LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Landal Greenparcs
Re: Landal Greenparcs
Ik wil even kwijt dat ik als personeelslid al sinds 5 jaar op het Vennenbos werk. Leuk om te horen dat wij als personeel zo gewaardeerd worden !
Het Vennenbos is echter pas sinds een jaar of 3 van Landal. Nou ja, eigenlijk is het niet eens van Landal maar van Euroase. Landal verhuurt enkel de huisjes. Op het Vennenbos wordt op het moment veel verandert en vernieuwd. Zo is een aantal jaren geleden het zwembad onderhanden genomen, de snackbar en de bowlingbaan en is er een speelparadijs gebouwd. Op dit moment is er een verbouwing gaande in de restauranthoek.
Al met al krijgen wij heel positieve reacties van onze bezoekers en ik ben het helemaal eens met de stelling, het is maar net wat je zoekt!
Het Vennenbos is echter pas sinds een jaar of 3 van Landal. Nou ja, eigenlijk is het niet eens van Landal maar van Euroase. Landal verhuurt enkel de huisjes. Op het Vennenbos wordt op het moment veel verandert en vernieuwd. Zo is een aantal jaren geleden het zwembad onderhanden genomen, de snackbar en de bowlingbaan en is er een speelparadijs gebouwd. Op dit moment is er een verbouwing gaande in de restauranthoek.
Al met al krijgen wij heel positieve reacties van onze bezoekers en ik ben het helemaal eens met de stelling, het is maar net wat je zoekt!
Wat een onzin wordt hier verteld,woon zelf in Delft en ben een weekje in lommerbergen geweest en dat ligt in Reuver in limburg.
Ik had super mooi weer,en de huisje zijn wel wat klein,ze zijn ook van center parcs geweest,maar ze zijn wel leuk geschakeld,en de omgeving is zo mooi,tevens had ik iedere dag eekhoorns en vogels bij mijn en zelfs in mijn bungalow.zwembad was ook leuk,maar het leuke was om iedere dag ergens heen te gaan,maastricht,venlo,venray enz.
Je gaat toch naar een huisje om veel te doen en te zien.
Er was echt één groot nadeel,het restaurant op het park was om 19:30 uur al gesloten,maar ach,weet je hoe lekker je in maastricht kunt eten.
Ik had super mooi weer,en de huisje zijn wel wat klein,ze zijn ook van center parcs geweest,maar ze zijn wel leuk geschakeld,en de omgeving is zo mooi,tevens had ik iedere dag eekhoorns en vogels bij mijn en zelfs in mijn bungalow.zwembad was ook leuk,maar het leuke was om iedere dag ergens heen te gaan,maastricht,venlo,venray enz.
Je gaat toch naar een huisje om veel te doen en te zien.
Er was echt één groot nadeel,het restaurant op het park was om 19:30 uur al gesloten,maar ach,weet je hoe lekker je in maastricht kunt eten.
Ja dat klopt,is heel goed eten in Maastricht Lekker grieken bij Sirtaki jammie jammie
landalgreenparks heeft er goeie en leuke parken bij zitten wij zijn begin september bij lommerbergen geweest en die was inderdaad niet mooi geen mooie huisjes rust . voor een groot park was hij zeker niet mooi en niet voor herhaling vatbaar.
Vooral het huisje was klein en armoedig en we zaten met een kleine meid van 4 maanden in een huisje met een trap niet echt handig en de comfort was ver te zoeken maar misschien beter de volgende keer bij de witte bergen !!!!
Vooral het huisje was klein en armoedig en we zaten met een kleine meid van 4 maanden in een huisje met een trap niet echt handig en de comfort was ver te zoeken maar misschien beter de volgende keer bij de witte bergen !!!!
ik kan me vergissen hoor maar is de Lommerbergen in Limburg niet een ouder park wat CP heeft afgestoten ??? Geen wonder dat het duur is want het heeft namelijk wel een subtropisch zwemparadijs!
Opeens reageert gast (28 Aug 2004 08:47) niet meer, beetje flauw.
Maar goed. Is iemand in deze zomervakantie nog bij Landal Green Parks geweest. Zo ja wil iemand zijn mening daarover kwijt?
Nou daar ben ik dan weer! Ik zit niet hele dagen op dit forum en ben zojuist terug van een heerlijke vakantie (nee, niet naar een bungalowpark maar lekker naar Indonesie geweestt fcxcn). Ik ben dus niet flauw!! Om nog even te reageren op de gestelde vraag aan mij: ik ben dus een jaar of 8 geleden in het Vennenbos geweest en heb daar destijds een zeer slechte bungalow gehad (zie mijn bericht op 28 augustus om 8.47)
Reactie op Gast van 23 Sep 2004 09:57
Ik hoop dat je een leuke vakantie hebt gehad, verder nog een reactie op je post van de 28 augustus jl.
In die tijd dat jij daar was, was het park van Creatief Vakantieparken. Later ging dit samen met Grando Rado. Nu is het park van Landal Green Parks. Het was dus niet van Center Parcs.
Ik hoop dat je een leuke vakantie hebt gehad, verder nog een reactie op je post van de 28 augustus jl.
In die tijd dat jij daar was, was het park van Creatief Vakantieparken. Later ging dit samen met Grando Rado. Nu is het park van Landal Green Parks. Het was dus niet van Center Parcs.
Ik ben in augustus in landal Twenhaarsveld geweest en echt heb het erg naar me zin gehad.. gewoon lekker relaxed.
