Wij zijn met twee kleine kinderen een weekend in Bad Bentheim geweest van Roompot. Tot onze grote verbazing zat ons huisje vol muggen! Net een paar maar wel 100 per kamer. Mijn man is 2 uur bezig geweest de muggen dood te meppen zodat onze kleine kinderen konden gaan slapen. (het was intussen al laat). De volgende ochtend was onze zoon van 4 maanden helemaal lek geprikt. We zijn gaan klagen bij de receptie ('s avonds ook al, maar er zou de volgende dag iemand komen). Er kwam een man met een spuitbus de de boel verjaagd heeft. Er bleek een muggennest in de meterkast te zitten! (en daar lag bij aankomst een dekbed voor).
Omdat we de situatie niet vonden kunnen hebben we bij de receptie nogmaals geklaagd, maar de manager was er niet dus moesten we maar terug komen. Telkens als we terug kwamen was hij er niet. We zouden bij thuis komst gebeld worden door Roompot. Dit gebeurde niet dus heb ik zelf het algemene nummer gebeld. Daar blijkt dat je klachten eerst schriftelijk moest melden. Ik heb een mail gestuurd en pas een week later kreeg ik een mail terug dat we gebeld waren maar niet opnamen. Of we even een ander nummer door konden geven. Dit heb ik gedaan en pas een week later werd ik weer terug gebeld. Ik kreeg alleen maar excusen. Toen ik zei dat dit niet genoeg was, kreeg ik met veel moeite een horecabon van 25 euro (voor 4 personen!). Ook daar nam ik geen genoegen mee en dus zou de vrouw aan de telefoon overleggen met haar leidinggevende en me terug bellen. Dit heeft ze wel meteen gedaan. Maar meer dan 2! horecabonnen kon ze ons niet bieden. Toen ik zei dat ik daar geen genoegen mee nam kapte ze het gesprek af en hing ze op. De bonnen zou ze opsturen. Maar wij hebben geen behoefte aan een etentje op een park!
Heeft er nog iemand ervaringen hiermee? En wat kunnen we hier mee doen? Ik raadt niemand een huisje van Roompot aan. Je gaat ervan uit dat een huisje schoon en veilig is en dit is dus duidelijk niet het geval. Muggenoverlast kan gebeuren maar daar moet dan wel een oplossing voor zijn. En daar doen ze erg moeilijk over en nemen ze de tijd voor. Als je zelf niets laat horen, dan laat Roompot zeker niets van zich horen!
Groeten , Lieke
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Klachtenafhandeling Roompot
Re: Klachtenafhandeling Roompot
Om gelijk iedereen maar af te raden om een huisje van de Roompot te nemen, gaat mij wel wat ver.
Wij zijn nl ook al op een paar parken van de Roompot geweest, en zonder klachten.
Dus het kan ook goed gaan. Wij hadden 1x een klacht/aandachtspunt. En daar ben ik keurig over terug gebeld. Ik hoefde verder geen tegemoetkoming hiervoor.
Ik vond het zo keurig opgelost.
Wij zijn nl ook al op een paar parken van de Roompot geweest, en zonder klachten.
Dus het kan ook goed gaan. Wij hadden 1x een klacht/aandachtspunt. En daar ben ik keurig over terug gebeld. Ik hoefde verder geen tegemoetkoming hiervoor.
Ik vond het zo keurig opgelost.
-
Re: Klachtenafhandeling Roompot
wat was het nummer van je huisje
ik ga as vrijdag en heb nr 223 huisje 6 personnen bbl6b
hoop dat het oke is daar
maar ik neem een spuitbus mee in ieder geval je weet maar nooit
bedankt voor de melding daarvan
heb je soms nog leuke tips?
lekker eten of
ik ga as vrijdag en heb nr 223 huisje 6 personnen bbl6b
hoop dat het oke is daar