Klacht over DanCenter Customer Care - BelVilla

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
FamVissertjes!
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 jun 2023 19:22

Klacht over DanCenter Customer Care - BelVilla

Ongelezen bericht door FamVissertjes! »

DanCenter Customer Care liegt en bedriegt

We hadden een reservering voor 2 nachten met een appartement beheerd door DanCenter, BelVilla is ook onderdeel van deze organisatie.

Appartement was verschrikkelijk!
Maar nog erger is de afdeling DanCenter "Customer Care" van Dan Center.
Ze negeren de feiten en beginnen dan te liegen en de klant de schuld te geven.

Als u bij DanCenter boekt en er is iets mis, verwacht dan geen hulp of hulp van hen.

Het appartement had verschillende problemen, de kamer / het appartement was oud, stoffig en niet goed onderhouden, het grote raam had geen gordijn en de slaapbank voor de kinderen was vies, stoffig, oud en niet goed om te gebruiken als een bed (er zat een metalen stang in het bed en er was een hoogteverschil van 5 cm tussen het midden en het uiteinde van de bank).
Omdat het laat was, besloten we om een nacht te blijven en 's morgens vroeg te vertrekken.
We hebben een vreselijke nacht gehad, de bank voor de kinderen was niet goed en ze werden meerdere keren wakker.
En aangezien er geen gordijn was, werden we allemaal voor 6 uur wakker toen het licht begon te worden.

We meldden dit op dezelfde dag dat we aankwamen met de "hotline" van het Dan Center omdat de receptie al gesloten was.
De "hotline" van het Dan Center wilde niet helpen en de dame werd boos.
We hebben de klacht met alle relevante foto's op de dag van aankomst bij hen ingediend.
Vervolgens vroeg DanCenter om een klacht per e-mail in te dienen, wat we deden toen we thuiskwamen (2 dagen later).

En de conclusie van het "Customer, we don't Care"-kantoor van Dan Center is dat we te laat waren met het indienen van de reactie.
Het kostte hen 6 weken om een eerste reactie te geven (die was gebaseerd op valse argumenten)
We zijn nu twee maanden verder en de klacht staat nog steeds open

Dan Center " Customer, we don't Care " geeft de klant de schuld gegeven en tot nu toe waren al hun opmerkingen/argumenten onjuist.

Zie ook
https://nl.trustpilot.com/review/www.da ... rt=recency
DanCenter is echt incompetent!

En dan vragen ze ook nog 114 Euro schoonmaakkosten, 18 Euro voor lakens en electriteit komt er ook nog bij

kuklos
Berichten: 10335
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Klacht over DanCenter Customer Care - BelVilla

Ongelezen bericht door kuklos »

FamVissertjes! schreef:
30 jun 2023 19:34
We hadden een reservering voor 2 nachten met een appartement beheerd door DanCenter, BelVilla is ook onderdeel van deze organisatie.
Nee, Belvilla is geen onderdeel van DanCenter. het zijn twee aparte organisaties.

FamVissertjes! schreef:
30 jun 2023 19:34
En dan vragen ze ook nog 114 Euro schoonmaakkosten, 18 Euro voor lakens en electriteit komt er ook nog bij
Die kosten zijn bekend bij het boeken. gebaseerd op persoonlijke ervaring met het boeken van een huisje in Denemarken via BelVilla, welke beheerd werd door DanCenter.

FamVissertjes!
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 jun 2023 19:22

Re: Klacht over DanCenter Customer Care - BelVilla

Ongelezen bericht door FamVissertjes! »

1)
Belvilla en DanCenter zijn wel degelijk onderdeel van dezelfde organisatie.
2)
Deze extra kosten werden pas naboeken duidelijk.
En als een kamer dusdanig vies, oud en stoffig is, is het schandalig om 114 Euro schoonmaakkosten te vragen.