En mensen die via Internet boeken, sorry ik snap niet dat jullie dat toch al doen. Je kan beter de mensen te woord staan. Stel dat jij denkt geboekt te hebben, maar de database server vliegt eruit of der is wat anders aan de hand, dan kan het wezen dat hun de gegevens niet meer hebben. Dan kan de korting misschien zijn verlopen enz enz. Wachttijden valt ook nog wel mee met bellen, maar dat is mijn ervaring dan.
Ook heb ik andere mensen gesproken en die vonden Twenhaarsveld 1 van de mooiere parken, omdat ze vele los staande huisjes hebben ( niet geschakeld ) en er is genoeg te doen.
Wat wel jammer is is dat het binnenzwembad daar best klein is vooral als er veel kinderen in zwemmen die druk zijn. Ze hebben ook een buitenbad, maar dan moet het wel mooi weer wezen om erin te kunnen zwemmen en dat heeft wel een + plunt, want dat buitenzwembad ziet er goed uit!
En mensen die via Internet boeken, sorry ik snap niet dat jullie dat toch al doen. Je kan beter de mensen te woord staan. Stel dat jij denkt geboekt te hebben, maar de database server vliegt eruit of der is wat anders aan de hand, dan kan het wezen dat hun de gegevens niet meer hebben. Dan kan de korting misschien zijn verlopen enz enz. Wachttijden valt ook nog wel mee met bellen, maar dat is mijn ervaring dan.
Ook heb ik andere mensen gesproken en die vonden Twenhaarsveld 1 van de mooiere parken, omdat ze vele los staande huisjes hebben ( niet geschakeld ) en er is genoeg te doen.
Wat wel jammer is is dat het binnenzwembad daar best klein is vooral als er veel kinderen in zwemmen die druk zijn. Ze hebben ook een buitenbad, maar dan moet het wel mooi weer wezen om erin te kunnen zwemmen en dat heeft wel een + plunt, want dat buitenzwembad ziet er goed uit!
Maarhe ff tussendoor GranDorado is overgenomen door Center Parks!
Klik maar www.Grandorado.nl in en je krijgt CenterParks.
Klik maar www.Grandorado.nl in en je krijgt CenterParks.
-
Vertel anders iets nieuws.. dit is al sinds 2002
-
Dank je voor je zeer inhoudelijke reactie...
wie gaat er nou 750 euro betalen??
wij gaan 2x per jaar met 4-6 vrienden altijd op weekendje, Cp of landal en wij betalen noot meer dan 250 euro
hebben altijd zwembad en goed huisje
750 euro gaan wij 3x op vakantie
wat heb jij in godsnaam gekregen voor die 750 euro? zat er gratis 30 gram weed en 5 gram coke bij voor dat geldbedrag??
wij gaan 2x per jaar met 4-6 vrienden altijd op weekendje, Cp of landal en wij betalen noot meer dan 250 euro
hebben altijd zwembad en goed huisje
750 euro gaan wij 3x op vakantie
wat heb jij in godsnaam gekregen voor die 750 euro? zat er gratis 30 gram weed en 5 gram coke bij voor dat geldbedrag??
Je weet zeker niet hoe ver het is van Reuver naar Maastricht omdat je daar lekker kunt eten. Lekker eten kun je overal. Het zal wel de "sfeer" zijn die je bedoeld, die het maakt dat je het eten lekker vindt. Maastricht is een mooie stad, maar niet specifiek een stad om naar toe te gaan om lekker te eten. Of het moet voor een "frietje zoer vleis" zijn (frites met een soort hachee en saus die o.a. met veel rode uien en azijn gemaakt wordt. Vrij vertaald betekent "zoer vleis" dus "zuur vlees").Er was echt één groot nadeel,het restaurant op het park was om 19:30 uur al gesloten,maar ach,weet je hoe lekker je in maastricht kunt eten.
Landal of Center Parcs of welk ander park dan ook is leuk als extra weekje in voor- of najaar. Voor minder dan de prijs van een weekje park in het hoogseizoen, huurden wij voor $ 500 in Kissimee, Florida een héél huis: grote woon-eetkeuken: drie leefruimten(!), drie slaapkamers waarvan één 5x15 m met walk-in closet en en-suite badkamer met jacuzzi en een privé zwembad. Wie wil er dan voor € 750 in een bungalowtje in Nederland?
hallo allemaal,
wat een geklaag over landal zeg.
ik heb wel een goede aanrader voor diegene die het nog niet weten.
probeer eens het volgende park ''het land van bartje''.
dit is een park met super luxe bungalows.
Er zijn acht en tien persoons huiszen.
Deze huiszen hebben een sauna twee badkamers een zonnebank en ruimte.
als je deze huizen hebt gezien piep je wel anders,want het zijn grote huizen je zou er zo in kunnen wonen.
Je kunt er lekker in de bossen wandelen lekker zwemmen en je hebt er ruimte en rust.
Dus voor diegene die echt iets moois willen probeer het maar eens.
Je krijgt er geen spijt van dat garandeer ik.
wat een geklaag over landal zeg.
ik heb wel een goede aanrader voor diegene die het nog niet weten.
probeer eens het volgende park ''het land van bartje''.
dit is een park met super luxe bungalows.
Er zijn acht en tien persoons huiszen.
Deze huiszen hebben een sauna twee badkamers een zonnebank en ruimte.
als je deze huizen hebt gezien piep je wel anders,want het zijn grote huizen je zou er zo in kunnen wonen.
Je kunt er lekker in de bossen wandelen lekker zwemmen en je hebt er ruimte en rust.
Dus voor diegene die echt iets moois willen probeer het maar eens.
Je krijgt er geen spijt van dat garandeer ik.
Da's mooi, want daar hebben wij zojuist geboekt. Tussen kerst en oud&nieuw gaan we naar zo'n superdeluxe (nieuwe) boerderij. Goed om te horen!!