LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kruidvat/Fletcher vouchers voor goedkope overnachtingen ????

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
jojogirl21
Berichten: 91
Lid geworden op: 01 mei 2010 20:53

Re: Kruidvat/Fletcher vouchers voor goedkope overnachtingen ????

Ongelezen bericht door jojogirl21 »

Kruidvat heeft deze actie al een keer eerder gehad met hotelbonnen van Fletcher. Wij hebben er destijds geen enkel probleem mee gehad. Snel kopen en snel boeken, dan weet je zeker dat je ruime keus hebt...

Czarina
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 mei 2011 09:11

Re: Kruidvat/Fletcher vouchers voor goedkope overnachtingen ????

Ongelezen bericht door Czarina »

Ook met een Hotelgeschenk bon word je niet goed voorgelicht door de Fletcher groep.
Nergens staat dat je € 17,50 moet bijbetalen in sommige hotels voor een toilet op de kamer.
De bon is geldig voor een drie en viersterren hotel en die moeten eigen sanitair per kamer hebben. Dan moet je nog € 10,00 p.p bijbetalen in het weekend en € 5,00 p.p voor een viersterren hotel plus € 10,00 pp voor het ontbijt.
Waardeloze bonnen en mijn advies is niet meer kopen.
Er zijn genoeg goede hotels die wel een eerlijke voorlichting geven.

mvgrd
Berichten: 8
Lid geworden op: 21 dec 2010 12:14

Re: Kruidvat/Fletcher vouchers voor goedkope overnachtingen ????

Ongelezen bericht door mvgrd »

Goede raad: geen Fletcher boeken. Overnacht voor mijn werk veel in hotels en NOOIT meer in een fletcher gezien de schandalige, onbeschofte manier waarop ik behandeld ben. Dit betreft hotel de Zon te Oosterwolde. Klacht ingediend bij booking.com, bij de Zon zelf en bij hoofdkantoor Fletcher maar nul komma nul reactie.Arcen en Vlijmen dezelfde oude troep, maar daar was het personeel tenminste nog vriendelijk en heb ik nog geslapen maar was het geld ook compleet niet waard. Begrijp echt totaal de drie sterren classificatie van de Zon niet, het enige wat ik me kan voorstellen is dat er vergeten is een minnetje voor te zetten. Kortom: degene die niet kunnen boeken bij fletcher: wees blij. Zonde van het geld wat kwijt is, maar beter dat dan een totaal verpeste nacht/weekeind.Voor mij nooit meer. En mocht de afdeling webcare van fletcher dit lezen: zoek mijn klacht maar eens op, en doe er eens wat mee, in plaats van totale stilte en het totaal ontbreken van ook maar enige vorm van sorry.

Gesloten