wij wèl verplicht om de eerste nacht te betalen twv 73,5 € en vroegen ze 11 € meer dan afgesproken voor de parking. Is dit normaal ? Booking.com liet me weten dat ik alles via het hotel moet regelen maar deze reageren dus niet meer. Ik vraag mij dan ook af of jullie in NL niet zoiets hebben als gezondheidsinspectie ofzo waari k klacht kan indienen tegen het hotel. Het is onmogelijk om de manager te spreken, de receptioniste gaf mij geen ongelijk met mijn klachten maar zei dat ze er niets aan kon doen etc.

xenu
Berichten: 10
Lid geworden op: 14 jan 2006 16:07

Re: Klacht Hotel Y Boulevard in Amsterdam

Ongelezen bericht door xenu »

Waarom heb je eigenlijk betaald? Ik zou gewoon vertrokken zijn.
Verder kun je natuurlijk contact opnemen met de gemeente Amsterdam. Als de electriciteit gevaarlijk is, is dat een zaak voor de brandweer.

tvlmusic
Berichten: 17
Lid geworden op: 14 jan 2009 21:58

Re: Klacht Hotel Y Boulevard in Amsterdam

Ongelezen bericht door tvlmusic »

wel goed dat je er fotos van gemaakt hebt dit maakt wel een hoop duidelijk wat een ranzig hotel BAHHHH, alleen idd wel jammer dat je betaald had want dat zou ik dus echt niet doen

Laiches
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jun 2009 11:33

Re: Klacht Hotel Y Boulevard in Amsterdam

Ongelezen bericht door Laiches »

We waren gewoon verplicht om te betalen of mochten onze bagage niet mee nemen en tja daar zaten mijn medicijnen in. Ondertussen heb ik héél veel afgemaild maar overal stuit ik met m'n neus tegen de deur :( Het hotel reageerde gewoon door te zeggen dat ze het niet kunnen terug betalen omdat dit in NL de gang van zaken is.

tvlmusic
Berichten: 17
Lid geworden op: 14 jan 2009 21:58

Re: Klacht Hotel Y Boulevard in Amsterdam

Ongelezen bericht door tvlmusic »

schandalig is het, ze mogen zo maar niet je spullen in houden want dat is diefstal als ze dat doen, maargoed helaas heb je het dus wel gedaan,..ik heb eventjes zitte bekijken en heb deze brief voor je opgesteld, het is een ide om dit naar het reisburea te sturen, maar wel aangetekend anders heb je er nog niet veel aan, je moet zelf nog wel het een en ander invullen maar je hebt nu wel grote kans om het geld terug te krijgen....
ook zal ik de fotos uitprinten en erbij stoppen zodat ze kunnen zien dat het er ook echt slecht gesteld is, en het stukje van als je niet 1 nacht zal betalen dat je anders je spullen niet zou krijgen zal ik er ook bij vermelden want dat kan gewoon niet, ik hoop dat je hiermee je geld terug kan krijgen, suc6

[EIGEN NAAM]
[STRAATNAAM]
[POSTCODE EN WOONPLAATS]
[EVT. TELEFOONNUMMER]
[EVT. E-MAILADRES]


[NAAM BEDRIJF]
[STRAATNAAM]
[POSTCODE EN WOONPLAATS]
[EVT. TELEFOONNUMMER]
[EVT. E-MAILADRES]


[WOONPLAATS, DATUM]


Geachte heer, mevrouw,

Op [DATUM VERTREK] heb ik via uw organisatie een hotel geboekt in Amsterdam (hotel Y Boulevard)
Helaas was het hotel lang niet zo mooi dan dat op de plaatjes stond afgebeeld.
Hetgeen dat ontbrak aan het hotel was het volgende:
-[GEBREK 1]
-[GEBREK 2]
-[GEBREK 3]
Het bovenstaande had wel deel uit moeten maken van de reisovereenkomst, maar is niet (goed) uitgevoerd.
Dit heeft mij een schadepost opgeleverd van [SCHADEBEDRAG].
Ik verzoek u dit bedrag binnen twee weken over te maken op rekeningnummer [BANK- OF GIRONUMMER], ten name van [NAAM REKENINGHOUDER] te [WOONPLAATS].
Tevens ontvang ik graag binnen twee weken uw schriftelijke reactie.

Hoogachtend,


[HANDTEKENING]


[EIGEN NAAM]

robyn29
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jul 2009 19:45

Re: Klacht Hotel Y Boulevard in Amsterdam

Ongelezen bericht door robyn29 »

Schandalig dat een hotel zulke kamers heeft.. en er dan ook nog voor betalen! Ik heb ook al een aantal keer een verschrikkelijk hotel meegemaakt vakantie. Een goede tip is om op holidaycheck.nl te kijken voordat je een hotel boekt. Er staan veel foto`s van verschrikkelijke hotelkamers, badkamers, zwembaden, etc. Weet je tenminste wat je te wachten staat..

Groet,

R

evie01
Berichten: 137
Lid geworden op: 21 apr 2005 09:24

Re: Klacht Hotel Y Boulevard in Amsterdam

Ongelezen bericht door evie01 »

Wij hadden dit hotel vorig jaar geboekt met onze 2 kinderen om een paar dagen amsterdam aan te doen.

Ook wij kregen een kamer helemaal op zolder die echt niet acceptabel was!! Na enig aandringen werden we door de eigenaar met zijn auto naar Hotel Omega in Oud zuid gebracht, waar de kamers stukken beter waren! Dit hebben we zonder bijbetaling voor elkaar gekregen.

Uiteindelijk hebben we een superleuk verblijf in Amsterdam gehad!

Mk
Berichten: 993
Lid geworden op: 01 aug 2005 19:51

Re: Klacht Hotel Y Boulevard in Amsterdam

Ongelezen bericht door Mk »

Als ik jou was zou ik dit ook op tripadvisor.com plaatsen. Inclusief foto's.

Gesloten