Feit blijft dat DanCenter liegt en bedriegt!

kuklos
Berichten: 10335
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Klacht over DanCenter Customer Care - BelVilla

Ongelezen bericht door kuklos »

FamVissertjes! schreef:
10 jul 2023 17:12
1)
Belvilla en DanCenter zijn wel degelijk onderdeel van dezelfde organisatie.
Laat maar zien dan.
FamVissertjes! schreef:
10 jul 2023 17:12
2)
Deze extra kosten werden pas naboeken duidelijk.
Ik heb andere ervaring, die is echter wel 4 jaar oud, dus het kan zijn dat het nu veranderd is.

FamVissertjes! schreef:
10 jul 2023 17:12
En als een kamer dusdanig vies, oud en stoffig is, is het schandalig om 114 Euro schoonmaakkosten te vragen.

Feit blijft dat DanCenter liegt en bedriegt!
Het eerste is een mening, het tweede wordt toch echt te weinig onderbouwd.

Methusalah
Berichten: 1382
Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28

Re: Klacht over DanCenter Customer Care - BelVilla

Ongelezen bericht door Methusalah »

kuklos schreef:
10 jul 2023 17:15
FamVissertjes! schreef:
10 jul 2023 17:12
1)
Belvilla en DanCenter zijn wel degelijk onderdeel van dezelfde organisatie.
Laat maar zien dan.
Vallen beiden onder https://oyovacationhomes.com/our-brands/

kuklos
Berichten: 10335
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Klacht over DanCenter Customer Care - BelVilla

Ongelezen bericht door kuklos »

@Methusalah, dank je. Ik heb wikipedia gebruikt en daar wordt over Belvilla wel gezegd dat ze onderdeel zijn van Oyo, maar van DanCenter niet, Laatste info over DanCenter is dat ze in 2016 zijn overgenomen door het Nederlandse bedrijf @Leisure.

juliomariner
Berichten: 5234
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Klacht over DanCenter Customer Care - BelVilla

Ongelezen bericht door juliomariner »

Persoonlijk wel goede ervaringen met Dancenter .maar misschien heb ik geluk gehad en u pech.
Moet wel zeggen dat veel huisjes in Denemarken behoorlijk gedateerd zijn ingericht maar dat is vooraf op de foto's vaak goed te zien.

FamVissertjes!
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 jun 2023 19:22

Re: Klacht over DanCenter Customer Care - BelVilla

Ongelezen bericht door FamVissertjes! »

Hebben jullie toeval de aflevering van Max Vakantieman gezien van gisteren over DanCenter.
Zo herkenbaar, zo slecht!
DanCenter heeft gewoon een patroon om ervoor te zorgen dat ze nooit hoeven te compenseren.
Deze organisatie is er niet voor hun gasten maar voor hun verhuurders.

Als u bij DanCenter boekt en er is iets mis, verwacht dan geen hulp of hulp van hen.
Tuurlijk zullen huisjes hebben waarbij het wel voldoet en dan heb je de Customer Care niet nodig.

PS BelVilla en DanCenter zijn onderdeel van Oyo, zie foto
Bijlagen
Screenshot 2023-07-18 101405.jpg
Onderdeel van Oyo
(10.84 KiB) 379 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

WeerIemandanders
Berichten: 287
Lid geworden op: 09 mei 2023 14:01

Re: Klacht over DanCenter Customer Care - BelVilla

Ongelezen bericht door WeerIemandanders »

Over de electriciteitsrekening achteraf en borg dit is in de voorwaarden meegenomen op de website onder het kopje “ . De vakantiewoning/overige kosten/borg etc.”

https://www.dancenter.com/info/general-terms/2023abc/

Er staan ook veel voorwaarden over de schoonmaak.

Jablan
Berichten: 6284
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Klacht over DanCenter Customer Care - BelVilla

Ongelezen bericht door Jablan »

kuklos schreef:
10 jul 2023 17:25
@Methusalah, dank je. Ik heb wikipedia gebruikt en daar wordt over Belvilla wel gezegd dat ze onderdeel zijn van Oyo, maar van DanCenter niet, Laatste info over DanCenter is dat ze in 2016 zijn overgenomen door het Nederlandse bedrijf @Leisure.
Yup en @Leisure is in 2019 weer gekocht door Oyo.

Plaats reactie